Több tízezres termék- vagy kínálati palettával rendelkezők weboldalak gyakran komoly összegeket tudnak megspórolni vagy még több forgalmat generálni, ha a hirdetési kampányok szofisztikáltan ki vannak élezve, és ezért már egyedi fejlesztésekre is megéri beruházni. Haladó PPC hirdetéskezelési tevékenységeink a szolgáltatás krémjét kínálja az alap kezelési igényszinten túlmutató hirdetőknek.
Halmozási elvben gondolkozunk, ezért a mi kampány struktúráink mások!
Halmazolási elvben dolgozunk, ami átlátható struktúrát, és egyértelmű eredmény elemzést tesz lehetővé. Ezáltal “moduláris” a hirdetés, így akár több üzleti célnak megfelelően is hatékonyan tudunk hirdetni, akár több tízezer terméket.
A mi dinamikus remarketingünk más
Fejlesztéseink eredményeként mi:
- HTML5 dinamikus bannerekkel dolgozunk
- speciális remarketing közönségeket és
- speciális ajánlatkorrekciós modelleket használunk.
Dinamikus keresési hirdetéseket is lehet máshogy
A mi dinamikus keresési hirdetéseink másmilyenek!
Ellentétben egy átlagos ügynökséggel, mi:
- garantáltan a termékportfólió 100%-át tudjuk hirdetni
- felhasználjuk az üzleti adatokat is hirdetendő termékek és kampányok kiválasztásához
- kihozzuk a maximumot a Google Ads mesterséges intelligenciáiból
Óriási kezelt büdzsé, széles ügyfélkör
Ügyfeleink több mint 1,4 milliárd Ft Google Ads hirdetési büdzsét bíztak ránk 2021-ben. Hogy miért?
- Google nemzetközi kapcsolatokkal dolgozunk 3 országból
- Elsőként értesülünk minden újdonságról, béta tesztekben való részvétel versenyelőny ügyfeleinknek
- Egyedi fejlesztéseink nem csak teljesítményt növelnek, hanem milliókat spórolnak partnereinknek
Árazási modellünk több próbát kiállt, ez a legjobb a KKV szektornak!
Mi hiszünk benne, hogy a tanácsadó és az ügynökség minőségén múlik, hogy milyen értéket képes teremteni vállalkozásodnak. A megfelelő árazási modell ezt erősítheti vagy gyengítheti is. Szerintünk a KKV szektorban a költés alapú árazás az, ami mindenkinek a legelőnyösebb. (A ROI alapú árazásban nem hiszünk, erről bővebben itt olvashat, míg a fix díjas modellt főleg évi 30 milliós büdzsé fölött javasoljuk.)
Mikor érdemes hozzánk fordulni a ppc kampányok kezelésével?
- Minimum 300.000 Ft/ hó költés esetén
- Ha hirdetéseid teljesítménye jelentősen romlott vagy szeretnél jelenleginél több konverziót kihozni a hirdetésekből
- Saját erőforrás felszabadítása érdekében