Több tízezres termék- vagy kínálati palettával rendelkezők weboldalak gyakran komoly összegeket tudnak megspórolni vagy még több forgalmat generálni, ha a hirdetési kampányok szofisztikáltan ki vannak élezve, és ezért már egyedi fejlesztésekre is megéri beruházni. Haladó PPC hirdetéskezelési tevékenységeink a szolgáltatás krémjét kínálja az alap kezelési igényszinten túlmutató hirdetőknek.

Halmozási elvben gondolkozunk, ezért a mi kampány struktúráink mások!

Halmazolási elvben dolgozunk, ami átlátható struktúrát, és egyértelmű eredmény elemzést tesz lehetővé. Ezáltal “moduláris” a hirdetés, így akár több üzleti célnak megfelelően is hatékonyan tudunk hirdetni, akár több tízezer terméket.

A mi dinamikus remarketingünk más

Fejlesztéseink eredményeként mi:

  • HTML5 dinamikus bannerekkel dolgozunk
  • speciális remarketing közönségeket és
  • speciális ajánlatkorrekciós modelleket használunk.

Dinamikus keresési hirdetéseket is lehet máshogy

A mi dinamikus keresési hirdetéseink másmilyenek!

Ellentétben egy átlagos ügynökséggel, mi:

  • garantáltan a termékportfólió 100%-át tudjuk hirdetni
  • felhasználjuk az üzleti adatokat is hirdetendő termékek és kampányok kiválasztásához
  • kihozzuk a maximumot a Google Ads mesterséges intelligenciáiból

Óriási kezelt büdzsé, széles ügyfélkör

Ügyfeleink több mint 1,4 milliárd Ft Google Ads hirdetési büdzsét bíztak ránk 2021-ben. Hogy miért?

  • Google nemzetközi kapcsolatokkal dolgozunk 3 országból
  • Elsőként értesülünk minden újdonságról, béta tesztekben való részvétel versenyelőny ügyfeleinknek
  • Egyedi fejlesztéseink nem csak teljesítményt növelnek, hanem milliókat spórolnak partnereinknek

Árazási modellünk több próbát kiállt, ez a legjobb a KKV szektornak!

Mi hiszünk benne, hogy a tanácsadó és az ügynökség minőségén múlik, hogy milyen értéket képes teremteni vállalkozásodnak. A megfelelő árazási modell ezt erősítheti vagy gyengítheti is. Szerintünk a KKV szektorban a költés alapú árazás az, ami mindenkinek a legelőnyösebb. (A ROI alapú árazásban nem hiszünk, erről bővebben itt olvashat, míg a fix díjas modellt főleg évi 30 milliós büdzsé fölött javasoljuk.)

Mikor érdemes hozzánk fordulni a ppc kampányok kezelésével?

  • Minimum 300.000 Ft/ hó költés esetén
  • Ha hirdetéseid teljesítménye jelentősen romlott vagy szeretnél jelenleginél több konverziót kihozni a hirdetésekből
  • Saját erőforrás felszabadítása érdekében

Kapcsolatfelvétel

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

    Üzenet


      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

      Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

      Üzenet

      PPC-vel kapcsolatos cikkeink

      2024.01.31.
      Hogyan maradj versenyelőnyben 2024-ben is? Google Ads trendek
      2023 több szempontból is a Google Ads életének egy meghatározó éve volt, hiszen a mesterséges intelligencia lett a gazdaság és a technológia új nyersanyaga. Minden technológiai giant 3, 5 de akár 10 éves tervébe várhatóan belekerült valamilyen (ha nem túlnyomó) részben az MI fejlesztése, értékesítése, használata. De hogy érintette ez a Google hirdetés felhasználóját és a Google Ads rendszerét?
      2023.11.06.
      Cookie Policy ami megöli a hirdetéseidet
      A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.
      2023.11.02.
      Webáruház hatékonyság növelés AI segítségével
      Az AI megoldások már nagyot tudnak dobni egy webáruház hatékonyságán is. Balázs a prezentációjában egy ilyen esettanulmányunkat mutatja be!
      2023.10.30.
      Hogyan teszteljünk design ötleteket PPC hirdetésekkel?
      Egy design-al foglalkozó szakember gondolkozásmódja nagyon távol áll tőlem! Hiszen ő előbb kitalál valamit (igaz, adatok-tapasztalatok alapján), de mégis csak feltételezések mentén "alkot", még a mi munkánk a felhasználók által generált adatokra épít. Hogyan lehet ezt a két területet összehozni?