Több tízezres termék- vagy kínálati palettával rendelkezők weboldalak gyakran komoly összegeket tudnak megspórolni vagy még több forgalmat generálni, ha a hirdetési kampányok szofisztikáltan ki vannak élezve, és ezért már egyedi fejlesztésekre is megéri beruházni. Haladó PPC hirdetéskezelési tevékenységeink a szolgáltatás krémjét kínálja az alap kezelési igényszinten túlmutató hirdetőknek.

Halmozási elv illusztráció

Halmozási elvben gondolkozunk, ezért a mi kampány struktúráink mások!

Halmazolási elvben dolgozunk, ami átlátható struktúrát, és egyértelmű eredmény elemzést tesz lehetővé. Ezáltal “moduláris” a hirdetés, így akár több üzleti célnak megfelelően is hatékonyan tudunk hirdetni, akár több tízezer terméket.

Halado illusztracio dinamikus remarketing

A mi dinamikus remarketingünk más

Fejlesztéseink eredményeként mi:

  • HTML5 dinamikus bannerekkel dolgozunk
  • speciális remarketing közönségeket és
  • speciális ajánlatkorrekciós modelleket használunk.
Halado3 illusztracio Ads

Dinamikus keresési hirdetéseket is lehet máshogy

A mi dinamikus keresési hirdetéseink másmilyenek!

Ellentétben egy átlagos ügynökséggel, mi:

  • garantáltan a termékportfólió 100%-át tudjuk hirdetni
  • felhasználjuk az üzleti adatokat is hirdetendő termékek és kampányok kiválasztásához
  • kihozzuk a maximumot a Google Ads mesterséges intelligenciáiból

Óriási kezelt büdzsé, széles ügyfélkör

Ügyfeleink több mint 1,3 milliárd Ft Google Ads hirdetési büdzsét bíztak ránk 2018-ban. Hogy miért?

  • Google nemzetközi kapcsolatokkal dolgozunk 3+ országból
  • Elsőként értesülünk minden újdonságról, béta tesztekben való részvétel versenyelőny ügyfeleinknek
  • Egyedi fejlesztéseink nem csak teljesítményt növelnek, hanem milliókat spórolnak partnereinknek

Árazási modellünk több próbát kiállt, ez a legjobb a KKV szektornak!

Mi hiszünk benne, hogy a tanácsadó és az ügynökség minőségén múlik, hogy milyen értéket képes teremteni vállalkozásodnak. A megfelelő árazási modell ezt erősítheti vagy gyengítheti is. Szerintünk a KKV szektorban a költés alapú árazás az, ami mindenkinek a legelőnyösebb. (A ROI alapú árazásban nem hiszünk, erről bővebben itt olvashat, míg a fix díjas modellt főleg évi 30 milliós büdzsé fölött javasoljuk.)

Mikor érdemes hozzánk fordulni a ppc kampányok kezelésével?

  • Minimum 300.000 Ft/ hó költés esetén
  • Ha hirdetései teljesítménye jelentősen romlott vagy szeretne a jelenleginél több konverziót kihozni a hirdetésekből
  • Saját erőforrás felszabadítása érdekében

Kapcsolatkérés

Név (kötelező)

Telefon (kötelező)

Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

Még nem tudomPPC kezelés érdekel, még nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

Üzenet