Több tízezres termék- vagy kínálati palettával rendelkezők weboldalak gyakran komoly összegeket tudnak megspórolni vagy még több forgalmat generálni, ha a hirdetési kampányok szofisztikáltan ki vannak élezve, és ezért már egyedi fejlesztésekre is megéri beruházni. Haladó PPC hirdetéskezelési tevékenységeink a szolgáltatás krémjét kínálja az alap kezelési igényszinten túlmutató hirdetőknek.

Halmozási elvben gondolkozunk, ezért a mi kampány struktúráink mások!

Halmazolási elvben dolgozunk, ami átlátható struktúrát, és egyértelmű eredmény elemzést tesz lehetővé. Ezáltal “moduláris” a hirdetés, így akár több üzleti célnak megfelelően is hatékonyan tudunk hirdetni, akár több tízezer terméket.

A mi dinamikus remarketingünk más

Fejlesztéseink eredményeként mi:

  • HTML5 dinamikus bannerekkel dolgozunk
  • speciális remarketing közönségeket és
  • speciális ajánlatkorrekciós modelleket használunk.

Dinamikus keresési hirdetéseket is lehet máshogy

A mi dinamikus keresési hirdetéseink másmilyenek!

Ellentétben egy átlagos ügynökséggel, mi:

  • garantáltan a termékportfólió 100%-át tudjuk hirdetni
  • felhasználjuk az üzleti adatokat is hirdetendő termékek és kampányok kiválasztásához
  • kihozzuk a maximumot a Google Ads mesterséges intelligenciáiból

Óriási kezelt büdzsé, széles ügyfélkör

Ügyfeleink több mint 1,4 milliárd Ft Google Ads hirdetési büdzsét bíztak ránk 2021-ben. Hogy miért?

  • Google nemzetközi kapcsolatokkal dolgozunk 3 országból
  • Elsőként értesülünk minden újdonságról, béta tesztekben való részvétel versenyelőny ügyfeleinknek
  • Egyedi fejlesztéseink nem csak teljesítményt növelnek, hanem milliókat spórolnak partnereinknek

Árazási modellünk több próbát kiállt, ez a legjobb a KKV szektornak!

Mi hiszünk benne, hogy a tanácsadó és az ügynökség minőségén múlik, hogy milyen értéket képes teremteni vállalkozásodnak. A megfelelő árazási modell ezt erősítheti vagy gyengítheti is. Szerintünk a KKV szektorban a költés alapú árazás az, ami mindenkinek a legelőnyösebb. (A ROI alapú árazásban nem hiszünk, erről bővebben itt olvashat, míg a fix díjas modellt főleg évi 30 milliós büdzsé fölött javasoljuk.)

Mikor érdemes hozzánk fordulni a ppc kampányok kezelésével?

  • Minimum 300.000 Ft/ hó költés esetén
  • Ha hirdetéseid teljesítménye jelentősen romlott vagy szeretnél jelenleginél több konverziót kihozni a hirdetésekből
  • Saját erőforrás felszabadítása érdekében

Kapcsolatfelvétel

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

    Üzenet


      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

      Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

      Üzenet

      PPC-vel kapcsolatos cikkeink

      2022.06.30.

      Performance Max Tapasztalatok

      Milyen kihívásokkal kell megbirkózni a Pmax kampányok esetében? Milyen új lehetőségek állnak rendelkezésre? Miért kell újfajta kampánystruktúrában dolgoznunk?
      2021.06.25.

      2021 legjobb Google újdonságai

      A Google idén is több olyan újítással rukkolt elő, amely nem csak megkönnyíti a hirdetők és vállalkozások dolgát, de sok olyan praktikus és kreatív megoldás is […]
      2020.12.04.

      Ez okozza a Google Shopping kampányaid teljesítmény változását, avagy az Árukereső.hu is elindította Shopping szolgáltatását

      A közelmúlt innovációjának köszönhetően az Árukereső.hu-nál is november 4-e óta elérhető egy új Shopping hirdetés szolgáltatás, mely által az oldalra feltöltött és listázott termékek megjelennek a […]
      2020.10.15.

      Google Ads hirdetések a karácsonyi időszakban

      A karácsonyi időszak nagy lehetőségekkel kecsegtet a Google Ads hirdetőknek, ha tudják, mikre érdemes odafigyelni ebben az eseménydús periódusban. Hujber Robin ezzel kapcsolatos karácsonyi workshop előadását […]