Az idei Lakásfelújítási Támogatás miatt nagymértékben megnő az építeni és felújítani vágyók száma, és ők az interneten fogják megkeresni a beszállítójukat, kivitelezőjüket! Hogyan hozhatod ki a legtöbbet az online térben, hogy céged legyen az igazi nyertese ennek a fellendülésnek?

A kereskedőknek, nagykereskedőknek és kivitelezőknek más-más megoldási megközelítést kell használniuk! Válaszd a Rád jellemzőt, és ismerd meg javaslatainkat!


Válaszd ki a tevékenységed!

Rólunk

2011-ben indult digitális ügynökségünk mára már hazánk egyik legjelentősebb szereplőjévé vált az online marketing piacnak, köszönhetően az elégedett ügyfeleinknek, és a számtalan projekt által szerzett szakmai tapasztalatnak. Full marketing ügynökségként lefedjük szolgáltatásainkkal a digitális marketing egészét, és szinergiában alkalmazva visszük sikerre ügyfeleink weboldalait. Büszkék vagyunk rá, hogy már 10+ országban vagyunk jelen, és mára már 22 profi szakmai tanácsadó felel a jó eredményeinkért. Rendszerint prezentálunk hazánk legnagyobb marketing konferenciáin, megjelenünk workshopokon, előadásokon, és munkatársaink szakmai fejlődésére, tudásuk aktualizálására is kiemelt figyelmet fordítunk. Az évek során számos elismerést, díjat nyertünk, ezek is alátámasztják szakmai tudásunkat, sikereinket.

Akiknek már segítettünk az építőiparban

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
    2022.10.18.

    Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 

    Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?