Sokaknak elég a mennyiségi alapon mért eredmény, az alacsony kattintás költsége, és a konverziók száma, mi ezeken kívül törekszünk a minőségi értékteremtésre. Hogy a közösségi felületen megjelenés a brand növelését is szolgálja, mint egy “második” honlap segítse a tájékozódást és erősítse a bizalmat.
Social szolgáltatásaink

Közösségi média stratégia
Közösségi kommunikáció
Manapság nem elég jelen lenni a közösségi médiában. Tudni kell, kinek, mikor és mit érdemes kommunikálni, hogy igazi közösséget teremtsünk, ne csak egy újabb direkt reklám felületet és likevadászatot!


Facebook-Instagram hirdetések
Tartalomgyártás
Tartalomgyártás

Kapcsolatkérés
Szeretnénk megosztani azt a sok tapasztalatot és tudást, amit a közösségi media marketing során felhalmoztunk. Célunk a folyamatos fejlődés, és az új lehetőségek tesztelése, a hirdetések teljesítésének és az oldalmenedzsment hatékonyságának folyamatos növelése. Szakmai anyagainkkal, esettanulmányainkkal úgy érezzük, közelebb hozhatjuk a social mediát mindenki számára. Fontosnak tartottuk saját munkánk alapján bemutatni egy-egy szegmenst, bebizonyítva, hogy szolgáltatásaink közül biztosan mindenki megtalálja a számára legvonzóbbat!
Social cikkeink, esettanulmányaink
Már megint egy újabb social kihívás – 2019 Internet Hungary előadás
Évente tucatnyi nagyobb social kihívást indítanak el magánszemélyek vagy éppen márkák. Ezek óriási eléréssel és rengeteg interakcióval futnak, amiről minden marketing fantáziál. De mikor érdemes ilyenben cégként részt vennünk, lehet káros brand-ükre a részvétel? Ezekről [...]
Posztolás, sőt időzítés Instagramra asztali gépről
Social media managerek, influencerek: eljött a mi időnk! Már lehet asztali gépről is posztolni, sőt időzíteni Instagramra! Cikkünkből kiderül, hogyan. […]
Tippelj, mennyit költöttek a pártok Facebook-on az EP választásra!
Már a tavalyi parlamenti választások kapcsán is egyértelművé vált, hogy a politikai pártok kommunikációjának szerves részét képezi a közösségi média. Most végre fény derül arra, hogy ez a rész mégis mekkora forintban kifejezve! A [...]
Live adások hírportálok Facebook oldalain
Az már egyértelművé vált, hogy az internetes tartalomgyártás jelene és jövője a mobilról is könnyen fogyasztható videó. Ennek egy speciális verziója, a streamelt live videó, melyek népszerűsége megjelenése óta töretlen. A live videók fogyasztásának platformja [...]
Hirdetők és fogyasztók mobilon
Saját magunkon is észrevehettük, hogy jó régóta kedveltebb időtöltés a mobilon való böngészés, mint az asztali gépeken. Persze ez nagyban függ attól, éppen melyik eszköz használatára nyílik lehetőségünk. Rengeteg olyan mobilra optimalizált hirdetési és [...]
Hirdetési lehetőségek social media platformokon
Hogyan, kinek és miért érdemes hirdetni a social mediában? Az tanulmány célja, hogy átfogó összehasonlítást mutasson a különböző platformok lehetőségie között. El kell fogadnunk, hogy a közösségi háló fogalma már nem csak a legnépszerűbb [...]
Hirdetések a Facebookon
Hirdetőként is muszáj jelen lennünk a Facebookon. De nem válik unalmassá egy-egy megszokott poszt boostolása a célközönség számára? Összegyűjtöttük azokat a hirdetésfajtákat, amik igazán eredményesen vonzzák magukra a látogatók figyelmét, természetesen példákkal! Tanulmányunkban szeretnénk [...]
Facebook live
Érdemes-e bevállalni a live közvetítést? Milyen előnyökkel és hibázási lehetőségekkel jár egy-egy "élőzés"? A legtöbb híresség csak egyszerűen nekivág, és elindítja az élő felvételt okos telefonjáról. Ám online marketing szakemberként tudnunk kell, mik a [...]
Különleges célzások Facebookon
Hirdetéseink célja, hogy valóban azokhoz az emberekhez jusson el, akiknek szánjuk. Erre kifejlesztve rengetek célzási ehetőséget rejt a Facebook hirdetés kezelője. Csupán ismernünk kell a lehetőségeket, és kreativitásunknak semmi sem szabhat határt. Hirdetőként mindig [...]