Social Media – Közösségi marketing

Sokaknak elég a mennyiségi alapon mért eredmény, az alacsony kattintás költsége, és a konverziók száma, mi ezeken kívül törekszünk a minőségi értékteremtésre. Hogy a közösségi felületen megjelenés a brand növelését is szolgálja, mint egy “második” honlap segítse a tájékozódást és erősítse a bizalmat.

Social szolgáltatásaink

Közösségi média stratégia

Hiszünk abban, hogy egy átgondolt stratégia minden márkakommunikáció alapját képezi az egységes hatás érdekében. Egy részletesen kidolgozott terv nemcsak a célok nyomonkövetését és teljesülését segíti elő, de szerves részét képezi a marketingcsatornák által alkotott szinergiának.
  • átbeszéljük az üzleti céljait, piacát, versenyelőnyeit
  • meghatározzuk a marketing irányokat, kiemelten foglalkozva a közösségi résszel
  • példákon keresztül mutatjuk be a javasolt kommunikációs stílust

Közösségi kommunikáció

Manapság nem elég jelen lenni a közösségi médiában. Tudni kell, kinek, mikor és mit érdemes kommunikálni, hogy igazi közösséget teremtsünk, ne csak egy újabb direkt reklám felületet és likevadászatot!

  • felmérjük üzleti céljait, célcsoportját, milyen témák érdeklik őket
  • kiválasztjuk közösen a használni kívánt platformokat
  • elkészítjük a posztokat: az ötlettől a kreatívokon át a megosztásig
  • kezeljük a kiemeléseket, hirdetéseket menedzselünk
  • kezeljük a megjegyzéseket, építjük a közösséget

Facebook-Instagram hirdetések

Közösen átbeszéljük a célokat, ami alapján kidolgozzuk a hirdetési kampánytervet, mellyel a leghatékonyabban el tudjuk érni a kitűzött eredményeket. Egy csapatként dolgozunk a folyamatos fejlődésért és a célok megvalósításán, mint például termékértékesítés, brandismertség növelés, érdeklődőgyűjtés.
  • célok, közönségek, kommunikációs stílus kiválasztása
  • mérések és riportolás kialakítása
  • nagy tapasztalat: webáruház és szolgáltatások hirdetésében
  • keresztpromóciókat szervezünk az ügyfeleink között
tartalomgyartas-social-illusztracio

Tartalomgyártás

Stúdiónkban termékfotózást és videózást is végzünk, hogy minőségi, kreatív és hiteles tartalmat gyártsunk. Célunk, hogy igényes, közösségi média kompatibilis tartalmak szülessenek, melyeken görgetés közben megragad a felhasználók szeme, legyen ez statikus vagy mozgókép, gif, story, video. A túlszerkesztett képek és a stock fotók ideje lejárt!
  • elkészítjük a brandektől kapott képekből a posztokat
  • elkészítjük a szöveges tartalmakat, nyereményjáték szabályzatot
  • a kapott termékekről stúdiónkban profi képeket készítünk
  • a termékeket akár videós formában elkészítjük, influencerek segítségével promótáljuk is

Akikkel együtt dolgozunk

Kapcsolatkérés

Név (kötelező)

Telefon (kötelező)

Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

Üzenet


 

Szeretnénk megosztani azt a sok tapasztalatot és tudást, amit a közösségi media marketing során felhalmoztunk. Célunk a folyamatos fejlődés, és az új lehetőségek tesztelése, a hirdetések teljesítésének és az oldalmenedzsment hatékonyságának folyamatos növelése. Szakmai anyagainkkal, esettanulmányainkkal úgy érezzük, közelebb hozhatjuk a social mediát mindenki számára. Fontosnak tartottuk saját munkánk alapján bemutatni egy-egy szegmenst, bebizonyítva, hogy szolgáltatásaink közül biztosan mindenki megtalálja a számára legvonzóbbat!

Social cikkeink, esettanulmányaink

Live adások hírportálok Facebook oldalain

Az már egyértelművé vált, hogy az internetes tartalomgyártás jelene és jövője a mobilról is könnyen fogyasztható videó. Ennek egy speciális verziója, a streamelt live videó, melyek népszerűsége megjelenése óta töretlen. A live videók fogyasztásának platformja [...]

| 2017/11/06|Kategóriák: social tanulmány|Címkék: , , , |0 Komment

Hirdetők és fogyasztók mobilon

Saját magunkon is észrevehettük, hogy jó régóta kedveltebb időtöltés a mobilon való böngészés, mint az asztali gépeken. Persze ez nagyban függ attól, éppen melyik eszköz használatára nyílik lehetőségünk. Rengeteg olyan mobilra optimalizált hirdetési és [...]

Hirdetési lehetőségek social media platformokon

Hogyan, kinek és miért érdemes hirdetni a social mediában? Az tanulmány célja, hogy átfogó összehasonlítást mutasson a különböző platformok lehetőségie között. El kell fogadnunk, hogy a közösségi háló fogalma már nem csak a legnépszerűbb [...]

Hirdetések a Facebookon

Hirdetőként is muszáj jelen lennünk a Facebookon. De nem válik unalmassá egy-egy megszokott poszt boostolása a célközönség számára? Összegyűjtöttük azokat a hirdetésfajtákat, amik igazán eredményesen vonzzák magukra a látogatók figyelmét, természetesen példákkal! Tanulmányunkban szeretnénk [...]

Facebook live

Érdemes-e bevállalni a live közvetítést? Milyen előnyökkel és hibázási lehetőségekkel jár egy-egy "élőzés"? A legtöbb híresség csak egyszerűen nekivág, és elindítja az élő felvételt okos telefonjáról. Ám online marketing szakemberként tudnunk kell, mik a [...]

Különleges célzások Facebookon

Hirdetéseink célja, hogy valóban azokhoz az emberekhez jusson el, akiknek szánjuk. Erre kifejlesztve rengetek célzási ehetőséget rejt a Facebook hirdetés kezelője. Csupán ismernünk kell a lehetőségeket, és kreativitásunknak semmi sem szabhat határt. Hirdetőként mindig [...]