Social Media – Közösségi marketing

Sokaknak elég a mennyiségi alapon mért eredmény, az alacsony kattintás költsége, és a konverziók száma, mi ezeken kívül törekszünk a minőségi értékteremtésre. Hogy a közösségi felületen megjelenés a brand növelését is szolgálja, mint egy “második” honlap segítse a tájékozódást és erősítse a bizalmat.

Social szolgáltatásaink

Közösségi média stratégia

Hiszünk abban, hogy egy átgondolt stratégia minden márkakommunikáció alapját képezi az egységes hatás érdekében. Egy részletesen kidolgozott terv nemcsak a célok nyomonkövetését és teljesülését segíti elő, de szerves részét képezi a marketingcsatornák által alkotott szinergiának.
▪ átbeszéljük az üzleti céljait, piacát, versenyelőnyeit
▪ meghatározzuk a marketing irányokat, kiemelten foglalkozva a közösségi résszel
▪ példákon keresztül mutatjuk be a javasolt kommunikációs stílust

 

Közösségi kommunikáció

Manapság nem elég jelen lenni a közösségi médiában. Tudni kell, kinek, mikor és mit érdemes kommunikálni, hogy igazi közösséget teremtsünk, ne csak egy újabb direkt reklám felületet és likevadászatot!

▪ felmérjük üzleti céljait, célcsoportját, milyen témák érdeklik őket
▪ kiválasztjuk közösen a használni kívánt platformokat
▪ elkészítjük a posztokat: az ötlettől a kreatívokon át a megosztásig
▪ kezeljük a kiemeléseket, hirdetéseket menedzselünk
▪ kezeljük a megjegyzéseket, építjük a közösséget

Facebook-Instagram hirdetések

Közösen átbeszéljük a célokat, ami alapján kidolgozzuk a hirdetési kampánytervet, mellyel a leghatékonyabban el tudjuk érni a kitűzött eredményeket. Egy csapatként dolgozunk a folyamatos fejlődésért és a célok megvalósításán, mint például termékértékesítés, brandismertség növelés, érdeklődőgyűjtés.
▪ célok, közönségek, kommunikációs stílus kiválasztása
▪ mérések és riportolás kialakítása
▪ nagy tapasztalat: webáruház és szolgáltatások hirdetésében
▪ keresztpromóciókat szervezünk az ügyfeleink között

 

 

Tartalomgyártás

Stúdiónkban termékfotózást és videózást is végzünk, hogy minőségi, kreatív és hiteles tartalmat gyártsunk. Célunk, hogy igényes, közösségi média kompatibilis tartalmak szülessenek, melyeken görgetés közben megragad a felhasználók szeme, legyen ez statikus vagy mozgókép, gif, story, video. A túlszerkesztett képek és a stock fotók ideje lejárt!
▪ elkészítjük a brandektől kapott képekből a posztokat
▪ elkészítjük a szöveges tartalmakat, nyereményjáték szabályzatot
▪ a termékeket akár videós formában elkészítjük, influencerek segítségével promótáljuk is

Akikkel együtt dolgozunk

Kapcsolatkérés

Név (kötelező)

Telefon (kötelező)

Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

Üzenet


 

Szeretnénk megosztani azt a sok tapasztalatot és tudást, amit a közösségi media marketing során felhalmoztunk. Célunk a folyamatos fejlődés, és az új lehetőségek tesztelése, a hirdetések teljesítésének és az oldalmenedzsment hatékonyságának folyamatos növelése. Szakmai anyagainkkal, esettanulmányainkkal úgy érezzük, közelebb hozhatjuk a social mediát mindenki számára. Fontosnak tartottuk saját munkánk alapján bemutatni egy-egy szegmenst, bebizonyítva, hogy szolgáltatásaink közül biztosan mindenki megtalálja a számára legvonzóbbat!

Social cikkeink, esettanulmányaink

Live adások hírportálok Facebook oldalain

Az már egyértelművé vált, hogy az internetes tartalomgyártás jelene és jövője a mobilról is könnyen fogyasztható videó. Ennek egy speciális verziója, a streamelt live videó, melyek népszerűsége megjelenése óta töretlen. A live videók fogyasztásának platformja [...]

| 2017/11/06|Kategóriák: social tanulmány|Címkék: , , , |0 Komment

Hirdetők és fogyasztók mobilon

Saját magunkon is észrevehettük, hogy jó régóta kedveltebb időtöltés a mobilon való böngészés, mint az asztali gépeken. Persze ez nagyban függ attól, éppen melyik eszköz használatára nyílik lehetőségünk. Rengeteg olyan mobilra optimalizált hirdetési és [...]

Hirdetési lehetőségek social media platformokon

Hogyan, kinek és miért érdemes hirdetni a social mediában? Az tanulmány célja, hogy átfogó összehasonlítást mutasson a különböző platformok lehetőségie között. El kell fogadnunk, hogy a közösségi háló fogalma már nem csak a legnépszerűbb [...]

Hirdetések a Facebookon

Hirdetőként is muszáj jelen lennünk a Facebookon. De nem válik unalmassá egy-egy megszokott poszt boostolása a célközönség számára? Összegyűjtöttük azokat a hirdetésfajtákat, amik igazán eredményesen vonzzák magukra a látogatók figyelmét, természetesen példákkal! Tanulmányunkban szeretnénk [...]

Facebook live

Érdemes-e bevállalni a live közvetítést? Milyen előnyökkel és hibázási lehetőségekkel jár egy-egy "élőzés"? A legtöbb híresség csak egyszerűen nekivág, és elindítja az élő felvételt okos telefonjáról. Ám online marketing szakemberként tudnunk kell, mik a [...]

Különleges célzások Facebookon

Hirdetéseink célja, hogy valóban azokhoz az emberekhez jusson el, akiknek szánjuk. Erre kifejlesztve rengetek célzási ehetőséget rejt a Facebook hirdetés kezelője. Csupán ismernünk kell a lehetőségeket, és kreativitásunknak semmi sem szabhat határt. Hirdetőként mindig [...]