Digitális marketing és kommunikációs terv

Marketing tanácsadóink többévnyi és tucatnyi ügyfélen szerzett marketing tapasztalattal tudják segíteni céged a digitális térben. Az általunk kialakított stratégia olyan ötleteket és megoldásokat mutat be, amiket másoknál már a gyakorlatban kiteszteltünk. Így az irányok meghatározása mellett teljesíthető marketing büdzsét és eszköztárat tudunk ajánlani. Ezzel akár több hónapnyi - rosszul felhasznált - hirdetési költséget spórolhatsz meg és még hamarabb kerülhetsz a versenytársak elé.

Marketing tervezés folyamata

Milyen marketing eszközöket vizsgálunk meg?

  • Google Ads, Facebook Ads és egyéb CPC rendszerek
  • Közösségi kommunikáció: Facebook, Instagram, YouTube és Linkedin oldalakon
  • Videós tartalmak az oldalon és videómegosztókon
  • Az oldal és konkurensek jelenléte a Google keresőben
  • Árösszehasonlítók oldalakon való jelenlét
  • Honlap felépítése az üzleti cél alapján
  • Ajánlatok, akciók a honlapon

Milyen lehetőségeket vizsgálunk még meg?

  • Hogyan és milyen gyorsan növelhető a "birtokolt" elérés, mint a hírlevél feliratkozók vagy Facebook követők száma
  • Milyen keresztpromóciókat és kivel érdemes elkezdeni, figyelve a GDPR szabályozásokra
  • Hogyan lehetne optimalizálni a jelenlegi marketing tevékenységet a felállított célok mentén
  • Milyen típusú kommunikációs stílust és formát lenne érdemes használni a jövőben

Mit várhatsz a stratégiától?

  • Egy alapos felmérésen alapuló helyzetképet, hogy jelenlegi kommunikációja hogyan viszonyul a piac más szereplőihez
  • Marketing irányokat, hogy miket és hogyan használva kellene a jövőben végezni a reklámozást
  • Cselekvési ütemezés vázat, hogy a következő 12 hónapban milyen témákról kellene kommunikálni
  • Konkrét példákat, hogy hogyan nézhetne ki egy kreatív, ami már az új kommunikációs stílust követi
  • Mérési és riportolási javaslatokat, hogy a stratégia végrehajtása mérhető és követhető legyen

Mi az, amit nem tartalmaz a stratégia?

  • Nem vizsgáljuk meg, hogy a termék/szolgáltatás árazása megfelelő-e (az az üzleti tervezés rész)
  • Nem adunk offline marketing tanácsokat (az online térben van tapasztalatunk)
  • Nem készül részletes marketing kivitelezési terv (az irányvonalakat vázoljuk, néhány példa kíséretében, így segítve a marketing csapatot a kivitelezésben)

Milyen területeken van széles tapasztalatunk?

  • B2B és B2C e-kereskedelem
  • Szolgáltatás marketing
  • Brandépítés, márkák bevezetése
  • Employer branding

Szükséged lenne a kivitelezésben is segítségre?

Online marketing stratégia referenciáink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Domain (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Üzenet


    Legutóbbi online marketing cikkeink

    2022.09.22.

    Employer branding – Így varázsolj márkát a cégedből

    Napjainkban vállalkozásként nem csupán a meglévő és potenciális ügyfeleknek kell imponálnunk, mint márka, hanem meglévő és potenciális munkavállalóinknak is. De mi is az az employer branding és hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
    2022.09.19.

    10 online marketing hiba, ami végzetes rossz gazdasági környezetben

    A világgazdaság egy újabb recessziós időszakhoz közeledik. Csakúgy, mint a pandémia kezdetének első pár hetében, most is bizonytalanság övezi a piacot. Cikkünkből megtudhatod, hogyan érdemes vállalkozásként reagálni marketing oldalról a gazdasági visszaesésre, és mik lehetnek a leggyakoribb hibák!
    2022.09.05.

    Lead generálási tippek – B2B

    Amennyiben cégeknek nyújtunk szolgáltatást vagy termékeket, abban az esetben is kiemelt szerepe van a minőségi lead-ek gyűjtésének. Cikkünkből kiderül, hogy mire érdemes figyelni, ha üzletileg valóban értékes érdeklődőkre tennénk szert!
    2022.08.31.

    Social media 2022 nyári hírek – gyorstalpaló

    Ha nem volt időd nyáron up-to-date lenni a social media innovációkról, akkor ez a cikk neked szól. Megkíséreltük a lehetetlent, és összegyűjtöttük a legfontosabb híreket azért, hogy te már újult erővel és friss tudással kezdhesd el az őszi szezont.