Digitális marketing és kommunikációs terv

Marketing tanácsadóink többévnyi és tucatnyi ügyfélen szerzett marketing tapasztalattal tudják segíteni céged a digitális térben. Az általunk kialakított stratégia olyan ötleteket és megoldásokat mutat be, amiket másoknál már a gyakorlatban kiteszteltünk. Így az irányok meghatározása mellett teljesíthető marketing büdzsét és eszköztárat tudunk ajánlani. Ezzel akár több hónapnyi - rosszul felhasznált - hirdetési költséget spórolhatsz meg és még hamarabb kerülhetsz a versenytársak elé.

Marketing tervezés folyamata

Milyen marketing eszközöket vizsgálunk meg?

  • Google Ads, Facebook Ads és egyéb CPC rendszerek
  • Közösségi kommunikáció: Facebook, Instagram, YouTube és Linkedin oldalakon
  • Videós tartalmak az oldalon és videómegosztókon
  • Az oldal és konkurensek jelenléte a Google keresőben
  • Árösszehasonlítók oldalakon való jelenlét
  • Honlap felépítése az üzleti cél alapján
  • Ajánlatok, akciók a honlapon

Milyen lehetőségeket vizsgálunk még meg?

  • Hogyan és milyen gyorsan növelhető a "birtokolt" elérés, mint a hírlevél feliratkozók vagy Facebook követők száma
  • Milyen keresztpromóciókat és kivel érdemes elkezdeni, figyelve a GDPR szabályozásokra
  • Hogyan lehetne optimalizálni a jelenlegi marketing tevékenységet a felállított célok mentén
  • Milyen típusú kommunikációs stílust és formát lenne érdemes használni a jövőben

Mit várhatsz a stratégiától?

  • Egy alapos felmérésen alapuló helyzetképet, hogy jelenlegi kommunikációja hogyan viszonyul a piac más szereplőihez
  • Marketing irányokat, hogy miket és hogyan használva kellene a jövőben végezni a reklámozást
  • Cselekvési ütemezés vázat, hogy a következő 12 hónapban milyen témákról kellene kommunikálni
  • Konkrét példákat, hogy hogyan nézhetne ki egy kreatív, ami már az új kommunikációs stílust követi
  • Mérési és riportolási javaslatokat, hogy a stratégia végrehajtása mérhető és követhető legyen

Mi az, amit nem tartalmaz a stratégia?

  • Nem vizsgáljuk meg, hogy a termék/szolgáltatás árazása megfelelő-e (az az üzleti tervezés rész)
  • Nem adunk offline marketing tanácsokat (az online térben van tapasztalatunk)
  • Nem készül részletes marketing kivitelezési terv (az irányvonalakat vázoljuk, néhány példa kíséretében, így segítve a marketing csapatot a kivitelezésben)

Milyen területeken van széles tapasztalatunk?

  • B2B és B2C e-kereskedelem
  • Szolgáltatás marketing
  • Brandépítés, márkák bevezetése
  • Employer branding

Szükséged lenne a kivitelezésben is segítségre?

Online marketing stratégia referenciáink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Domain (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Üzenet

    Legutóbbi online marketing cikkeink

    2023.01.13.

    2023-as marketing naptár

    Január általában az új célok kijelölésének és megvalósításának időszaka. Ha elhatároztad, hogy 2023-ban hatékonyabban szeretnéd megragadni potenciális vásárlóid és követőid figyelmét, akkor tekintsd át Marketing naptárunkat, mely inspirációt adhat a 2023-as éved marketingtervezéséhez!
    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!