Digitális marketing és kommunikációs terv

Marketing tanácsadóink többévnyi és tucatnyi ügyfélen szerzett marketing tapasztalattal tudják segíteni céged a digitális térben. Az általunk kialakított stratégia olyan ötleteket és megoldásokat mutat be, amiket másoknál már a gyakorlatban kiteszteltünk. Így az irányok meghatározása mellett teljesíthető marketing büdzsét és eszköztárat tudunk ajánlani. Ezzel akár több hónapnyi - rosszul felhasznált - hirdetési költséget spórolhatsz meg és még hamarabb kerülhetsz a versenytársak elé.

Marketing tervezés folyamata

Milyen marketing eszközöket vizsgálunk meg?

  • Google Ads, Facebook Ads és egyéb CPC rendszerek
  • Közösségi kommunikáció: Facebook, Instagram, YouTube és Linkedin oldalakon
  • Videós tartalmak az oldalon és videómegosztókon
  • Az oldal és konkurensek jelenléte a Google keresőben
  • Árösszehasonlítók oldalakon való jelenlét
  • Honlap felépítése az üzleti cél alapján
  • Ajánlatok, akciók a honlapon

Milyen lehetőségeket vizsgálunk még meg?

  • Hogyan és milyen gyorsan növelhető a "birtokolt" elérés, mint a hírlevél feliratkozók vagy Facebook követők száma
  • Milyen keresztpromóciókat és kivel érdemes elkezdeni, figyelve a GDPR szabályozásokra
  • Hogyan lehetne optimalizálni a jelenlegi marketing tevékenységet a felállított célok mentén
  • Milyen típusú kommunikációs stílust és formát lenne érdemes használni a jövőben

Mit várhatsz a stratégiától?

  • Egy alapos felmérésen alapuló helyzetképet, hogy jelenlegi kommunikációja hogyan viszonyul a piac más szereplőihez
  • Marketing irányokat, hogy miket és hogyan használva kellene a jövőben végezni a reklámozást
  • Cselekvési ütemezés vázat, hogy a következő 12 hónapban milyen témákról kellene kommunikálni
  • Konkrét példákat, hogy hogyan nézhetne ki egy kreatív, ami már az új kommunikációs stílust követi
  • Mérési és riportolási javaslatokat, hogy a stratégia végrehajtása mérhető és követhető legyen

Mi az, amit nem tartalmaz a stratégia?

  • Nem vizsgáljuk meg, hogy a termék/szolgáltatás árazása megfelelő-e (az az üzleti tervezés rész)
  • Nem adunk offline marketing tanácsokat (az online térben van tapasztalatunk)
  • Nem készül részletes marketing kivitelezési terv (az irányvonalakat vázoljuk, néhány példa kíséretében, így segítve a marketing csapatot a kivitelezésben)

Milyen területeken van széles tapasztalatunk?

  • B2B és B2C e-kereskedelem
  • Szolgáltatás marketing
  • Brandépítés, márkák bevezetése
  • Employer branding

Szükséged lenne a kivitelezésben is segítségre?

Online marketing stratégia referenciáink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Domain (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Üzenet

    Legutóbbi online marketing cikkeink

    2024.10.03.
    Marketing Highlights 09
    Október beköszöntével új lehetőségek nyílnak meg a marketing világában! Merülj el legújabb havi összefoglalónkban, és ismerd meg azokat a trendeket, amik ebben a hónapban tarolni fognak. 🍁🌟
    2024.08.27.
    Marketing Highlights 06
    A nyárnak vége, de a marketing újdonságai tovább szaladnak! ⚡ Olvasd el legújabb Marketing Highlights rovatunkat, hogy felkészülten kezdhess neki az őszi időszaknak!
    2024.07.08.
    Marketing Highlights 05
    Marketing Highlights rovatunkban minden hónapban elhozzuk a legfrissebb online marketing trendeket. Cikkünkben bemutatjuk, milyen változások történtek az adott hónapban a PPC, a közösségi média, a keresőoptimalizálás és a mesterséges intelligencia területén. Kattints az összefoglalóinkra és fedezd fel a legújabb híreket!
    2024.05.24.
    Marketing Highlights 04
    Megérkezett a Marketing Highlights rovatunk következő része, ahol minden hónapban megmutatjuk a legfrissebb online marketing híreket. Cikkünkből kiderül, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!