Digitális marketing és kommunikációs terv

Marketing tanácsadóink többévnyi és tucatnyi ügyfélen szerzett marketing tapasztalattal tudják segíteni céged a digitális térben. Az általunk kialakított stratégia olyan ötleteket és megoldásokat mutat be, amiket másoknál már a gyakorlatban kiteszteltünk. Így az irányok meghatározása mellett teljesíthető marketing büdzsét és eszköztárat tudunk ajánlani. Ezzel akár több hónapnyi - rosszul felhasznált - hirdetési költséget spórolhatsz meg és még hamarabb kerülhetsz a versenytársak elé.

Marketing tervezés folyamata

Milyen marketing eszközöket vizsgálunk meg?

  • Google Ads, Facebook Ads és egyéb CPC rendszerek
  • Közösségi kommunikáció: Facebook, Instagram, YouTube és Linkedin oldalakon
  • Videós tartalmak az oldalon és videómegosztókon
  • Az oldal és konkurensek jelenléte a Google keresőben
  • Árösszehasonlítók oldalakon való jelenlét
  • Honlap felépítése az üzleti cél alapján
  • Ajánlatok, akciók a honlapon

Milyen lehetőségeket vizsgálunk még meg?

  • Hogyan és milyen gyorsan növelhető a "birtokolt" elérés, mint a hírlevél feliratkozók vagy Facebook követők száma
  • Milyen keresztpromóciókat és kivel érdemes elkezdeni, figyelve a GDPR szabályozásokra
  • Hogyan lehetne optimalizálni a jelenlegi marketing tevékenységet a felállított célok mentén
  • Milyen típusú kommunikációs stílust és formát lenne érdemes használni a jövőben

Mit várhatsz a stratégiától?

  • Egy alapos felmérésen alapuló helyzetképet, hogy jelenlegi kommunikációja hogyan viszonyul a piac más szereplőihez
  • Marketing irányokat, hogy miket és hogyan használva kellene a jövőben végezni a reklámozást
  • Cselekvési ütemezés vázat, hogy a következő 12 hónapban milyen témákról kellene kommunikálni
  • Konkrét példákat, hogy hogyan nézhetne ki egy kreatív, ami már az új kommunikációs stílust követi
  • Mérési és riportolási javaslatokat, hogy a stratégia végrehajtása mérhető és követhető legyen

Mi az, amit nem tartalmaz a stratégia?

  • Nem vizsgáljuk meg, hogy a termék/szolgáltatás árazása megfelelő-e (az az üzleti tervezés rész)
  • Nem adunk offline marketing tanácsokat (az online térben van tapasztalatunk)
  • Nem készül részletes marketing kivitelezési terv (az irányvonalakat vázoljuk, néhány példa kíséretében, így segítve a marketing csapatot a kivitelezésben)

Milyen területeken van széles tapasztalatunk?

  • B2B és B2C e-kereskedelem
  • Szolgáltatás marketing
  • Brandépítés, márkák bevezetése
  • Employer branding

Szükséged lenne a kivitelezésben is segítségre?

Online marketing stratégia referenciáink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Domain (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Üzenet

    Legutóbbi online marketing cikkeink

    2023.08.18.

    Így készíts saját GIF-eket a social media felületekre!

    Ismerd meg GIF-készítés rejtelmeit - mutatjuk, hogyan állíts elő márkád arculatához illő GIF-eket, illetve hogyan töltsd fel őket social oldalaidra!
    2023.08.17.

    Árösszehasonlítók a célkeresztben

    Összehasonlítottuk az itthon elérhető árösszehasonlító oldalak hirdetői és a felhasználói számára nyújtotta lehetőségeket. Vajon melyik miben jó? Korábban megjelent cikkünket frissítettük 2023 júniusi adatokkal!
    2023.08.11.

    Perszonalizált email marketing: 10 bevált módszer a személyre szabáshoz

    A hírlevelezéssel kapcsolatban gyakran felmerül, hogy nehéz vele kiemelkedő eredményeket elérni abban a marketingzajban, ami a felhasználók postafiókjában jelen van. Ebben viszont segíthet a személyre szabás. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan gondoskodhatsz a személyre szabott élményről email kampányaid megalkotása során!
    2023.08.11.

    Hogyan működik az Instagram algoritmusa 2023-ban?

    Social media marketing esetén egyszerűen nem mehetünk el az algoritmusok mellett, hiszen tőlük függnek tartalmaink megjelenésének feltételei. Ismerd meg, hogyan működik az Instagram algoritmusa 2023-ban!