Mi is az a full marketing?

Egy cégben dolgozó modern online marketinges nem egy polihisztor, hanem egy T-típusú marketinges kell legyen. Ismerje az online marketing területek lehetőségeit, trendejeit. De a végrehajtás és a mélyebb tudás mindössze 1-2 területre kell korlátozódjon, mert csak a saját képzése és az újdonságok megismerése a munkaidejének jelentős részét kitöltené.

Az elmúlt évek tapasztalatai alapján egy olyan szolgáltatás csomagot alakítottunk ki, amely legalább 3 online marketing területen történő együttműködést takar. Ezek a PPC, a keresőoptimalizálás, a webanalitika, a közösségi marketing, a hírlevelezés-automatizálás területéből kerülnek ki.

Az ügyféllel “együtt élünk”, azon kívül hogy a marketing eszközöket kezeljük, proaktívan gondolkozunk arról, hogy hogyan érhetjük el közösen az üzleti célokat.

Teljes átláthatóság

Az ügyfelünk mindig tudja, hogy mivel foglalkozunk és mi a következő lépés.

Egy közösen kialakított stratégia

Amibe mi a munka 95%-át adjuk, neked a piaci ismereted kell hozzáadni.

Vége a silós gondolkodásnak

Az egyes csatornák segítik egymást, nem csak párhuzamosan futnak.

Mit is jelent ez?

Olcsóbb, hatékonyabb, összehangolt marketing költés.

Profi szakemberek

Az online marketing folyamatosan változó világában a területek specialistái segítenek.

Mit is jelent ez?

Legalább 4 különböző szakember végzi az egyes területeket, őket egy projektmenedzser fogja össze, kommunikálva veled.

Állandó felügyelet

Tanácsadók és automaták is figyelik az üzleti KPI-okat.

Mit is jelent ez?

Neked nem kell azzal foglalkoznod, hogy nem működik valaminek a mérése vagy elfogyott esetleg a feltöltött összeg, tanácsadóink riasztjanak téged vagy a fejlesztőt, ha valami rosszul alakul.

A full marketing tevékenységünkben szereplő szolgáltatások:

  • PPC hirdetések – Google Ads, Facebook
  • Közösségi marketing
  • Webanalitika, üzleti analitika, CRO
  • Hírlevélezés, marketing automatizálás (chatbot, webpush üzenetek)
  • Grafikai anyagok előállítása
  • Egyéb marketing területek (pl. affiliate, keresztmarketing, árösszehasonlítók)
  • Havi személyes találkozó, amikor riportunk és tervezünk

Hogyan néz ki a full marketing szolgáltatásunk a gyakorlatban?

Egyszeri:

  • Eddigi tevékenységek auditálása: Elsődleges feladatunk, hogy megismerjük ügyfeleink céljait és lehetőségeit, majd ez alapján felülvizsgálni a korábban végzett online marketing tevékenységeket.
  • Mérések felülvizsgálata: az online marketing legnagyobb előnye az offline marketinggel szemben, hogy jól mérhető az elköltött összeg megtérülése. De ahhoz hogy ez sikerülhessen, felül kell vizsgálni az eddig végzett webanalitika és üzleti analitika méréseket.
  • Perszónák és célcsoportok meghatározása: a legtöbb cégnél ez hiányzik leginkább, hogy a marketing kommunikációt legalább 2-3 szegmens/perszóna meghatározásával igazán hatékonnyá tegyék. Ebben segítünk a mérések beállítása után.
  • Stratégiai kialakítása: Az ügyfél lehetőségeinek, a piacának megismerése után közösen kialakítunk egyrészt egy marketing kommunikációs, másrészt a marketinggel illetve a hirdetett honlappal kapcsolatos teendő tervet.

Folyamatos:

  • Havi elemzés és tervezés: a havi nagy riportolás-elemzés-“merre tovább” megbeszélések mellett heti kapcsolatban vannak a tanácsadók az ügyféllel, a piac szezonjaira nagyobb megbeszélésekkel készülünk. Ezen találkozókon az ügyfél a saját üzleti történéseit-ötleteit hozza, mi pedig a szakmai javaslatainkat és ötleteinket. Így lesz igazán sikeres a közös munka.
  • Az igényelt szolgáltatások profi szintű, napi-heti menedzselése: legyen szó hírlevelezés-automatizálásról vagy közösségi marketingről, szakértő tanácsadóink – a már tucatnyi ügyfélnél kialakított – stratégiai és munkafolyamatok mentén végzik a szolgáltatásokat, illeszkedve az ügyfél egyéni igényeihez valamint a piac sajátosságaihoz.
  • Proaktív gondolkozás: legyen szó bármely igényelt marketing terület újdonságáról; az ügyfél üzletmenetét érintő piaci változásról vagy egy hasznos eszközről-lehetőségről, amit más partnerünknél már kipróbáltunk: Mi gyakran keressük partnereinket ötleteinkkel!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Van saját marketingesemNincsen marketingesem

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2023.01.13.

    2023-as marketing naptár

    Január általában az új célok kijelölésének és megvalósításának időszaka. Ha elhatároztad, hogy 2023-ban hatékonyabban szeretnéd megragadni potenciális vásárlóid és követőid figyelmét, akkor tekintsd át Marketing naptárunkat, mely inspirációt adhat a 2023-as éved marketingtervezéséhez!
    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!