Szöveges tartalmak és a SEO

Egy honlap SEO értékét nagyban meghatározó tényezők közé tartozik a szöveges tartalom, mely nem csak a felhasználók, de a keresőrobotok szempontjából is fontos. Míg egy felhasználó legfőbb igényei közé tartoznak a világos megfogalmazás és a szöveg érthetősége illetve átláthatósága. Amit keresnek, azok a szövegben 'megbújó' információ: válasz a kérdésükre, megoldás a problémájukra vagy akár a szolgáltatás/termék választásban segítő - döntéstámogató - tanácsra vágynak.

A keresők szempontjából ugyanilyen fontos a relevancia, hogy milyen kulcsszavakat szerepeltetünk a szövegben, illetve azok egymáshoz való kapcsolata milyen. Figyelembe veszik a felhasználók 'visszajelzéseit' is a szöveggel kapcsolatban.

Ha mind a két szempontnak meg akarunk felelni - már pedig üzletileg ez a legjobb -, akkor kreatívnak és fókuszáltnak is kell lennünk a tartalomíráskor.

Milyen részekből áll nálunk a tartalommarketing?

Különválasztjuk, hogy első sorban SEO tartalmakról van-e szó (mint a címsor-meta leírás illetve a termékkategória oldalakra szánt szövegek) vagy a felhasználóknak szánt hosszabb tartalmakról, mint a cikkek, PR cikkek vagy landoló oldal szövegezések.

Valamint ott van a marketinges által elfelejtett teendő, amikor elkészül a szöveges tartalmuk, hogy azt különböző felületeken megosszák, úgymond disztributálják!

A következő szolgáltatás típusokkal segítjük partnereinket a tartalomgyártás területén!

SEO tartalomgyártás

A honlap SEO elemei, amik megalapozzák a sikert!

Ha egy holnapot jó tartalmakkal szeretnénk ellátni, az első lépés mindig a SEO szövegek rendbetétele. Az al-oldalakra szánt összefoglaló szövegeink és meta leírásaink lényegretörőek, 100-500 karakter hosszúak, megfelelnek az aktuális SEO trendeknek és a fontos üzleti USP-ket tartalmazzák.

Cikkírás / PR cikkírás

Hosszabb tartalmak a honlapra vagy külső oldalra!

Hosszabb és rövidebb cikkek elkészítését egyaránt vállaljuk. Akár 300, 500 vagy 1500 szavas cikkekről beszélünk, az előzetes téma- és kulcsszókutatásnak köszönhetően biztosított a releváns tartalom megléte, amit belső linkekkel és képekkel egészítünk ki. Az olvasmányos szövegek figyelemfelkeltőek és edukatívak is egyben.

Landolóoldal készítés

A marketinggel behozott felhasználót a landoló oldal győzi meg!

Egy jó landolóoldal minden fontos információt megoszt a termékről/szolgáltatásról, felkelti az érdeklődést és vásárlásra/üzleti cselekvésre ösztönöz. A releváns kulcsszavak és belső linkek mellett a könnyen emészthető szövegezére is figyelmet fordítunk, hogy a képekre is.

Tartalom disztribúció

A tartalom akkor ér valamit, ha van aki olvassa!

A legprofibban megírt szöveg is kevés, ha azt nem juttatjuk el a felhasználókhoz. Legyen szó a honlapon belüli megjelenésről, vagy a közösségi felületek posztjairól és a hírlevél tartalmakról, segítünk, hogy ezek rendszeresen szállítsák a látogatókat a tartalmakra.

A tartalommarketing együttműködések menete

Jelentős tapasztalattal rendelkezünk minden említett szöveges tartalomgyártás kapcsán. Ezen projektek során gyűjtött munkatapasztalatok alapján lett kialakítva a tartalommarketing együttműködési folyamatunk.

Nézzünk egy 'nehezebb' tartalomtípust, egy cikkírási folyamatot!

  • Még ma :) Megtörténik a cikkek megrendelése!

    Az értékesítő kollégákkal tisztázásra kerül, hogy hány darab és milyen hosszú cikk tartalmat kell elkészíteni, milyen határidővel!
  • 2-4 munkanapon belülTartalomgyártóink jelentkeznek..

    Az egyik tartalomgyártó munkatársunk jelentkezik nálad, hogy bemutatkozzon és egy megbeszélést egyeztessetek. Erre a megbeszélésre ő már készül javaslatokkal, kulcsszó/témakör kutatásokkal!
  • 4-7 munkanapon belülKickoff megbeszélés

    Egy megbeszélés keretében átbeszéljük veled, hogy mik a céged/szolgáltatásod/termékeid erősségei, 'mit lehet-mit nem lehet' kommunikálni, mire kell figyelni, milyen stílusban szeretnéd a kommunikációt.
  • 10-18 munkanapon belülPróbacikk(ek) egyeztetése

    A megbeszélésen kapott információk alapján elkészül a 1-3 db próbacikk, amit átküldünk neked átnézésre. Te visszajelzel a szövegíróknak, a módosítások után pedig elkészülhetnek a véglegesnek szánt próbacikkek. Ezek lesznek a további cikkeknek a kiindulási alapjai!
  • Vállalás szerintA további cikkek elkészítése

    A további cikkeket az együttműködés elején egyeztetett ütemezésben készítjük el neked! Te átnézed, mi módosítjuk (ha kell), feltöltjük a honlapra és disztributáljuk is, ha szeretnéd.
  • FolyamatosanMonitorozás

    Általában egy ilyen cikkírás projekt nálunk 2-6 hónapig tart, a cikkmennyiség függvényében. A célunk az, hogy lásd az elkészült cikkek 'hatékonyságát' és segítségét az üzleti céljaidban. Ezt havi szintű riportjainkon keresztül tudod megtenni!

A tartalommarketing továbbra is nagyon jó támogató és forgalomgeneráló + konverzió növelő eszköz tud lenni!

Ahhoz, hogy be tudja váltani szerepét, szükséges a te piaci szakértelmed és ismereted is.


Ha sikerült felkelteni az érdeklődésed a tartalomgyártás szolgáltatásunk iránt, kérjük töltsd ki a lenti űrlapot és beszélgessünk a részletekről!

Kapcsolatfelvétel

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudomSEO tartalomgyártás érdekelCikkírás / PR Cikkírás érdekelTartalom disztribúció érdekelLandolóoldal készítés érdekel

    Üzenet


    Cikkeink Keresőoptimalizálással kapcsolatban

    2024.01.17.
    SEO trendek 2024: Mi várható idén a keresőoptimalizálásban?
    A 2023 kétségtelenül az egyik legturbulensebb év volt a keresőoptimalizálással foglalkozó szakemberek számára. Most azt járjuk körül, hogy a mozgalmas esztendő után milyen trendek, változások következnek be a keresőoptimalizálás területén.
    2023.10.25.
    Milyen esetben fordulj SEO tanácsadóhoz?
    Kedves weboldal tulajdonosok! Saját bevételetek, de a SEO tanácsadó egyenletes szívritmusa egyaránt fontos, ezért kérem, hogy az alábbi esetekben mindenképpen vegyétek fel szakértővel a kapcsolatot!
    2022.11.23.
    Az organikus munkamenetek értéke
    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.10.12.
    Local SEO azaz a helyi keresőoptimalizálás alapjai
    A Local SEO vagy helyi keresőoptimalizálás általában szerves része a SEO stratégiáknak. Ha jól alkalmazzuk, akkor egy rendkívül erős eszköz lehet. Cikkünkben bemutatjuk, hogy mi is az a Lokális SEO, miért jó és milyen lépéseket kell tennünk az eredményességért!