Szöveges tartalmak és a SEO

Egy honlap SEO értékét nagyban meghatározó tényezők közé tartozik a szöveges tartalom, mely nem csak a felhasználók, de a keresőrobotok szempontjából is fontos. Míg egy felhasználó legfőbb igényei közé tartoznak a világos megfogalmazás és a szöveg érthetősége illetve átláthatósága. Amit keresnek, azok a szövegben 'megbújó' információ: válasz a kérdésükre, megoldás a problémájukra vagy akár a szolgáltatás/termék választásban segítő - döntéstámogató - tanácsra vágynak.

A keresők szempontjából ugyanilyen fontos a relevancia, hogy milyen kulcsszavakat szerepeltetünk a szövegben, illetve azok egymáshoz való kapcsolata milyen. Figyelembe veszik a felhasználók 'visszajelzéseit' is a szöveggel kapcsolatban.

Ha mind a két szempontnak meg akarunk felelni - már pedig üzletileg ez a legjobb -, akkor kreatívnak és fókuszáltnak is kell lennünk a tartalomíráskor.

Milyen részekből áll nálunk a tartalommarketing?

Különválasztjuk, hogy első sorban SEO tartalmakról van-e szó (mint a címsor-meta leírás illetve a termékkategória oldalakra szánt szövegek) vagy a felhasználóknak szánt hosszabb tartalmakról, mint a cikkek, PR cikkek vagy landoló oldal szövegezések.

Valamint ott van a marketinges által elfelejtett teendő, amikor elkészül a szöveges tartalmuk, hogy azt különböző felületeken megosszák, úgymond disztributálják!

A következő szolgáltatás típusokkal segítjük partnereinket a tartalomgyártás területén!

SEO tartalomgyártás

A honlap SEO elemei, amik megalapozzák a sikert!

Ha egy holnapot jó tartalmakkal szeretnénk ellátni, az első lépés mindig a SEO szövegek rendbetétele. Az al-oldalakra szánt összefoglaló szövegeink és meta leírásaink lényegretörőek, 100-500 karakter hosszúak, megfelelnek az aktuális SEO trendeknek és a fontos üzleti USP-ket tartalmazzák.

Cikkírás / PR cikkírás

Hosszabb tartalmak a honlapra vagy külső oldalra!

Hosszabb és rövidebb cikkek elkészítését egyaránt vállaljuk. Akár 300, 500 vagy 1500 szavas cikkekről beszélünk, az előzetes téma- és kulcsszókutatásnak köszönhetően biztosított a releváns tartalom megléte, amit belső linkekkel és képekkel egészítünk ki. Az olvasmányos szövegek figyelemfelkeltőek és edukatívak is egyben.

Landolóoldal készítés

A marketinggel behozott felhasználót a landoló oldal győzi meg!

Egy jó landolóoldal minden fontos információt megoszt a termékről/szolgáltatásról, felkelti az érdeklődést és vásárlásra/üzleti cselekvésre ösztönöz. A releváns kulcsszavak és belső linkek mellett a könnyen emészthető szövegezére is figyelmet fordítunk, hogy a képekre is.

Tartalom disztribúció

A tartalom akkor ér valamit, ha van aki olvassa!

A legprofibban megírt szöveg is kevés, ha azt nem juttatjuk el a felhasználókhoz. Legyen szó a honlapon belüli megjelenésről, vagy a közösségi felületek posztjairól és a hírlevél tartalmakról, segítünk, hogy ezek rendszeresen szállítsák a látogatókat a tartalmakra.

A tartalommarketing együttműködések menete

Jelentős tapasztalattal rendelkezünk minden említett szöveges tartalomgyártás kapcsán. Ezen projektek során gyűjtött munkatapasztalatok alapján lett kialakítva a tartalommarketing együttműködési folyamatunk.

Nézzünk egy 'nehezebb' tartalomtípust, egy cikkírási folyamatot!

  • Még ma :) Megtörténik a cikkek megrendelése!

    Az értékesítő kollégákkal tisztázásra kerül, hogy hány darab és milyen hosszú cikk tartalmat kell elkészíteni, milyen határidővel!
  • 2-4 munkanapon belülTartalomgyártóink jelentkeznek..

    Az egyik tartalomgyártó munkatársunk jelentkezik nálad, hogy bemutatkozzon és egy megbeszélést egyeztessetek. Erre a megbeszélésre ő már készül javaslatokkal, kulcsszó/témakör kutatásokkal!
  • 4-7 munkanapon belülKickoff megbeszélés

    Egy megbeszélés keretében átbeszéljük veled, hogy mik a céged/szolgáltatásod/termékeid erősségei, 'mit lehet-mit nem lehet' kommunikálni, mire kell figyelni, milyen stílusban szeretnéd a kommunikációt.
  • 10-18 munkanapon belülPróbacikk(ek) egyeztetése

    A megbeszélésen kapott információk alapján elkészül a 1-3 db próbacikk, amit átküldünk neked átnézésre. Te visszajelzel a szövegíróknak, a módosítások után pedig elkészülhetnek a véglegesnek szánt próbacikkek. Ezek lesznek a további cikkeknek a kiindulási alapjai!
  • Vállalás szerintA további cikkek elkészítése

    A további cikkeket az együttműködés elején egyeztetett ütemezésben készítjük el neked! Te átnézed, mi módosítjuk (ha kell), feltöltjük a honlapra és disztributáljuk is, ha szeretnéd.
  • FolyamatosanMonitorozás

    Általában egy ilyen cikkírás projekt nálunk 2-6 hónapig tart, a cikkmennyiség függvényében. A célunk az, hogy lásd az elkészült cikkek 'hatékonyságát' és segítségét az üzleti céljaidban. Ezt havi szintű riportjainkon keresztül tudod megtenni!

A tartalommarketing továbbra is nagyon jó támogató és forgalomgeneráló + konverzió növelő eszköz tud lenni!

Ahhoz, hogy be tudja váltani szerepét, szükséges a te piaci szakértelmed és ismereted is.


Ha sikerült felkelteni az érdeklődésed a tartalomgyártás szolgáltatásunk iránt, kérjük töltsd ki a lenti űrlapot és beszélgessünk a részletekről!

Kapcsolatfelvétel

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudomSEO tartalomgyártás érdekelCikkírás / PR Cikkírás érdekelTartalom disztribúció érdekelLandolóoldal készítés érdekel

    Üzenet

    Cikkeink Keresőoptimalizálással kapcsolatban

    2022.08.23.

    Új SEO algoritmus: Helpful Content Update

    A Google augusztus végén elindítja a „Helpful Content Update” azaz a Hasznos Tartalom Algoritmust. Ezzel nem csak egy új algoritmus, hanem egy új rangsorolási faktor is születik.
    2022.04.21.

    SEO minden cégnek az önéletrajza

    Mi a SEO? Weboldalad és egyben céged önéletrajza is. Mi a lényege és miről is szól nagy vonalakban? A cikket elolvasva Te is megtudhatod!
    2019.08.30.

    Tartalomgyártás esettanulmány

    Az esettanulmányban bemutatjuk, hogy miként növeltük meg egy év alatt 525%-kal egy e-kereskedelmi webhelyen belüli blog organikus forgalmát.
    2019.05.07.

    Tartalmi oldal SEO esettanulmány I.

    avagy havi több százezer munkamenetet is meg lehet duplázni! Esettanulmányunk az egyik tartalmi oldalt üzemeltető ügyfelünkről szól, amely AdSense hirdetések révén szerzi bevételét egy nagyon kompetitív […]