Online marketing hírek

2023.01.13.

2023-as marketing naptár

Január általában az új célok kijelölésének és megvalósításának időszaka. Ha elhatároztad, hogy 2023-ban hatékonyabban szeretnéd megragadni potenciális vásárlóid és követőid figyelmét, akkor tekintsd át Marketing naptárunkat, mely inspirációt adhat a 2023-as éved marketingtervezéséhez!
2022.11.30.

Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
2022.11.23.

Az organikus munkamenetek értéke

Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
2022.11.15.

Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
2022.10.18.

Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 

Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?
2022.10.12.

Local SEO azaz a helyi keresőoptimalizálás alapjai

A Local SEO vagy helyi keresőoptimalizálás általában szerves része a SEO stratégiáknak. Ha jól alkalmazzuk, akkor egy rendkívül erős eszköz lehet. Cikkünkben bemutatjuk, hogy mi is az a Lokális SEO, miért jó és milyen lépéseket kell tennünk az eredményességért!
2022.10.04.

Mit tegyek, ha visszaesik a piacom?

A mostani időszak számos kihívás elé állíthat minden e-kereskedőt. Sok jel mutat arra, hogy a 2023-as év a visszaeső piacokról fog szólni. Ha szeretnél naprakész lenni, olvasd el Hujber Robin A Magyar E-kereskedelem Napján tartott előadásának 5 hasznos tanácsát!
2022.09.22.

Employer branding – Így varázsolj márkát a cégedből

Napjainkban vállalkozásként nem csupán a meglévő és potenciális ügyfeleknek kell imponálnunk, mint márka, hanem meglévő és potenciális munkavállalóinknak is. De mi is az az employer branding és hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
2022.09.19.

10 online marketing hiba, ami végzetes rossz gazdasági környezetben

A világgazdaság egy újabb recessziós időszakhoz közeledik. Csakúgy, mint a pandémia kezdetének első pár hetében, most is bizonytalanság övezi a piacot. Cikkünkből megtudhatod, hogyan érdemes vállalkozásként reagálni marketing oldalról a gazdasági visszaesésre, és mik lehetnek a leggyakoribb hibák!
2022.09.05.

Lead generálási tippek – B2B

Amennyiben cégeknek nyújtunk szolgáltatást vagy termékeket, abban az esetben is kiemelt szerepe van a minőségi lead-ek gyűjtésének. Cikkünkből kiderül, hogy mire érdemes figyelni, ha üzletileg valóban értékes érdeklődőkre tennénk szert!
2022.08.31.

Social media 2022 nyári hírek – gyorstalpaló

Ha nem volt időd nyáron up-to-date lenni a social media innovációkról, akkor ez a cikk neked szól. Megkíséreltük a lehetetlent, és összegyűjtöttük a legfontosabb híreket azért, hogy te már újult erővel és friss tudással kezdhesd el az őszi szezont.
2022.08.23.

Új SEO algoritmus: Helpful Content Update

A Google augusztus végén elindítja a „Helpful Content Update” azaz a Hasznos Tartalom Algoritmust. Ezzel nem csak egy új algoritmus, hanem egy új rangsorolási faktor is születik.