Online marketing hírek – szakmai cikkek – esettanulmányok

/Online marketing hírek – szakmai cikkek – esettanulmányok

Folyamatosan jelen lenni és megosztani a tudást – ez történt velünk 2019-ben

| 2019/11/07|Általános|

Az év végéhez közeledve mindenki számot vet az adott esztendő történéseivel, és mivel mi szeretnénk a december végét meghagyni az ünneplésnek, novemberben tesszük ezt meg. […]

Csak a Google Shopping maradhat? – 2019 Internet Hungary előadás

| 2019/10/10|PPC, Shopping|

Hogyan kezeljük az online tartalmat monetizálható termékként? Melyik forrásból érkeznek a legértékesebb olvasóink? Milyen KPI-ok alapján optimalizáljuk a tartalmat? Mi köze van mindennek az attribúciós modellekhez? Többek [...]

Már megint egy újabb social kihívás – 2019 Internet Hungary előadás

| 2019/10/10|Social|

Évente tucatnyi nagyobb social kihívást indítanak el magánszemélyek vagy éppen márkák. Ezek óriási eléréssel és rengeteg interakcióval futnak, amiről minden marketing fantáziál. De mikor érdemes ilyenben cégként [...]

Adatvizualizáció az új adat – 2019 Internet Hungary előadás

| 2019/10/10|Analitika|

Az adatok megfelelő módon történő vizualizációja megkönnyíti az adatok értelmezését, így jóval gyorsabban nagyobb mennyiségű és mélyebb következtetéseket tudunk levonni. De nem minden esetben ez a jó [...]

A változás csak most kezdődik – Az árösszehasonlítók és a Shopping helyzete

| 2019/10/10|Általános, Shopping|

Tavaly megvizsgáltuk a magyar piacon jelen lévő árösszehasonlítókat! Azóta elindult a Google Shopping is itthon, nézzük meg, hogy mennyire változtatta meg ez a termékalapú keresések piacát! […]

Átalakult a Merchant Center felülete – 2019 szeptember

| 2019/09/05|PPC, Shopping|

Még mindig nem teljes funkciójában fut itthon a Shopping megoldás, de már megújult a Merchant Center felülete! […]

Tartalomgyártás esettanulmány

| 2019/08/30|SEO|

Az esettanulmányban bemutatjuk, hogy miként növeltük meg egy év alatt 525%-kal egy e-kereskedelmi webhelyen belüli blog organikus forgalmát. […]

Merchant Center alapok – fiók létrehozása

| 2019/08/14|PPC, Shopping|

Ahogy korábbi cikkünkben is megírtuk 2019. nyara óta itthon is elérhetőek a Google Shopping kampányok. Ahhoz, hogy sikeresen indítsunk kampányt szükségünk van egy Merchant Center fiókra és egy feed-re. […]

A Google Shopping kampányok alapja, a feed kialakításának első lépései

| 2019/08/01|PPC, Shopping|

A Google Shopping kampányok már itthon is elérhetőek. Viszont ahhoz, hogy tudjuk használni ezt a fajta hirdetési formát, szükségünk van egy Google Merchant Center fiókra és abban egy minél jobban kialakított feed-re! […]

Posztolás, sőt időzítés Instagramra asztali gépről

| 2019/07/26|Social|

Social media managerek, influencerek: eljött a mi időnk! Már lehet asztali gépről is posztolni, sőt időzíteni Instagramra! Cikkünkből kiderül, hogyan. […]

Google Shopping itthon – első tapasztalatok

| 2019/07/17|PPC, Shopping|

Közel egy hónapja már, hogy az évek óta várt Google Shopping hirdetések a magyar hirdetők számára is elérhetőek. Erre nagyon régóta várunk, hiszen 2013 óta már Ausztriában és Csehországban is elérhető, még nyugatabbra pedig 2012 óta. […]

Tippelj, mennyit költöttek a pártok Facebook-on az EP választásra!

| 2019/05/31|Social|

Már a tavalyi parlamenti választások kapcsán is egyértelművé vált, hogy a politikai pártok kommunikációjának szerves részét képezi a közösségi média. Most végre fény derül arra, hogy [...]

Julius Meinl kávépörkölőből digitális ügynökségi iroda? – Irodánk története

| 2019/05/24|Általános|

Egy új irodába költözés mindig nagy lépés egy cég életében. Az idén 8 éves cégünk 3. irodájának otthon adó épület történetét járjuk most körül! […]

Tartalmi oldal SEO esettanulmány I.

| 2019/05/07|SEO|

avagy havi több százezer munkamenetet is meg lehet duplázni! Esettanulmányunk az egyik tartalmi oldalt üzemeltető ügyfelünkről szól, amely AdSense hirdetések révén szerzi bevételét egy nagyon kompetitív szektorban. Az ügyfél üzleti célja a 2017-ben indult közös munkában az organikus munkamenetek számának és az így keletkező Adsense bevétel növekedése. […]

Pro Bono marketing: a Yelon.hu támogatása

| 2019/04/05|Általános|

A 8 éves működésünk alatt többször segítettünk non-profit szervezeteknek 1-1 szolgáltatás önköltségű/ingyenes nyújtásával, de tavaly ősszel kaptunk egy olyan felkérést, ami mellett az egész csapatunk elköteleződött, így 2018 novembere óta aktívan támogatjuk a Yelon-t. Erről szól ez a bejegyzésünk! […]

Melyik PPC menedzsment díjazási modell a legjobb neked?

| 2019/03/19|PPC|

Ügyfélként arra gondolhatsz, ha egy ügynökséggel dolgozol, akkor ők mindig a te érdekeidet kell, hogy szolgálják. Sőt, vállalkozóként logikusan úgy gondolkozol, hogy „nekem mindegy, csak érje meg”. Ebben a cikkben a Fix, a Költés alapú és a ROI alapú PPC kampánykezelés díjazást fogjuk összehasonlítani, és megnézzük, mikor melyik éri meg inkább. […]

Az online média és az attribúciós modellek kapcsolata – Evolution 2019

| 2019/03/04|Analitika|

Hogyan kezeljük az online tartalmat monetizálható termékként? Melyik forrásból érkeznek a legértékesebb olvasóink? Milyen KPI-ok alapján optimalizáljuk a tartalmat? Mi köze van mindennek az attribúciós modellekhez? Többek [...]

Összefüggések és ötletek az online automatizált kampány és az offline tér kommunikációs eszközeinek méréseiben – Evolution 2019

| 2019/03/04|Analitika|

Instagram tippek e-kereskedőknek – Evolution 2019

| 2019/03/04|Social|

E-kereskedőként hajlamosak vagyunk az Instagram storiet az iunfluencerek csodafegyverének titulálni. A 2019-es Evolution konferencián tartott előadásomból azonban kiderül, hogy miért is kell egy ilyen organikus eszközt is [...]

Ilyennek láttuk a Superweek 2019-et

| 2019/02/07|Analitika|

Ha január, akkor ismét Superweek, ami továbbra is a magyar piac legjelentősebb digitális mérés és analitika konferenciája. Ezen járt 3 kollégánk, az ő beszámolójuk ez a cikk. […]

2019-es marketing naptár

| 2019/01/18|Általános|

Ahhoz, hogy vállalkozásunkkal sikereket érjünk el, a lehető legtöbb alkalmat meg kell ragadnunk, hogy potenciális vevőink figyelmét magunkra irányítsuk. Előre kigondolt, megtervezett kampányokkal pozitív képet alakíthatunk ki [...]

Attribúciós modellek a gyakorlatban

| 2018/11/30|Analitika|

Az alábbi cikk az attribúciós/hozzárendelési modellezés összetett világát hivatott egy kicsit hétköznapibb, gyakorlatiasabb perspektívába helyezni. A cikk végén található egy TL;DR verzió, de ajánlom a cikk végigolvasását mindenkinek, aki az online értékesítés világában tevékenykedik. […]

Árösszehasonlítók a célkeresztben – 2018 Q4

| 2018/11/13|Általános|

Összehasonlítottuk az itthon elérhető árösszehasonlító oldalak hirdetői és a felhasználói számára nyújtotta lehetőségeket. Vajon melyik miben jó? […]

Keresőoptimalizálás fő mérőszámai

| 2018/11/09|SEO|

Vajon mik azok a mutatók, melyekkel a keresőoptimalizálás sikerességét mérhetjük? Az ügyfeleinknél leggyakrabban használt és leglényegesebb SEO mérőszámokat vettük végig. […]

Shoprenter vagy Unas webáruház – marketinges szemmel

| 2018/11/07|Általános|

Magyarországon a két legelterjedtebb webáruház motort hasonlítottuk össze mérési valamint marketinges szempontok alapján. Melyiknek mi az erőssége és melyiknél van több lehetőség? […]

Facebook Watch Magyarországon, marketinges szemmel

| 2018/09/13|Social|

Augusztus legvégén – igazából előjelek nélkül – bejelentette a Facebook, hogy az Amerikában már 1 éve elérhető videós platformja – a Facebook Watch – elindul a világ minden részén. Mi is ez és hogyan tudja egy magyar marketinges kihasználni? […]

Még mindig élő SEO mítoszok cáfolatai

| 2018/09/03|SEO|

Számos tévhit kering a levegőben a keresőoptimalizálással kapcsolatban, mi a következőkkel találkoztunk az új ügyfelek között 2018-ban. Mik ezek a mítoszok és miért is cáfoljuk őket? […]

Valóban haldoklik a hírlevelezés? 6+1 tippünk segít újraéleszteni

| 2018/08/30|Hírlevél|

Miért fordítanánk az időnk hírlevelek készítésére? Hírleveleket ma már senki nem olvas. Ez tényleg így van? Az emberek valóban nem olvasnak kéretlen üzeneteket számukra teljesen ismeretlen cégektől. De néhány alapvető teendő végrehajtásával és következetességgel nagyon sok kihozható még belőle 2018 végén is. […]

Láthatatlan újdonság Google Ads felületén – A helyi konverziós műveletek

| 2018/08/21|PPC|

Júliusban egyre több Google Ads fiókban jelent meg a konverziók között egy új konverziós csoport, a helyi konverziós műveletek. A Google Ads rendszere automatikus menedzseli ezeket a művelteket. Ezek a konverziók miként segítik a kampányok optimalizálását? […]

Jövő vagy jelen?! – Mindenki számára elérhető a cross device Analytics mérés (Google Signals)

| 2018/08/17|Analitika|

Pár héten belül megérkezik minden Google Analytics fiókba a cross device mérés. Innentől nincs szükség a user ID bekapcsolására ahhoz, hogy megjelenjenek az eszközök közötti mozgás-vásárlás adatok, hiszen a Google Signals bekapcsolásával ezek elérhetővé válnak. […]

2018-as marketing naptár

| 2018/01/17|Általános|

A sikeres kampányok egyik titka, hogy nem az utolsó percben dobjuk össze őket, hanem még időben elkezdjük tervezni. Ehhez viszont nagyon fontos, hogy előre lássuk az összes [...]

Facebook placement kísérlet

| 2018/01/11|PPC|

Sokakat összezavart, hogy a Facebook miért javasolja, hogy minden elhelyezési felületét használjuk. Van akiben az merült fel, hogy csak ezzel is növelni akarja a budgetet, vagy hogy [...]

Live adások hírportálok Facebook oldalain

| 2017/11/06|social tanulmány|

Az már egyértelművé vált, hogy az internetes tartalomgyártás jelene és jövője a mobilról is könnyen fogyasztható videó. Ennek egy speciális verziója, a streamelt live videó, melyek népszerűsége [...]

Cross-device konverziók

| 2017/10/26|PPC, SEO|

Hogyan mérhető, ha valaki mobilon tájékozódik, de desktopról vásárol? Hogyan éljük meg a digitális életünket több eszközön? Mi a feltétele a cross-device mérésnek? Mennyire borítja fel a marketing mérőszámokat [...]

Hogyan használhatják az FMCG cégek a smart data-t?

| 2017/10/16|Analitika, UX|

A célzott adatgyűjtés segítségével a konvertáló szegmensünket pontosan megismerhetjük, illetve erre az információra építve személyre szabottabb ajánlatokat tehetünk. A smart data egyre jelentősebb figyelmet kap - kiváltképp [...]

User Experience, avagy gondolkodjunk a felhasználó fejével

| 2017/09/29|Analitika, UX|

Napjainkban egyre több helyen találkozhatunk a UX, azaz User Experience fogalmával. De mit is értünk alatta és miért érdemes foglalkoznunk vele? A frusztráció: Mikor gyerekkoromban először jártam [...]

Web push értesítésküldők

| 2017/08/14|Automatizáció|

Web Push értésítés küldők – Melyiket válasszuk? Napjainkban egyre népszerűbbé válik a weboldalak körében az úgynevezett web push értesítések (angolul push notification) vagy push üzenetek használata. A [...]

Hirdetők és fogyasztók mobilon

| 2017/08/11|social tanulmány|

Saját magunkon is észrevehettük, hogy jó régóta kedveltebb időtöltés a mobilon való böngészés, mint az asztali gépeken. Persze ez nagyban függ attól, éppen melyik eszköz használatára [...]

Hirdetési lehetőségek social media platformokon

| 2017/08/10|Social, social tanulmány|

Hogyan, kinek és miért érdemes hirdetni a social mediában? Az tanulmány célja, hogy átfogó összehasonlítást mutasson a különböző platformok lehetőségie között. El kell fogadnunk, hogy a [...]

Hirdetések a Facebookon

| 2017/08/08|social tanulmány|

Hirdetőként is muszáj jelen lennünk a Facebookon. De nem válik unalmassá egy-egy megszokott poszt boostolása a célközönség számára? Összegyűjtöttük azokat a hirdetésfajtákat, amik igazán eredményesen vonzzák [...]

Facebook live

| 2017/08/04|social tanulmány|

Érdemes-e bevállalni a live közvetítést? Milyen előnyökkel és hibázási lehetőségekkel jár egy-egy "élőzés"? A legtöbb híresség csak egyszerűen nekivág, és elindítja az élő felvételt okos telefonjáról. [...]

Marketing automatizálás? Mi is az?

| 2017/08/02|Automatizáció|

Pár évvel ezelőtt még a marketing automatizálás fogalmát a legtöbb ember az e-mailek automatizálásával asszociálta. Ma már viszont ez egy sokkal átfogóbb területe a marketingnek. De mit [...]

Különleges célzások Facebookon

| 2017/08/01|social tanulmány|

Hirdetéseink célja, hogy valóban azokhoz az emberekhez jusson el, akiknek szánjuk. Erre kifejlesztve rengetek célzási ehetőséget rejt a Facebook hirdetés kezelője. Csupán ismernünk kell a lehetőségeket, [...]