A Facebook és Instagram hirdetések mellett 2020 ősze óta itthon is elérhetőek a TikTok hirdetések. Ezen a felületen még kevés a hirdető, így azok az ügyfeleink, akik ezt a szolgáltatást választják, az elsők között lehetnek, akik hirdetéseikkel megjelennek a platformon. Magyarországon (jelenleg) csak hirdetési státusszal rendelkező ügynökségeken keresztül lehetséges TikTok hirdetési fiókot létrehozni, mi pedig rendelkezünk ezzel a státusszal, így tudjuk segíteni ügyfeleinket az első lépésektől a folyamatos kampányokig.


Miért érdemes a TikTok-on hirdetni?

Aktív figyelem megragadása
A TikTok felhasználók tartalomfogyasztási szokásai egészen mások, mint ahogy azt az eddig megszokott social media platformokon figyelhettünk meg. Ez a hirdetésekre is igaz, hiszen a tartalmakra irányuló aktív figyelmet kihasználva könnyű alkalmazkodni a TikTok reklámokkal, ez pedig a fizetett tartalmak befogadására való hajlandóságot növelni tudja.



Kiknek ajánljuk?
Kiknek ajánljuk?

Miben tudunk segíteni?
Miben tudunk segíteni?


Hirdetéstípusok
Foglalási hirdetések

Licit hirdetések

Kreatív hirdetések

Ajánlatkérés
Szeretnénk megosztani azt a sok tapasztalatot és tudást, amit a közösségi media marketing során felhalmoztunk. Célunk a folyamatos fejlődés, és az új lehetőségek tesztelése, a hirdetések teljesítésének és az oldalmenedzsment hatékonyságának folyamatos növelése. Szakmai anyagainkkal, esettanulmányainkkal úgy érezzük, közelebb hozhatjuk a social mediát mindenki számára. Fontosnak tartottuk saját munkánk alapján bemutatni egy-egy szegmenst, bebizonyítva, hogy szolgáltatásaink közül biztosan mindenki megtalálja a számára legvonzóbbat!
TikTok cikkeink, esettanulmányaink
Túl a #trash-en – értékteremtő TikTok profilok
Ugye, nem kell bemutatnunk a magát egyre kinövő alkalmazást? Azonban ez már nem az az egykori Musical.ly felület, ahol a fiatalok életidegen módon tátognak trending zenékre! A TikTok felhasználók kreativitása határtalan, és az egyszerű, provokáló tartalmakon túl egyre több az értékes, edukatív tartalom. […]