Miért érdemes a TikTok-on hirdetni?
A TikTok marketinggel olyan új kapuk nyílnak meg a márkák előtt, amelyekről még egyelőre kevesen tudnak. Többek között a többi social media platformot elhagyó és TikTok-ra áttérő 2 milliós vásárlóképes közönség és a kreatív formátumok teszik lehetővé, hogy a hirdetési stratégiákat a lehető legnagyobb hatékonysággal tudjuk kialakítani ezen a felületen.
- még kevés az aktív hirdető, ezáltal alacsony a reklámzaj és a hirdetési költség is
- egész mobilképernyőt elfoglaló hirdetések, új hirdetési formátumok
- felhasználók aktív bevonása, magasabb engagement és érdeklődés
- egyedi vásárlóképes közönségek
- nem feltétel az organikus kommunikáció, TikTok profil és követőgyűjtés nélkül is működik
Aktív figyelem megragadása
A TikTok felhasználók tartalomfogyasztási szokásai egészen mások, mint ahogy azt az eddig megszokott social media platformokon figyelhettünk meg. Ez a hirdetésekre is igaz, hiszen a tartalmakra irányuló aktív figyelmet kihasználva könnyű alkalmazkodni a TikTok reklámokkal, ez pedig a fizetett tartalmak befogadására való hajlandóságot növelni tudja.
- nincs párhuzamos médiafogyasztási tevékenység
- egy átlagos TikTok felhasználó egy nap akár 17-szer is megnyithatja az appot
- az egész képernyős rövid videók megkövetelik a userek figyelmét, így könnyű cselekvésre ösztönözni őket
- a felhasználók 81%-a hanggal nézi a videókat, így biztosan egy felületre koncentrálnak
Kiknek ajánljuk?
- Aki szeretne első lenni, és kihasználni a reklámzaj-mentes felület adottságait.
- Olyan kis- és középvállalkozásoknak, akik új célközönségeket szeretnének elérni.
- Akik elkötelezett felhasználókat szeretnének elérni.
- Akik garantált lefedettséget és megtekintéseket szeretnének.
A TikTok hirdetések segítségével olyan üzleti célokat szolgálhatunk ki, mint például elérés, forgalom vagy konverziók növelése, applikáció telepítések vagy videómegtekintések növelése. Emellett hatékonyan növelhető a márkaismertség- és kedvelés, a társítási és vásárlási szándék is.
Miben tudunk segíteni?
- Hirdetési fiók létrehozása és kreditfeltöltés
- Stratégiai tanácsadás
- Teljes hirdetésmenedzsment
- Kreatív tartalomgyártás testvércégünk, a StarNetwork bevonásával
Hirdetéstípusok
Foglalási hirdetések
- TopView: az első videó, amit a felhasználó az app megnyitásakor lát
- Brand Takeover: az első videó, amit a felhasználó lát
- One Day Max: 5-7 videó után adott kategóriában való lefedettség
- Brand Premium: első videó a For You csatornán
Licit hirdetések
- videó, kép + szöveg, link, CTA
- a felhasználók feed-jében jelenik meg
- érdeklődés, remarketing és hasonmás közönségekre is célozható
- szerkeszthető, beépített videósablonok
- rugalmas ajánlattétel
Kreatív hirdetések
- Hashtag challenge: márka saját hastaggel ellátott kihívást indít, akár TikTok influencerek bevonásával
- Branded effects: a márka saját AR filtert hoz létre, amit a felhasználók saját videóikban felhasználhatnak