TikTok marketing

A Facebook és Instagram hirdetések mellett 2020 ősze óta itthon is elérhetőek a TikTok hirdetések. Ezen a felületen még kevés a hirdető, így azok az ügyfeleink, akik ezt a szolgáltatást választják, az elsők között lehetnek, akik hirdetéseikkel megjelennek a platformon. Magyarországon (jelenleg) csak hirdetési státusszal rendelkező ügynökségeken keresztül lehetséges TikTok hirdetési fiókot létrehozni, mi pedig rendelkezünk ezzel a státusszal, így tudjuk segíteni ügyfeleinket az első lépésektől a folyamatos kampányokig.

Miért érdemes a TikTok-on hirdetni?

A TikTok marketinggel olyan új kapuk nyílnak meg a márkák előtt, amelyekről még egyelőre kevesen tudnak. Többek között a többi social media platformot elhagyó és TikTok-ra áttérő 2 milliós vásárlóképes közönség és a kreatív formátumok teszik lehetővé, hogy a hirdetési stratégiákat a lehető legnagyobb hatékonysággal tudjuk kialakítani ezen a felületen.
▪ még kevés az aktív hirdető, ezáltal alacsony a reklámzaj és a hirdetési költség is
▪ egész mobilképernyőt elfoglaló hirdetések, új hirdetési formátumok
▪ felhasználók aktív bevonása, magasabb engagement és érdeklődés
▪ egyedi vásárlóképes közönségek
▪ nem feltétel az organikus kommunikáció, TikTok profil és követőgyűjtés nélkül is működik

Aktív figyelem megragadása

A TikTok felhasználók tartalomfogyasztási szokásai egészen mások, mint ahogy azt az eddig megszokott social media platformokon figyelhettünk meg. Ez a hirdetésekre is igaz, hiszen a tartalmakra irányuló aktív figyelmet kihasználva könnyű alkalmazkodni a TikTok reklámokkal, ez pedig a fizetett tartalmak befogadására való hajlandóságot növelni tudja.

▪ nincs párhuzamos médiafogyasztási tevékenység
▪ egy átlagos TikTok felhasználó egy nap akár 17-szer is megnyithatja az appot
▪ az egész képernyős rövid videók megkövetelik a userek figyelmét, így könnyű cselekvésre ösztönözni őket
▪ a felhasználók 81%-a hanggal nézi a videókat, így biztosan egy felületre koncentrálnak

Kiknek ajánljuk?

▪ Aki szeretne első lenni, és kihasználni a reklámzaj-mentes felület adottságait.
▪ Olyan kis- és középvállalkozásoknak, akik új célközönségeket szeretnének elérni.
▪ Akik elkötelezett felhasználókat szeretnének elérni.
▪ Akik garantált lefedettséget és megtekintéseket szeretnének.

 

A TikTok hirdetések segítségével olyan üzleti célokat szolgálhatunk ki, mint például elérés, forgalom vagy konverziók növelése, applikáció telepítések vagy videómegtekintések növelése. Emellett hatékonyan növelhető a márkaismertség- és kedvelés, a társítási és vásárlási szándék is.

Miben tudunk segíteni?

▪ Hirdetési fiók létrehozása és kreditfeltöltés
▪ Stratégiai tanácsadás
▪ Teljes hirdetésmenedzsment
▪ Kreatív tartalomgyártás testvércégünk, a StarNetwork bevonásával

Hirdetéstípusok

A TikTok-on három fő hirdetéstípusból választhatunk, amelyek minden hirdetői igényre kielégítő megoldásokat kínálnak. Ennek köszönhetően a hirdetések egyszerűen költségkerethez, márkához és célközönséghez igazíthatóak a marketing stratégia hatékonysága érdekében.

Foglalási hirdetések

TopView: az első videó, amit a felhasználó az app megnyitásakor lát
Brand Takeover: az első videó, amit a felhasználó lát
One Day Max: 5-7 videó után adott kategóriában való lefedettség
Brand Premium: első videó a For You csatornán

Licit hirdetések

▪ videó, kép + szöveg, link, CTA 
a felhasználók feed-jében jelenik meg
érdeklődés, remarketing és hasonmás közönségekre is célozható
szerkeszthető, beépített videósablonok
rugalmas ajánlattétel

Kreatív hirdetések

Hashtag challenge: márka saját hastaggel ellátott kihívást indít, akár TikTok influencerek bevonásával
Branded effects: a márka saját AR filtert hoz létre, amit a felhasználók saját videóikban felhasználhatnak

Ajánlatkérés

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudom melyik érdekelTikTok hirdetési fiókot szeretnékTikTok hirdetés kezelés érdekelTikTok tanácsadás érdekel

    Üzenet


     

    Szeretnénk megosztani azt a sok tapasztalatot és tudást, amit a közösségi media marketing során felhalmoztunk. Célunk a folyamatos fejlődés, és az új lehetőségek tesztelése, a hirdetések teljesítésének és az oldalmenedzsment hatékonyságának folyamatos növelése. Szakmai anyagainkkal, esettanulmányainkkal úgy érezzük, közelebb hozhatjuk a social mediát mindenki számára. Fontosnak tartottuk saját munkánk alapján bemutatni egy-egy szegmenst, bebizonyítva, hogy szolgáltatásaink közül biztosan mindenki megtalálja a számára legvonzóbbat!

    TikTok cikkeink, esettanulmányaink

    Konzolvilág X Microsoft TikTok kampány

    Hogy miért éri meg a TikTokon hirdetni? Egyrészt 2 millió olyan magyar felhasználót tudunk elérni, akiket más social media felületeken már nagyon nehéz lenne megszólítani. Másrészt, mert teljes figyelmet kapunk, a TikTok hirdetések sokkal hatékonyabbak aktivizálásra, forgalom és márkaismertség növelésére, mint a hagyományos közösségi média hirdetések. Harmadrészt rendkívül olcsón tudunk megjelenéseket, weboldalra kattintásokat generálni az alacsony reklámzaj miatt. […]

    | 2021/06/14|Kategóriák: Social, social tanulmány, TikTok|0 Komment

    Túl a #trash-en – értékteremtő TikTok profilok

    Ugye, nem kell bemutatnunk a magát egyre kinövő alkalmazást? Azonban ez már nem az az egykori Musical.ly felület, ahol a fiatalok életidegen módon tátognak trending zenékre! A TikTok felhasználók kreativitása határtalan, és az egyszerű, provokáló tartalmakon túl egyre több az értékes, edukatív tartalom. […]

    | 2021/02/24|Kategóriák: Social, TikTok|0 Komment