A szépségipar mindig is egy aktívabb szektor volt az online térben. Az emberek keresik az ilyen termékeket, nyitottak az újdonságokra, meg lehet őket győzni akciókkal. Itt kiemelten fontos, hogy milyen a hirdetett márka/szolgáltatás ismertsége, lehet-e az online téren kívül találkozni velük. 

A 2022-es évben az infláció, az energiaköltségek emelkedése, az elmúlt évek gazdasági konjunktúráját nehezebb időszak váltotta fel. 

Egy szépségipari kereskedőnek vagy szolgáltatónak így muszáj az online térben megújulva, kreatívan és többet, ami a legfontosabb, hatékonyabban jelen lenni!

Cégünk ebben tud neked segítséget nyújtani, hiszen régóta támogatjuk partnereinket a szépség szektorban is.

Szépségipari marketing kihívások

A téma érzékeny kategóriában van a hirdetési rendszereknél!

Mind a Google, mind a Meta (Facebook-Instagram) hirdetési rendszereiben egy adott személy egészséghez kötődő információi miatt érzékeny/szürke kategóriában vannak a szépség szolgáltatásokat hirdetők is. Ez jóval szigorúbb szabályokat, sűrűbb és hosszabb ideig tartó ellenőrzést, gyakoribb letiltásokat valamint egyes hirdetési megoldások használatának tiltását szokta jelenteni. 

Kevés vagy nem minőségi lead érkezik!

A konverziós folyamatnak - míg egy látogatóból vásárló/páciens nem lesz - a második legfontosabb lépése, hogy valaki (általában) egy űrlap segítségével vegye fel a kapcsolatot velünk, esetleg már egyből időpontot is foglaljon. Ebben a leggyakrabban általunk tapasztalt hiba az, hogy bár a cég több felületen is hirdeti a szolgáltatásait, ezzel nagyobb számú látogatót terelve az oldalra, de ők vagy az ajánlat gyengesége; vagy a landoló oldal szövegezése; vagy a 'meggyőzési' elemek hiánya miatt végül mégis csak kis számba konvertálódnak lead-é. Az is gyakran előfordult, hogy a szépség kezelésre jelentkezők végül nem jönnek el, vagy a helyszínen derül ki számukra mennyibe kerül, esetleg mindössze egy kezelésre jönnek el, így nem tekinthetőek minőségi lead-nek.

Nincsen márkaértéke a szolgáltatónak vagy a termékeknek!

Ha valahol, akkor a szépség megoldások között nagyon fontos, hogy a termék-szolgáltatás minél ismertebb legyen a célcsoport között. Ezt el lehet csak az online térben is érni, de akkor igazán hatékony, hogy ha offline is találkoznak a felhasználók vele.

Ez azt jelenti, hogy a performance megoldások mellett muszáj brandépítő marketing eszközöket is folyamatosan használni, megjelenni több social platformon (látványos, kreatív és figyelemfelkeltő formában), promótálni influencerek segítségével, nyereményjátékokat és kupon akciókat szervezni!

Rólunk

2011-ben indult digitális ügynökségünk mára már hazánk egyik legjelentősebb szereplőjévé vált az online marketing piacnak, köszönhetően az elégedett ügyfeleinknek, és a számtalan projekt által szerzett szakmai tapasztalatnak. Full marketing ügynökségként lefedjük szolgáltatásainkkal a digitális marketing egészét, és szinergiában alkalmazva visszük sikerre ügyfeleink weboldalait. Büszkék vagyunk rá, hogy már 10+ országban vagyunk jelen, és mára már 22 profi szakmai tanácsadó felel a jó eredményeinkért. Rendszeresen prezentálunk hazánk legnagyobb marketing konferenciáin, megjelenünk workshopokon, előadásokon, és munkatársaink szakmai fejlődésére, tudásuk aktualizálására is kiemelt figyelmet fordítunk. Az évek során számos elismerést, díjat nyertünk, ezek is alátámasztják szakmai tudásunkat, sikereinket.

Szépségipari - beauty marketing megoldásaink

Landolóoldal készítése, SEO

Legyen informatív; feleljen meg a jogszabályi tájékoztatási kötelességeknek; legyen figyelemfelkeltő; tartalmazzon ajánlatot; győzze meg a felhasználót, majd terelje a lead generálás vagy vásárlás felé őt! Ennyi mindenre és még többre kell figyelni egy jó szépségipari landolóoldal kialakításakor! Ez nem egyszerű feladat, főleg ha nem is csak 1, hanem több célcsoportból akarjuk a felhasználókat az oldalra terelni. Ezen feladatokban viszont jelentős tapasztalatunk van, így segítünk mindezt megcsinálni!

A beauty témakörben is fontos, hogy ne fizessünk minden egyes látogatóért, mivel a nagy verseny miatt 150 Ft felett van az átlagos kattintás ár. Helyette hozzunk az oldalra a kereső organikus kattintásaiból is felhasználókat a honlapra, vagyis a tartalmakat és a honlapot keresőoptimalizáljuk (SEO-zzuk)! Ebben is széles tapasztalatunkkal tudunk téged támogatni!

Közösségi kommunikáció

A jó landoló oldal mellett hasonlóan fontos a minőségi, rendszeres, a célcsoport számára releváns formában történő közösségi kommunikáció! Na jó, de milyen platformo(ko)n? Mit kommunikáljak, hiszen nekem 'csak' pár termékem/szolgáltatásom van? Nagy a médiazaj, hogyan tudok kitűnni belőle?

Ezen kérdések mindegyikére tud válaszolni social csapatunk, akik már jelentős tapasztalatot gyűjtöttek össze szépségmárkák kommunikációjában Facebook, Instagram, Linkedin és TikTok platformokon is!

Hirdetések a látogatószerzésért

A releváns felhasználókat nagy számban még mindig a Google és a Meta hirdetési megoldásaival tudjuk elérni. Náluk ez a terület érzékenynek számít, vagyis nagyon kell figyelni, hogy mit állítunk a hirdetésekben és a landoló oldalon; milyen képeket használunk vagy hogy hogyan szólítjuk meg a felhasználókat. 

Meg kell küzdeni a gyakori hirdetés/fiók letiltásokkal is, ami akár napokra kieső marketinget jelent!

Ezen problémák megoldásában és kiküszöbölésében már nagy tapasztalattal rendelkeznek tanácsadó munkatársaink, így biztosan tudnak segíteni neked!

Folyamatok mérése

A kapcsolatfelvételt vagy időpont kérést sikerült elérnünk, de jól működik a házon belüli lead kezelési folyamat?  Hogy javuló és költséghatékony leadgeneráló rendszerünk legyen, szükségünk van adatokra és azok visszaadására a folyamatban résztvevő munkatársaknak, valamint egy mindenki által ismert forgatókönyvre, hogy hogyan kell kezelni a lead-eket. Szépség termékek  értékesítése esetén is fontos, hogy tudjuk növelni az aktuális vásárlás kosárértékét, minél nagyobb arányban tudjuk újraaktiválni a korábban nálunk vásárlókat a termékek elfogyásakor. Ezt pedig az adat mentén optimalizálva idővel egyre hatékonyabban kell végezzük!

Ezek mindegyikében tudnak kollégáink segíteni neked!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
    2022.10.18.

    Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 

    Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?