A technológiai és jogszabályi változások fokozatosan abba az irányba terelik a webes méréseket, hogy ha a lehető legtöbb adattal akarunk rendelkezni a weboldalunk látogatóiról, akkor muszáj a kliens/böngésző oldali (cookie alapú) mérések helyett a szerver oldali méréseket alkalmaznunk!

Ezek bár hasonlóak az eddig megszokott mérésekhez, de még inkább technikaibbak valamint backend fejlesztőt is igényelnek.

Analitika csapatunk már kipróbált megoldásokkal rendelkezik Server-Side Google Tag Manager és GA4 témákban, így kérdezz tőlük bátran, vagy vegyél részt a képzéseinken, hogy te is elsajátíthasd ezt a tudást.

 

Hogyan tudunk neked segíteni a szerver oldali mérések terén?

Workshop típusok

Kérjük töltsd ki a lenti űrlapot!

Kollégánk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjátok a részleteket!

A csoportos workshopoknál a helyszín és időpont változás jogát fenntartjuk! 

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Weboldal címe (kötelező)

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos képzésCéges tréningTeljes beállítás

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?


    Tematika

    Fontos, hogy ezen a képzésünkön a részvételhez ismerni kell a Google Analytics 4 haladó workshopon átvett területeket!

    Szerver oldali mérés tematika

    • Google Tag Manager alapok
    • Google Tag Manager: GA4 és Facebook mérések
    • Server Side Tagging (SST) alapok
    • Miért is jó ez nekünk?
    • A SST sötét oldala
    • 1st party vs 3rd party sütik
    • PRO: GA4 dataLayer lehetőségek
    • Munka GTM4WP-vel, vagy Shopify-jal
    • PRO: tesztelés, debug-olás, tippek
    • Server Side mérés anatómiája E-commerce szemüveggel
    • PRO: Mérési terv felállítása
    • SST létrehozása Woocommerce webshophoz (Stape.io, AWS)
    • GTM konfigurálása SST-hez (Client-Side és Server-Side)
    • Facebook CAPI alapok
    • Facebook CAPI SST-vel Woocommerce webshophoz