A koronavírus - ahogy a webáruház növekedésén - a magánegészségügyi szolgáltatások piacán is jelentős fejlődést okozott, hiszen a közegészségügy jelentősen le volt terhelve, így a hosszú várólisták, az egyes gyógyítási területek részleges lezárása óhatatlanul a magánszolgáltatók felé terelte a betegeket. Ezzel tovább emelve az igényt a megfelelő és az online térben 'látható' szolgáltatók iránt, még hangsúlyosabbá téve az egészségügyi marketinget. 

Közben megérkezett az infláció, az energiaköltségek emelkednek, az elmúlt évek gazdasági konjunktúráját nehezebb időszak váltotta fel. 

Egy egészségügyi szolgáltatónak így muszáj az online térben jobban, többet és ami a legfontosabb, hatékonyabban jelen lenni!

Cégünk ebben tud neked segítséget nyújtani, hiszen régóta támogatjuk partnereinket ebben a szektorban is.

Egészségügyi marketing kihívások, amikre megoldás kell!

A téma érzékeny kategóriában van a hirdetési rendszereknél!

Mind a Google, mind a Meta (Facebook-Instagram) hirdetési rendszereiben egy adott személy egészséghez kötődő információi miatt érzékeny/szürke kategóriában vannak az ilyen szolgáltatásokat hirdetők. Ez jóval szigorúbb szabályokat, sűrűbb és hosszabb ideig tartó ellenőrzést, gyakoribb letiltásokat valamint egyes hirdetési megoldások használatának tiltását szokta jelenteni. 

Kevés lead érkezik!

A konverziós folyamatnak - míg egy látogatóból páciens nem lesz - a második legfontosabb lépése, hogy valaki (általában) egy űrlap segítségével vegye fel a kapcsolatot a hirdetővel, esetleg már egyből időpontot is foglaljon. Ebben a leggyakrabban általunk tapasztalt hiba az, hogy bár a cég több felületen is hirdeti a szolgáltatásait, ezzel nagyobb számú látogatót terelve az oldalra, de ők vagy az ajánlat gyengesége; vagy a landoló oldal szövegezése; vagy a 'meggyőzési' elemek hiánya miatt végül mégis csak kis számba konvertálódnak lead-é. 

Nem minőségi lead-ek érkeznek!

Ilyen esetben a baj ott van, hogy a behozott látogatók minimális időt töltenek az érkező oldalon vagy nem is mennek onnan tovább. Ennek hátterében már egy rosszul kiválasztott vagy kialakított landoló oldal szokott állni, de az is lehet, hogy a hirdetésekkel nem a megfelelő felhasználók lettek az oldalra irányítva.

Ha pedig hosszabb döntést igénylő szolgáltatást nyújtunk, akkor kevés egyetlen landoló oldal, többször kell információkat adni a felhasználóknak, egy logikailag összefüggő 'csatorna' mentén. Ez egy fontos lépés, mégis azt látjuk, hogy sok egészségügyi szolgáltató cég nem csatornában gondolkozik, amikor felhasználóból lead-et, majd pácienst akar konvertálni.

Nem hatékony a 'lead-ből páciens' konvertálás folyamata!

A beérkező foglalások/megkeresések kezelése a konvertálási folyamat legfontosabb része, ami csak a cég munkatársain múlik.

Beérkezik a megkeresés és 2 munkanapig nem kezeli senki? Vagy éppen egy olyan ember keresi az érdeklődőt, aki nem tudja megválaszolni a kérdéseit, kezelni az aggályait? Gyakran előfordul, hogy nem gyűjtünk információkat és nem állítunk státuszokat az érdeklődőkhöz?

Az ilyen hiányos vagy nem jól meghatározott ügyfélkezelési folyamatok a végén sok be nem hozott páciensbe kerülhetnek!

Rólunk

2011-ben indult digitális ügynökségünk mára már hazánk egyik legjelentősebb szereplőjévé vált az online marketing piacnak, köszönhetően az elégedett ügyfeleinknek, és a számtalan projekt által szerzett szakmai tapasztalatnak. Full marketing ügynökségként lefedjük szolgáltatásainkkal a digitális marketing egészét, és szinergiában alkalmazva visszük sikerre ügyfeleink weboldalait. Büszkék vagyunk rá, hogy már 10+ országban vagyunk jelen, és mára már 22 profi szakmai tanácsadó felel a jó eredményeinkért. Rendszeresen prezentálunk hazánk legnagyobb marketing konferenciáin, megjelenünk workshopokon, előadásokon, és munkatársaink szakmai fejlődésére, tudásuk aktualizálására is kiemelt figyelmet fordítunk. Az évek során számos elismerést, díjat nyertünk, ezek is alátámasztják szakmai tudásunkat, sikereinket.

Egészségügyi marketing megoldásaink

Landolóoldal készítése, SEO

Legyen informatív; feleljen meg a jogszabályi tájékoztatási kötelességeknek; legyen figyelemfelkeltő; tartalmazzon ajánlatot; győzze meg a felhasználót, majd terelje a lead generálás felé őt! Ennyi mindenre és még többre kell figyelni egy jó landolóoldal kialakításakor! Ez nem egyszerű feladat, főleg ha nem is csak 1, hanem több célcsoportból akarjuk a felhasználókat az oldalra terelni. Ezen feladatokban viszont jelentős tapasztalatunk van, így segítünk mindezt megcsinálni!

Ebben a témakörben kiemelten fontos, hogy ne fizessünk minden egyes látogatóért, mivel a nagy verseny miatt 150 Ft felett van az átlagos kattintás ár. Helyette hozzunk az oldalra a kereső organikus kattintásaiból is felhasználókat a honlapra, vagyis a tartalmakat és a honlapot keresőoptimalizáljuk (SEO-zzuk)! Ebben is széles tapasztalatunkkal tudunk téged támogatni!

Hirdetések a látogatószerzésért

A releváns felhasználókat nagy számban még mindig a Google és a Meta hirdetési megoldásaival tudjuk elérni. Náluk ez a terület érzékenynek számít, vagyis nagyon kell figyelni, hogy mit állítunk a hirdetésekben és a landoló oldalon; milyen képeket használunk vagy hogy hogyan szólítjuk meg a felhasználókat. 

Meg kell küzdeni a gyakori hirdetés/fiók letiltásokkal is, ami akár napokra kieső marketinget jelent!

Ezen problémák megoldásában és kiküszöbölésében már nagy tapasztalattal rendelkeznek tanácsadó munkatársaink, így biztosan tudnak segíteni neked!

Automatizálás

A hirdetési megoldásokkal sok felhasználót tudunk a honlapunkra terelni. De üzletileg mindenképp az az előnyös ha, egy olyan felhasználói csoportunk is van, akiknek gyakran, szinte ingyen tudunk kommunikálni. Ezt pedig leginkább egy e-mail cím bekérése után egy hírlevél küldő megoldással tudjuk megtenni! Hiszen van jó pár tartalmunk, különböző célcsoportot akarunk elérni, ehhez pedig egy logikai láncot is tudunk csatolni.

Így az első levéltől kezdve nyomon tudjuk követni a felhasználót: megnyitotta-e a levelet; megnézte-e a landoló oldalt; ott mit csinált.

A viselkedéséből gyűjtött adatok alapján pedig új tartalmakat és oldalakat mutathatunk neki, további viselkedési adatokat gyűjtve, egyre közelebb terelve az időpont foglalásig!

Folyamatok mérése

A kapcsolatfelvétel vagy időpont kérést sikerült elérnünk, de jól működik a házon belüli lead kezelési folyamat?  Hogy javuló és költséghatékony leadgeneráló rendszerünk legyen, szükségünk van adatokra és azok visszaadására a folyamatban résztvevő munkatársaknak, valamint egy mindenki által ismert forgatókönyvre, hogy hogyan kell kezelni a lead-eket. Ezek mindegyikében tudnak kollégáink segíteni neked!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
    2022.10.18.

    Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 

    Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?