Webanalitika, CRO

Webanalitika szolgáltatás

Kik látogatják az oldalát? Honnan érkeznek a felhasználók? Hogyan viselkednek? Milyen értékes műveletet végeznek az oldalon?

A webanalitika szolgáltatásunkkal ezekre a kérdésekre kap választ.

CRO szolgáltatás

Hiába a jól meghatározott cél és a profin végzett marketing, ha a honlapon lemorzsolódik a felhasználók egy része és így kevésbé hatékony az aggregált teljesítmény.

CRO projektjeink révén segítünk weboldalával még jobb konverziókat elérni.

 

Két szolgáltatás egy cél érdekében.

A Webanalitika elemzések és a CRO (konverzió optimalizálás) célja, hogy mind a weboldal, mind a rá irányított marketing tevékenység hatékonyabbá váljon, így üzletileg jobb teljesítményt érjen el, valamint a felhasználók számára is jobb élményt nyújt.

Webanalitika szolgáltatás

 

Úgy érzed, elengedhetetlen a weboldaladnak a gyors átvizsgálása? Rövid időn belül átvizsgáljuk az oldalt és a meglévő Google Analytics fiókot, majd rávilágítunk a legfőbb hibákra, a fiókon belüli problémákra, amelyek rossz mérésekre vezethetnek.

Javaslatokra, ötletekre van szükséged az oldalad fejlesztéséhez? Ebben a csomagban az auditot követően javaslatokat adunk, hogy mit érdemes mérni a weboldalon, illetve, milyen adatokat szükséges az Analytics fiókban kezelni. Ezen javaslatok megvalósítása révén tisztább képet kaphatunk a felhasználók viselkedéséről, a weboldal teljesítményéről.

Folyamatos nyomonkövetést igényel a weboldalad? Ha úgy érzed, szakemberekre van szükséged a weboldalad és felhasználóid folyamatos monitorozásában, válaszd a Havi elemzések szolgáltatásunkat. Ebben a csomagban az Analytics fiók alapján minden hónapban jelentés készül a felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről. Folyamatos együttműködésben a javaslataink megvalósításával tesszük jobbá a weboldalt.

Nélkülözhetetlen az oldaladnak a mélyreható, specifikus elemzése? Speciális szolgáltatáscsomagunkban olyan lehetőségeket kínálunk, melyekkel az eddigieknél mélyebb elemzésekre tehetünk szert. Ezt az Analytics haladó szintű funkcióival, illetve az Analytics mellett más elemzésre alkalmas termékkel kivitelezzük (pl. A/B tesztelés, hőtérképes elemzés). A felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről teljeskörű képet kaphatunk.

CRO projektek menete

 

A konverzió optimalizálás úgy a leghatékonyabb, hogy nagyjából 1 hónapos időszakokra bontjuk; felmérjük hogy mit akarunk A-B tesztelni, a fejlesztő elkészíti a B-C-stb. verziót, majd megfelelő idő/munkamenet eléréséig futtatjuk a tesztet.

Feltárjuk a weboldal hibáit és felhasználói viselkedését! Főleg Google Analytics elemzések során feltárjuk a problémákat, majd a versenytárs elemzésnek köszönhetően a piaci környezetről adunk képet. Ezt követően egy optimalizálási tervet készítünk, ami külön-külön is optimalizálható elemeket (sprinteket) tartalmaz.

Sprint kiértékelése: A kellő számú munkameneten végzett tesztelések hatására kialakul egy újabb – jobban konvertáló – verziója a honlapnak/annak egy részének. Ezt értékelve, a következő sprintet kijelölve kezdődik újra az optimalizálási kör.

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

    Üzenet


      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

      Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

      Üzenet


      Legutóbbi Analitika, CRO cikkeink

      2022.05.16.

      Ideje váltani – avagy álljunk át a Google Analytics v4-re

      Már 3 éve elérhető az Analytics 4-es verziója, ami sokáig kevesebb lehetőséget nyújtott, mint (a leginkább használt) az Universal verzió. Ezen hátrányokat ledolgozta, jövő nyártól pedig már csak ez a mérési verzió használható. Az erre való átállásról szól cikkünk!
      2020.02.21.

      Ismét Galyatetőn az adatelemzők nagyágyúi – Ilyen volt a Superweek 2020

      2020-ban sem maradhattunk le egyik kedvenc konferenciánkról, ahol a legnagyobb profikkal együtt, közösen gondolkodva vizionálhattuk a közeljövő digitális világát, annak fejlődését és változásait.
      2019.10.10.

      Adatvizualizáció az új adat – 2019 Internet Hungary előadás

      Az adatok megfelelő módon történő vizualizációja megkönnyíti az adatok értelmezését, így jóval gyorsabban nagyobb mennyiségű és mélyebb következtetéseket tudunk levonni. De nem minden esetben ez a […]
      2019.03.04.

      Az online média és az attribúciós modellek kapcsolata – Evolution 2019

      Hogyan kezeljük az online tartalmat monetizálható termékként? Melyik forrásból érkeznek a legértékesebb olvasóink? Milyen KPI-ok alapján optimalizáljuk a tartalmat? Mi köze van mindennek az attribúciós modellekhez? […]