Webanalitika, CRO

Webanalitika szolgáltatás

Kik látogatják az oldalát? Honnan érkeznek a felhasználók? Hogyan viselkednek? Milyen értékes műveletet végeznek az oldalon?

A webanalitika szolgáltatásunkkal ezekre a kérdésekre kap választ.

CRO szolgáltatás

Hiába a jól meghatározott cél és a profin végzett marketing, ha a honlapon lemorzsolódik a felhasználók egy része és így kevésbé hatékony az aggregált teljesítmény.

CRO projektjeink révén segítünk weboldalával még jobb konverziókat elérni.

 

Két szolgáltatás egy cél érdekében.

A Webanalitika elemzések és a CRO (konverzió optimalizálás) célja, hogy mind a weboldal, mind a rá irányított marketing tevékenység hatékonyabbá váljon, így üzletileg jobb teljesítményt érjen el, valamint a felhasználók számára is jobb élményt nyújt.

Webanalitika szolgáltatás

 

Úgy érzed, elengedhetetlen a weboldaladnak a gyors átvizsgálása? Rövid időn belül átvizsgáljuk az oldalt és a meglévő Google Analytics fiókot, majd rávilágítunk a legfőbb hibákra, a fiókon belüli problémákra, amelyek rossz mérésekre vezethetnek.

Javaslatokra, ötletekre van szükséged az oldalad fejlesztéséhez? Ebben a csomagban az auditot követően javaslatokat adunk, hogy mit érdemes mérni a weboldalon, illetve, milyen adatokat szükséges az Analytics fiókban kezelni. Ezen javaslatok megvalósítása révén tisztább képet kaphatunk a felhasználók viselkedéséről, a weboldal teljesítményéről.

Folyamatos nyomonkövetést igényel a weboldalad? Ha úgy érzed, szakemberekre van szükséged a weboldalad és felhasználóid folyamatos monitorozásában, válaszd a Havi elemzések szolgáltatásunkat. Ebben a csomagban az Analytics fiók alapján minden hónapban jelentés készül a felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről. Folyamatos együttműködésben a javaslataink megvalósításával tesszük jobbá a weboldalt.

Nélkülözhetetlen az oldaladnak a mélyreható, specifikus elemzése? Speciális szolgáltatáscsomagunkban olyan lehetőségeket kínálunk, melyekkel az eddigieknél mélyebb elemzésekre tehetünk szert. Ezt az Analytics haladó szintű funkcióival, illetve az Analytics mellett más elemzésre alkalmas termékkel kivitelezzük (pl. A/B tesztelés, hőtérképes elemzés). A felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről teljeskörű képet kaphatunk.

CRO projektek menete

 

A konverzió optimalizálás úgy a leghatékonyabb, hogy nagyjából 1 hónapos időszakokra bontjuk; felmérjük hogy mit akarunk A-B tesztelni, a fejlesztő elkészíti a B-C-stb. verziót, majd megfelelő idő/munkamenet eléréséig futtatjuk a tesztet.

Feltárjuk a weboldal hibáit és felhasználói viselkedését! Főleg Google Analytics elemzések során feltárjuk a problémákat, majd a versenytárs elemzésnek köszönhetően a piaci környezetről adunk képet. Ezt követően egy optimalizálási tervet készítünk, ami külön-külön is optimalizálható elemeket (sprinteket) tartalmaz.

Sprint kiértékelése: A kellő számú munkameneten végzett tesztelések hatására kialakul egy újabb – jobban konvertáló – verziója a honlapnak/annak egy részének. Ezt értékelve, a következő sprintet kijelölve kezdődik újra az optimalizálási kör.

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

    Üzenet

      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

      Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

      Üzenet

      Legutóbbi Analitika, CRO cikkeink

      2023.11.06.
      Cookie Policy ami megöli a hirdetéseidet
      A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.
      2023.11.02.
      Webáruház hatékonyság növelés AI segítségével
      Az AI megoldások már nagyot tudnak dobni egy webáruház hatékonyságán is. Balázs a prezentációjában egy ilyen esettanulmányunkat mutatja be!
      2022.10.18.
      Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 
      Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?
      2022.05.16.
      Ideje váltani – avagy álljunk át a Google Analytics v4-re
      Már 3 éve elérhető az Analytics 4-es verziója, ami sokáig kevesebb lehetőséget nyújtott, mint (a leginkább használt) az Universal verzió. Ezen hátrányokat ledolgozta, jövő nyártól pedig már csak ez a mérési verzió használható. Az erre való átállásról szól cikkünk!