Webanalitika, CRO

Webanalitika szolgáltatás

Eléggé ismeri ügyfélkörét?

Kik látogatják az oldalát? Honnan érkeznek a felhasználók? Hogyan viselkednek? Milyen értékes műveletet végeznek az oldalon?

A webanalitika szolgáltatásunkkal ezekre a kérdésekre kap választ.

CRO szolgáltatás

Mitől fog jobban teljesíteni a honlapom?

Hiába a jól meghatározott cél és a profin végzett marketing, ha a honlapon lemorzsolódik a felhasználók egy része és így kevésbé hatékony az aggregált teljesítmény.

CRO projektjeink révén segítünk weboldalával még jobb konverziókat elérni.

Két szolgáltatás egy cél érdekében.

A Webanalitika elemzések és a CRO (konverzió optimalizálás) célja, hogy mind a weboldal, mind a rá irányított marketing tevékenység hatékonyabbá váljon, így üzletileg jobb teljesítményt érjen el, valamint a felhasználók számára is jobb élményt nyújt.

Webanalitika szolgáltatásaink

webanalitika-illusztracios-kep

Úgy érzi elengedhetetlen weboldalának gyors átvizsgálása?

Rövid időn belül átvizsgáljuk az oldalt és a meglévő Google Analytics fiókot, majd rávilágítunk a legfőbb hibákra, a fiókon belüli problémákra, melyek rossz mérésekre vezethetnek.

Javaslatokra, ötletekre van szüksége oldala fejlesztéséhez?

Ebben a csomagban az auditot követően javaslatokat adunk, hogy mit érdemes mérni a weboldalon, illetve, milyen adatokat szükséges az Analytics fiókban kezelni. Ezen javaslatok megvalósítása révén tisztább képet kaphatunk a felhasználók viselkedéséről, a weboldal teljesítményéről.

Folyamatos nyomonkövetést igényel weboldala?

Ha úgy érzi, szakemberekre van szüksége weboldala és felhasználói folyamatos monitorázásában, válassza Havi elemzések szolgáltatásunkat. Ebben a csomagban az Analytics fiók alapján minden hónapban jelentés készül a felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről. Folyamatos együttműködésben a javaslataink megvalósításával tesszük jobbá a weboldalt.

Nélkülözhetetlen oldalának mélyreható, specifikus elemzése?

Speciális szolgáltatáscsomagunkban olyan lehetőségeket kínálunk, melyekkel az eddigieknél mélyebb elemzésekre tehetünk szert. Ezt az Analytics haladó szintű funkcióival, illetve az Analytics mellett más elemzésre alkalmas termékkel kivitelezzük  (pl. A/B tesztelés, hőtérképes elemzés). A felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről teljeskörű képet kaphatunk.

CRO projektek menete

cro-illusztracios-kep

Feltárjuk a weboldal hibáit és felhasználói viselkedését!

Főleg Google Analytics elemzések során feltárjuk a problémákat, majd a versenytárs elemzésnek köszönhetően a piaci környezetről adunk képet. Ezt követően egy optimalizálási tervet készítünk, ami külön-külön is optimalizálható elemeket (sprinteket) tartalmaz.

Sprint tervezése és végigvitele

A konverzió optimalizálás úgy a leghatékonyabb, hogy nagyjából 1 hónapos időszakokra bontjuk; felmérjük hogy mit akarunk A-B tesztelni, a fejlesztő elkészíti a B-C-stb. verziót, majd megfelelő idő/munkamenet eléréséig futtatjuk a tesztet.

Sprint kiértékelése

A kellő számú munkameneten végzett tesztelések hatására kialakul egy újabb – jobban konvertáló – verziója a honlapnak/annak egy részének. Ezt értékelve, a következő sprintet kijelölve kezdődik újra az optimalizálási kör.

Referenciáink

Kapcsolatkérés

Név (kötelező)

Telefon (kötelező)

Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

Üzenet


Legutóbbi online marketing cikkeink

Folyamatosan jelen lenni és megosztani a tudást – ez történt velünk 2019-ben

Az év végéhez közeledve mindenki számot vet az adott esztendő történéseivel, és mivel mi szeretnénk a december végét meghagyni az ünneplésnek, novemberben tesszük ezt meg. […]

| 2019/11/07|Kategóriák: Általános|0 Komment

Csak a Google Shopping maradhat? – 2019 Internet Hungary előadás

Hogyan kezeljük az online tartalmat monetizálható termékként? Melyik forrásból érkeznek a legértékesebb olvasóink? Milyen KPI-ok alapján optimalizáljuk a tartalmat? Mi köze van mindennek az attribúciós modellekhez? Többek között ezekre a kérdésekre tértem ki előadásomban a [...]

Már megint egy újabb social kihívás – 2019 Internet Hungary előadás

Évente tucatnyi nagyobb social kihívást indítanak el magánszemélyek vagy éppen márkák. Ezek óriási eléréssel és rengeteg interakcióval futnak, amiről minden marketing fantáziál. De mikor érdemes ilyenben cégként részt vennünk, lehet káros brand-ükre a részvétel? Ezekről [...]

| 2019/10/10|Kategóriák: Social|Címkék: , , |0 Komment