Webanalitika, CRO

Webanalitika szolgáltatás

Eléggé ismeri ügyfélkörét?

Kik látogatják az oldalát? Honnan érkeznek a felhasználók? Hogyan viselkednek? Milyen értékes műveletet végeznek az oldalon?

A webanalitika szolgáltatásunkkal ezekre a kérdésekre kap választ.

CRO szolgáltatás

Mitől fog jobban teljesíteni a honlapom?

Hiába a jól meghatározott cél és a profin végzett marketing, ha a honlapon lemorzsolódik a felhasználók egy része és így kevésbé hatékony az aggregált teljesítmény.

CRO projektjeink révén segítünk weboldalával még jobb konverziókat elérni.

Két szolgáltatás egy cél érdekében.

A Webanalitika elemzések és a CRO (konverzió optimalizálás) célja, hogy mind a weboldal, mind a rá irányított marketing tevékenység hatékonyabbá váljon, így üzletileg jobb teljesítményt érjen el, valamint a felhasználók számára is jobb élményt nyújt.

Webanalitika szolgáltatásaink

webanalitika-illusztracios-kep

Úgy érzi elengedhetetlen weboldalának gyors átvizsgálása?

Rövid időn belül átvizsgáljuk az oldalt és a meglévő Google Analytics fiókot, majd rávilágítunk a legfőbb hibákra, a fiókon belüli problémákra, melyek rossz mérésekre vezethetnek.

Javaslatokra, ötletekre van szüksége oldala fejlesztéséhez?

Ebben a csomagban az auditot követően javaslatokat adunk, hogy mit érdemes mérni a weboldalon, illetve, milyen adatokat szükséges az Analytics fiókban kezelni. Ezen javaslatok megvalósítása révén tisztább képet kaphatunk a felhasználók viselkedéséről, a weboldal teljesítményéről.

Folyamatos nyomonkövetést igényel weboldala?

Ha úgy érzi, szakemberekre van szüksége weboldala és felhasználói folyamatos monitorázásában, válassza Havi elemzések szolgáltatásunkat. Ebben a csomagban az Analytics fiók alapján minden hónapban jelentés készül a felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről. Folyamatos együttműködésben a javaslataink megvalósításával tesszük jobbá a weboldalt.

Nélkülözhetetlen oldalának mélyreható, specifikus elemzése?

Speciális szolgáltatáscsomagunkban olyan lehetőségeket kínálunk, melyekkel az eddigieknél mélyebb elemzésekre tehetünk szert. Ezt az Analytics haladó szintű funkcióival, illetve az Analytics mellett más elemzésre alkalmas termékkel kivitelezzük  (pl. A/B tesztelés, hőtérképes elemzés). A felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről teljeskörű képet kaphatunk.

CRO projektek menete

cro-illusztracios-kep

Feltárjuk a weboldal hibáit és felhasználói viselkedését!

Főleg Google Analytics elemzések során feltárjuk a problémákat, majd a versenytárs elemzésnek köszönhetően a piaci környezetről adunk képet. Ezt követően egy optimalizálási tervet készítünk, ami külön-külön is optimalizálható elemeket (sprinteket) tartalmaz.

Sprint tervezése és végigvitele

A konverzió optimalizálás úgy a leghatékonyabb, hogy nagyjából 1 hónapos időszakokra bontjuk; felmérjük hogy mit akarunk A-B tesztelni, a fejlesztő elkészíti a B-C-stb. verziót, majd megfelelő idő/munkamenet eléréséig futtatjuk a tesztet.

Sprint kiértékelése

A kellő számú munkameneten végzett tesztelések hatására kialakul egy újabb – jobban konvertáló – verziója a honlapnak/annak egy részének. Ezt értékelve, a következő sprintet kijelölve kezdődik újra az optimalizálási kör.

Referenciáink

Kapcsolatkérés

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

    Üzenet


    Legutóbbi online marketing cikkeink

    Tippek a sikeres email kampányokhoz – Q4-ben is!

    Közeledik az év vége! Ha 2021 utolsó hónapjaiban még jobban ki szeretnéd használni az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket, akkor olvasd el rövid összefoglalónkat, amelyben összegyűjtöttünk pár tippet, hogy mire érdemes figyelni ezen az online marketing csatornán. Mitől lesz manapság sikeres egy e-mail marketing kampány? […]

    | 2021/10/21|Kategóriák: Automatizáció, Hírlevél|0 Komment

    Szeptemberi social media újdonságok

    Szeptemberi social media újdonságok Beköszöntött az ősz, de nekünk ez nem szegte kedvünket, hogy lelkesen gyűjtögessük a hónap közösségi media híreit. Ha esik, ha fúj, mi töretlen izgalommal figyeljük a történéseket és ehavi cikkünkben is érdekes social újdonságokról tudunk beszámolni nektek! […]

    | 2021/09/30|Kategóriák: Havi social újdonságok, Social|0 Komment

    iOS 15 frissítés: megváltozott az email marketing jövője?

    Az Apple a Facebook után igencsak felbolygatja 2021 őszén az email marketing területét is. Már elérhető iOS 15, az iPadOS 15 és a macOS Monterey operációs rendszer frissítések esetén a “Mail Privacy Protection” és a “Hide my email” funkció is bevezetésre kerül a felhasználók adatainak védelme érdekében, amely nagy hatást gyakorol email kampányaink, valamint adatbázisunk elemzésére és optimalizálására. […]

    | 2021/09/22|Kategóriák: Automatizáció, Hírlevél|0 Komment