PPC hirdetéskezelés

A PPC hirdetések továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök. Ezek közül kiemelkedik népszerűségben a Google Ads illetve a Facebook Ads rendszere. Bár régóta elérhetőek itthon, alapszintű hirdetések elindítása relatíve egyszerű, de több 100.000 Ft-os költések hatékony menedzselése, főleg egy kompetitív témakörben profi PPC szakemberrel oldható meg. Főleg mivel a rendszerek havi szinten változnak, így egy teljes munkaidőben – tucatnyi különböző ügyfél kampányain “edződő” – ezzel foglalkozó marketinges jelentős versenyelőnyt jelent Önnek.

PPC szolgáltatásaink

PPC kampánykezelés (folyamatos)

Dedikált kampánymenedzser fogja kezelni a kampányát, az üzleti célok átbeszélésétől, a kampányok kialakításán/átalakításán keresztül, a havi menedzselésen át az ötletelés és riportolásig. A következő területeket fedve le:

  • kulcsszó- és piackutatás
  • konkurensek jelenlétének felmérése, monitorozása
  • hirdetési szövegek és igény esetén kreatívok készítése
  • folyamatos optimalizálás az üzleti célok alapján
  • havi szintű riportolás, újdonságok bemutatása, ötletelés
  • proaktív hozzáállás, így a közös munka még hatékonyabb lesz
  • haladó szintű kampánykezelés, széles piaci tapasztalat felhasználásával

PPC kampány audit (egyszeri)

Jelenleg is kezelik házon belül (vagy más ügynökségnél) a hirdetéseket? Szeretné a munkájukat auditáltatni, keresni a bővülési lehetőségeket, más szemmel átnézetni a kampányokat? Esetleg egy oktatás keretében új tudást szerezve tovább kezeltetni a hirdetéseket? Ezekre nyújtunk megoldásokat:

  • Alap PPC audit - felmérjük jól kezelik-e kampányait
  • Bővítő PPC audit - mire/hogyan hirdetve lehetne még többet kinyerni
  • Óradíjas oktatás

Egyedi fejlesztések

Rengeteg lehetőség van a PPC rendszerek itthon is elérhető funkcióiban. De megoldható, hogy a máshol (CRM rendszer, árösszehasonlítók, stb.) tárolt adatokat felhasználva a hirdetésekre jelentős versenyelőnyt érjen el. Néhány példa, ami már több piaci szereplőnél felmerült igényként, így házon belül fejlesztettünk ezekre megoldásokat:

  • Hirdetés súlyozása belső eladási adatok alapján
  • Hirdetések napi frissítésével mindig aktuális készlet, ár információt közölni
  • Árösszehasonlítókban jól konvertáló termékekre kiemelt hirdetés
  • Időjárás alapú hirdetés
  • Más üzleti igénye van? Segítünk megoldani
  • További megoldások a haladó kampánykezelés oldalunkon

Speciális területek széles ismerete

A hirdetési rendszerek szempontjából vannak "szürke" területek, amikor olyan terméket vagy szolgáltatást akarunk hirdetni, ami csak korlátozottan és mélyebb szaktudással oldható meg. A következő területeken már hirdettek kollégáink eredményesen:

  • Egészségügyi beavatkozások, szolgáltatások
  • Felnőtteknek szánt termékek hirdetése
  • Alkohol és dohányáru termékek hirdetése
  • Táplálékkiegészítők és gyógyszerek hirdetése
  • Pénzügyi termékek és szolgáltatások
  • Ügyvédi szolgáltatások
  • Ipari termékek, szolgáltatások

A PPC hirdetések kezelése már alapvető elvárás egy online marketingestől. Elkezdeni hirdetni nagyon könnyű, de ahhoz hogy igazán ki tudjuk hozni a legtöbbet a havonta elköltött összegből, szükséges a napi több órában - sok szektorban - szerzett tapasztalattal rendelkező szakember bevonása.

Legyen szó csak egyszeri segítségről vagy folyamatos közös munkáról, akár profi fejlesztésről, cégünk tanácsadói a segítségedre lesznek!

Ha felkeltettük érdeklődésed és szeretnél - kötöttségek nélkül - a további részletekről beszélni, töltsd ki a lenti űrlapot és találkozzunk!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink PPC témában

    2022.06.30.

    Performance Max Tapasztalatok

    Milyen kihívásokkal kell megbirkózni a Pmax kampányok esetében? Milyen új lehetőségek állnak rendelkezésre? Miért kell újfajta kampánystruktúrában dolgoznunk?
    2021.06.25.

    2021 legjobb Google újdonságai

    A Google idén is több olyan újítással rukkolt elő, amely nem csak megkönnyíti a hirdetők és vállalkozások dolgát, de sok olyan praktikus és kreatív megoldás is […]
    2020.12.04.

    Ez okozza a Google Shopping kampányaid teljesítmény változását, avagy az Árukereső.hu is elindította Shopping szolgáltatását

    A közelmúlt innovációjának köszönhetően az Árukereső.hu-nál is november 4-e óta elérhető egy új Shopping hirdetés szolgáltatás, mely által az oldalra feltöltött és listázott termékek megjelennek a […]
    2020.10.15.

    Google Ads hirdetések a karácsonyi időszakban

    A karácsonyi időszak nagy lehetőségekkel kecsegtet a Google Ads hirdetőknek, ha tudják, mikre érdemes odafigyelni ebben az eseménydús periódusban. Hujber Robin ezzel kapcsolatos karácsonyi workshop előadását […]