PPC hirdetéskezelés

Keresőhirdetések

A PPC hirdetések továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök. Bár régóta elérhetőek, alapszintű hirdetések elindítása relatíve egyszerű, de több 100.000 Ft-os költések hatékony menedzselése, főleg egy kompetatív témakörben profi PPC szakemberrel oldható meg. Főleg mivel a rendszerek havi szinten változnak, így egy teljes munkaidőben – tucatnyi különböző ügyfél kampányain “edződve” – ezzel foglalkozó marketinges jelentős versenyelőnyt jelent.

Mikor végez jó munkát egy tanácsadócég:

  • Ha a kampányok céljainak mérőszámai (kattintás ár, konverziós mutatók) javulnak.
  • Ha folyamatosan reagál a konkurens hirdetőkre, a szezonalitásra és a hirdetett honlap változásaira valamint a rendszerek nyújtotta új lehetőségekre.
  • Ha az ügyfél által kapott riportok világosak, könnyen ellenőrizhetőek és az eredmények a közösen kitűzött célok elérését hozták.

Együttműködés folyamat

Kampánytervezés

kulcsszó kutatás, szövegírás, rendszer beállitások

Kampánykezelés

napi szintű felügyelet, kampányoptimalizálás, újdonságok tesztelése

Havi riportolás

igény esetén gyakrabban vagy akár szóban

Általunk kezelt hirdetési rendszerek

  • Google Ads, DoubleClick
  • Facebook
  • Linkedin
  • Yahoo-Bing
  • Seznam-Sklik hirdetések
  • Criteo, RTB house retargeting

Mikor érdemes hozzánk fordulni a ppc kampányok kezelésével?

  • Minimum 300.000 Ft/ hó költés esetén
  • Ha hirdetései teljesítménye jelentősen romlott vagy szeretne a jelenleginél több konverziót kihozni a hirdetésekből
  • Saját erőforrás felszabadítása érdekében

Árajánlatkérés

Személyre szabott ajánlatért kattintson ide és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

Referenciáink

Legutóbbi online marketing cikkeink

Melyik PPC menedzsment díjazási modell a legjobb neked?

Ügyfélként arra gondolhatsz, ha egy ügynökséggel dolgozol, akkor ők mindig a te érdekeidet kell, hogy szolgálják. Sőt, vállalkozóként logikusan úgy gondolkozol, hogy „nekem mindegy, csak érje meg”. Ebben a cikkben a Fix, a Költés alapú és a ROI alapú PPC kampánykezelés díjazást fogjuk összehasonlítani, és megnézzük, mikor melyik éri meg inkább. […]

Pro Bono marketing: a Yelon.hu támogatása

A 8 éves működésünk alatt többször segítettünk non-profit szervezeteknek 1-1 szolgáltatás önköltségű/ingyenes nyújtásával, de tavaly ősszel kaptunk egy olyan felkérést, ami mellett az egész csapatunk elköteleződött, így 2018 novembere óta aktívan támogatjuk a Yelon-t. Erről szól ez a bejegyzésünk! […]

| 2019/03/05|Kategóriák: Általános|0 Komment

Az online média és az attribúciós modellek kapcsolata – Evolution 2019

Hogyan kezeljük az online tartalmat monetizálható termékként? Melyik forrásból érkeznek a legértékesebb olvasóink? Milyen KPI-ok alapján optimalizáljuk a tartalmat? Mi köze van mindennek az attribúciós modellekhez? Többek között ezekre a kérdésekre tértem ki előadásomban a [...]