PPC hirdetéskezelés

A PPC hirdetések továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök. Ezek közül kiemelkedik népszerűségben a Google Ads illetve a Facebook Ads rendszere. Bár régóta elérhetőek itthon, alapszintű hirdetések elindítása relatíve egyszerű, de több 100.000 Ft-os költések hatékony menedzselése, főleg egy kompetitív témakörben profi PPC szakemberrel oldható meg. Főleg mivel a rendszerek havi szinten változnak, így egy teljes munkaidőben – tucatnyi különböző ügyfél kampányain “edződő” – ezzel foglalkozó marketinges jelentős versenyelőnyt jelent Önnek.

PPC szolgáltatásaink

PPC kampánykezelés (folyamatos)

Dedikált kampánymenedzser fogja kezelni a kampányát, az üzleti célok átbeszélésétől, a kampányok kialakításán/átalakításán keresztül, a havi menedzselésen át az ötletelés és riportolásig. A következő területeket fedve le:

  • kulcsszó- és piackutatás
  • konkurensek jelenlétének felmérése, monitorozása
  • hirdetési szövegek és igény esetén kreatívok készítése
  • folyamatos optimalizálás az üzleti célok alapján
  • havi szintű riportolás, újdonságok bemutatása, ötletelés
  • proaktív hozzáállás, így a közös munka még hatékonyabb lesz
  • haladó szintű kampánykezelés, széles piaci tapasztalat felhasználásával

PPC kampány audit (egyszeri)

Jelenleg is kezelik házon belül (vagy más ügynökségnél) a hirdetéseket? Szeretné a munkájukat auditáltatni, keresni a bővülési lehetőségeket, más szemmel átnézetni a kampányokat? Esetleg egy oktatás keretében új tudást szerezve tovább kezeltetni a hirdetéseket? Ezekre nyújtunk megoldásokat:

  • Alap PPC audit - felmérjük jól kezelik-e kampányait
  • Bővítő PPC audit - mire/hogyan hirdetve lehetne még többet kinyerni
  • Óradíjas oktatás

Egyedi fejlesztések

Rengeteg lehetőség van a PPC rendszerek itthon is elérhető funkcióiban. De megoldható, hogy a máshol (CRM rendszer, árösszehasonlítók, stb.) tárolt adatokat felhasználva a hirdetésekre jelentős versenyelőnyt érjen el. Néhány példa, ami már több piaci szereplőnél felmerült igényként, így házon belül fejlesztettünk ezekre megoldásokat:

  • Hirdetés súlyozása belső eladási adatok alapján
  • Hirdetések napi frissítésével mindig aktuális készlet, ár információt közölni
  • Árösszehasonlítókban jól konvertáló termékekre kiemelt hirdetés
  • Időjárás alapú hirdetés
  • Más üzleti igénye van? Segítünk megoldani
  • További megoldások a haladó kampánykezelés oldalunkon

Speciális területek széles ismerete

A hirdetési rendszerek szempontjából vannak "szürke" területek, amikor olyan terméket vagy szolgáltatást akarunk hirdetni, ami csak korlátozottan és mélyebb szaktudással oldható meg. A következő területeken már hirdettek kollégáink eredményesen:

  • Egészségügyi beavatkozások, szolgáltatások
  • Felnőtteknek szánt termékek hirdetése
  • Alkohol és dohányáru termékek hirdetése
  • Táplálékkiegészítők és gyógyszerek hirdetése
  • Pénzügyi termékek és szolgáltatások
  • Ügyvédi szolgáltatások
  • Ipari termékek, szolgáltatások

A PPC hirdetések kezelése már alapvető elvárás egy online marketingestől. Elkezdeni hirdetni nagyon könnyű, de ahhoz hogy igazán ki tudjuk hozni a legtöbbet a havonta elköltött összegből, szükséges a napi több órában - sok szektorban - szerzett tapasztalattal rendelkező szakember bevonása.

Legyen szó csak egyszeri segítségről vagy folyamatos közös munkáról, akár profi fejlesztésről, cégünk tanácsadói a segítségedre lesznek!

Ha felkeltettük érdeklődésed és szeretnél - kötöttségek nélkül - a további részletekről beszélni, töltsd ki a lenti űrlapot és találkozzunk!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink PPC témában

    2024.01.31.
    Hogyan maradj versenyelőnyben 2024-ben is? Google Ads trendek
    2023 több szempontból is a Google Ads életének egy meghatározó éve volt, hiszen a mesterséges intelligencia lett a gazdaság és a technológia új nyersanyaga. Minden technológiai giant 3, 5 de akár 10 éves tervébe várhatóan belekerült valamilyen (ha nem túlnyomó) részben az MI fejlesztése, értékesítése, használata. De hogy érintette ez a Google hirdetés felhasználóját és a Google Ads rendszerét?
    2023.11.06.
    Cookie Policy ami megöli a hirdetéseidet
    A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.
    2023.11.02.
    Webáruház hatékonyság növelés AI segítségével
    Az AI megoldások már nagyot tudnak dobni egy webáruház hatékonyságán is. Balázs a prezentációjában egy ilyen esettanulmányunkat mutatja be!
    2023.10.30.
    Hogyan teszteljünk design ötleteket PPC hirdetésekkel?
    Egy design-al foglalkozó szakember gondolkozásmódja nagyon távol áll tőlem! Hiszen ő előbb kitalál valamit (igaz, adatok-tapasztalatok alapján), de mégis csak feltételezések mentén "alkot", még a mi munkánk a felhasználók által generált adatokra épít. Hogyan lehet ezt a két területet összehozni?