Analitika, mérési audit

Az analitika mérések sajnos még mindig az a terület, amire a cégek nem fordítanak kellő időt. Pedig a helyesen beállított és a változásokat lekövető mérések az egész marketinget javíthatják, tisztánlátást és az optimalizálási pontok megtalálásához szükséges információkat nyújtva. Ez az a terület, ami leginkább gyakorlatban elsajátítható, általában technikai hozzáértést is feltételezve.

Milyen hibái vannak a kevésbé hozzáértő által beállított méréseknek?

  • Nem megfelelő szintű szaktudás: rossz helyen elhelyezett mérőkódok, hiányos mérőkódok, nem a legfrissebb kódok használata akár jelentős adatvesztést is eredményezhet. De jellemzően inkább csak nem pontos vagy nem elég szofisztikált mérések alakulnak ki belőle.
  • Nem naprakész mérés: Két hónapja megváltozott a honlap, más a vásárlási folyamat és ez a mérésekkel nem lett lekövetve? Gyakori hiba, hiszen bár kevésbé igényel folyamatos figyelmet ez a terület, mint mondjuk a PPC, de ha változás van az oldalban vagy a marketingben, akkor szükséges felülvizsgálni
  • Vannak adatok, de nincs belőle cselekvés: Egy jól elhelyezett Analytics alapkód is rengeteg hasznos információt ad vissza, csak ezeket tudni kell értelmezni. A konkrét üzleti kérdésre melyik mutató vagy annak trendje adja meg a választ? Ehhez gyakorlat kell és a szektor/honlap működésének ismerete.

Miért érdemes auditáltatni a méréseket?

Tanácsadóink minden projekt elején a mérések felülvizsgálatával kezdenek, még ha mondjuk hírlevelezésről van is szó. A saját adat a legjobb forrása az optimalizálásnak és a költséghatékony marketing tevékenységnek. Az auditot végző emberünk már legalább 20 oldal mérését vizsgálta már felül, tett javaslatokat különböző mérések átalakítására valamint segített a kapott adatok értelmezésében.

Ezen tudással és a letisztult/naprakészen tartott mérési listánkkal hatékonyan át tudja nézni a kapott oldal jelenlegi méréseit, majd az 1 órás tanácsadás során átadni a kapott módosítási feladatokat, segítve az adatokkal kapcsolatos kérdésekben is. 

Mérési audit szolgáltatásunk

Mérési audit és 1 órás személyes tanácsadás:

A fix áron (100.000 Ft + áfa) elérhető szolgáltatásunk az Analytics fiókhoz történő hozzáféréssel kezdődik. Az ott illetve a mérési kódokban található tapasztalatokat egy mérési lista mentén végignézve tanácsadónk konkrét teendőket fogalmaz meg. Ezt egy 1 órás találkozó keretében elmondja, valamint egy technikai levélben megírja a konkrét kódelhelyezéseket, amivel már a fejlesztőt meg lehet keresni, a kódok javítása után pedig sokkal pontosabb kép alapján tudja értékelni és menedzsel(tet)ni a marketing kampányokat.


További audit szolgáltatásaink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

    Üzenet


    Analitikával kapcsolatos cikkeink

    2022.05.16.

    Ideje váltani – avagy álljunk át a Google Analytics v4-re

    Már 3 éve elérhető az Analytics 4-es verziója, ami sokáig kevesebb lehetőséget nyújtott, mint (a leginkább használt) az Universal verzió. Ezen hátrányokat ledolgozta, jövő nyártól pedig már csak ez a mérési verzió használható. Az erre való átállásról szól cikkünk!
    2020.02.21.

    Ismét Galyatetőn az adatelemzők nagyágyúi – Ilyen volt a Superweek 2020

    2020-ban sem maradhattunk le egyik kedvenc konferenciánkról, ahol a legnagyobb profikkal együtt, közösen gondolkodva vizionálhattuk a közeljövő digitális világát, annak fejlődését és változásait.
    2019.10.10.

    Adatvizualizáció az új adat – 2019 Internet Hungary előadás

    Az adatok megfelelő módon történő vizualizációja megkönnyíti az adatok értelmezését, így jóval gyorsabban nagyobb mennyiségű és mélyebb következtetéseket tudunk levonni. De nem minden esetben ez a […]
    2019.03.04.

    Az online média és az attribúciós modellek kapcsolata – Evolution 2019

    Hogyan kezeljük az online tartalmat monetizálható termékként? Melyik forrásból érkeznek a legértékesebb olvasóink? Milyen KPI-ok alapján optimalizáljuk a tartalmat? Mi köze van mindennek az attribúciós modellekhez? […]