Az analitika mérések sajnos még mindig az a terület, amire a cégek nem fordítanak kellő időt. Pedig a helyesen beállított és a változásokat lekövető mérések az egész marketinget javíthatják, tisztánlátást és az optimalizálási pontok megtalálásához szükséges információkat nyújtva. Ez az a terület, ami leginkább gyakorlatban elsajátítható, általában technikai hozzáértést is feltételezve.

Milyen hibái vannak a kevésbé hozzáértő által beállított méréseknek?

  • Nem megfelelő szintű szaktudás: rossz helyen elhelyezett mérőkódok, hiányos mérőkódok, nem a legfrissebb kódok használata akár jelentős adatvesztést is eredményezhet. De jellemzően inkább csak nem pontos vagy nem elég szofisztikált mérések alakulnak ki belőle.
  • Nem naprakész mérés: Két hónapja megváltozott a honlap, más a vásárlási folyamat és ez a mérésekkel nem lett lekövetve? Gyakori hiba, hiszen bár kevéssé igényel folyamatos figyelmet ez a terület, mint mondjuk a PPC, de ha változás van az oldalban vagy a marketingben, akkor szükséges felülvizsgálni.
  • Vannak adatok, de nincs belőle cselekvés: Egy jól elhelyezett Analytics alapkód is rengeteg hasznos információt ad vissza, csak ezeket tudni kell értelmezni. A konkrét üzleti kérdésre melyik mutató vagy annak trendje adja meg a választ? Ehhez gyakorlat kell és a szektor/honlap működésének ismerete.

Miért érdemes auditáltatni a méréseket?

Tanácsadóink minden projekt elején a mérések felülvizsgálatával kezdenek, még ha mondjuk hírlevelezésről van is szó. A saját adat a legjobb forrása az optimalizálásnak és a költséghatékony marketing tevékenységnek. Az auditot végző emberünk már legalább 20 oldal mérését vizsgálta már felül, tett javaslatokat különböző mérések átalakítására valamint segített a kapott adatok értelmezésében.

Ezen tudással és a letisztult/naprakészen tartott mérési listánkkal hatékonyan át tudja nézni a kapott oldal jelenlegi méréseit, majd az  1 órás tanácsadás során átadni a kapott módosítási feladatokat, segítve az adatokkal kapcsolatos kérdésekben is. 

Mérési audit szolgáltatásunk

  • Mérési audit és 1 órás személyes tanácsadás: A fix áron (100.000 Ft + áfa) elérhető szolgáltatásunk az Analytics fiókhoz történő hozzáféréssel kezdődik. Az ott illetve a mérési kódokban található tapasztalatokat egy mérési lista mentén végignézve tanácsadónk konkrét teendőket fogalmaz meg. Ezt egy 1 órás találkozó keretében elmondja, valamint egy technikai levélben megírja a konkrét kódelhelyezéseket, amivel már a fejlesztőt meg lehet keresni, a kódok javítása után pedig sokkal pontosabb kép alapján tudja értékelni és menedzsel(tet)ni a marketing kampányokat.

Kapcsolatfelvétel

Név (kötelező)

Telefon (kötelező)

Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel


További audit szolgáltatásaink