Animált tartalmak

Egyedi animációs, illetve videós tartalmak készítésével segítünk elérni a kívánt célodat, legyen az engagement, azaz interakciók generálása, forgalom vagy épp konverziók növelése a közösségi felületeken.

A social media felületein egyre nagyobb teret kapnak az animált tartalmak és videók, ami leginkább annak köszönhető, hogy rendkívül hamar elkapja a felhasználók figyelmét. Ez akár ötször annyi megtekintést is eredményezhet a tartalomgyártók részére, mint a statikus képek esetében. Az animációs tartalmak ezen kívül akár egyszerre több információt is tartalmazhatnak, így a már megszerzett figyelmet kihasználhatjuk arra, hogy az a márkánk felé irányuló érdeklődéssé alakuljon át. 

A nemrég megjelent Reels videók a felületek legnépszerűbb tartalmává váltak a felhasználók és az algoritmus számára is. Az elérések és interakciók a statikus képek többszörösét érik el, nagyobb elköteleződést generálva. 

Kreatív csapatunk rövid, lebilincselő videós tartalmakat készít akár egyedi megrendelésre, akár a havi tartalomgyártás keretében, mindezt az aktuális trendek és a márka értékeinek figyelembevételével.

Engagement célú animált tartalmak

A látványos és kreatív animált tartalmak interakcióra ösztönzik a felhasználókat, like vagy egyéb reakciók, illetve kommentek formájában, így növelik a márkánk social media oldala iránti elköteleződést.

Forgalom célú animált tartalmak

A márka weboldalára tereli a közönséget. Legyen szó saját oldalunkról, webshopban található termékről vagy szolgáltatásról, a forgalom célú tartalmak kulcsfontosságúak lehetnek a honlapra látogatók számának növelésében.

Konverziós célú animált tartalmak

Ha azt szeretnénk, hogy a honlapunkra terelt látogató valamilyen cselekvést is hajtson végre, mint például vásárlás, regisztráció vagy feliratkozás, akkor érdemes a konverziós célú animált tartalmakat választanunk.

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudom melyik érdekelArculati gif érdekelSocial matrica érdekel

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2023.01.13.

    2023-as marketing naptár

    Január általában az új célok kijelölésének és megvalósításának időszaka. Ha elhatároztad, hogy 2023-ban hatékonyabban szeretnéd megragadni potenciális vásárlóid és követőid figyelmét, akkor tekintsd át Marketing naptárunkat, mely inspirációt adhat a 2023-as éved marketingtervezéséhez!
    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!