A social media felületein egyre nagyobb teret kapnak az animált tartalmak, ami leginkább annak köszönhető, hogy rendkívül hamar elkapja a felhasználók figyelmét. Ez akár ötször annyi megtekintést is eredményezhet a tartalomgyártók részére, mint a statikus képek esetében. Az animációs tartalmak ezen kívül akár egyszerre több információt is tartalmazhatnak, így a hamar megszerzett figyelmet kihasználhatjuk arra, hogy az a márkánk felé irányuló érdeklődéssé alakuljon át. Ügyfeleink számára egyedi animációs tartalmak készítésével segítünk elérni a kívánt célokat, legyen az engagement, azaz interakciók kiváltása, forgalom növelő vagy konverziós célú.  

Engagement célú animált tartalmak

A látványos és kreatív animált tartalmak interakcióra ösztönzik a felhasználókat, like vagy egyéb reakciók, illetve kommentek formájában, így növelik a márkánk social media oldala iránti elköteleződést. 

 

Forgalom célú animált tartalmak

A márka weboldalára tereli a közönséget. Legyen szó saját oldalunkról, webshopban található termékről vagy szolgáltatásról, a forgalom célú tartalmak kulcsfontosságúak lehetnek a honlapra látogatók számának növelésében. 

 

Konverziós célú animált tartalmak

Ha azt szeretnénk, hogy a honlapunkra terelt látogató valamilyen cselekvést is hajtson végre, mint például vásárlás, regisztráció vagy feliratkozás, akkor érdemes a konverziós célú animált tartalmakat választanunk.