Animált tartalmak

Ügyfeleink számára egyedi animációs tartalmak készítésével segítünk elérni a kívánt célokat, legyen az engagement, azaz interakciók kiváltása, forgalom növelő vagy konverziós célú. 

A social media felületein egyre nagyobb teret kapnak az animált tartalmak, ami leginkább annak köszönhető, hogy rendkívül hamar elkapja a felhasználók figyelmét. Ez akár ötször annyi megtekintést is eredményezhet a tartalomgyártók részére, mint a statikus képek esetében. Az animációs tartalmak ezen kívül akár egyszerre több információt is tartalmazhatnak, így a hamar megszerzett figyelmet kihasználhatjuk arra, hogy az a márkánk felé irányuló érdeklődéssé alakuljon át. Ügyfeleink számára egyedi animációs tartalmak készítésével segítünk elérni a kívánt célokat, legyen az engagement, azaz interakciók kiváltása, forgalom növelő vagy konverziós célú.

Engagement célú animált tartalmak

A látványos és kreatív animált tartalmak interakcióra ösztönzik a felhasználókat, like vagy egyéb reakciók, illetve kommentek formájában, így növelik a márkánk social media oldala iránti elköteleződést.

Forgalom célú animált tartalmak

A márka weboldalára tereli a közönséget. Legyen szó saját oldalunkról, webshopban található termékről vagy szolgáltatásról, a forgalom célú tartalmak kulcsfontosságúak lehetnek a honlapra látogatók számának növelésében.

Konverziós célú animált tartalmak

Ha azt szeretnénk, hogy a honlapunkra terelt látogató valamilyen cselekvést is hajtson végre, mint például vásárlás, regisztráció vagy feliratkozás, akkor érdemes a konverziós célú animált tartalmakat választanunk.

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudom melyik érdekelArculati gif érdekelSocial matrica érdekel

    Üzenet


    Legutóbbi cikkeink

    2022.09.22.

    Employer branding – Így varázsolj márkát a cégedből

    Napjainkban vállalkozásként nem csupán a meglévő és potenciális ügyfeleknek kell imponálnunk, mint márka, hanem meglévő és potenciális munkavállalóinknak is. De mi is az az employer branding és hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
    2022.09.19.

    10 online marketing hiba, ami végzetes rossz gazdasági környezetben

    A világgazdaság egy újabb recessziós időszakhoz közeledik. Csakúgy, mint a pandémia kezdetének első pár hetében, most is bizonytalanság övezi a piacot. Cikkünkből megtudhatod, hogyan érdemes vállalkozásként reagálni marketing oldalról a gazdasági visszaesésre, és mik lehetnek a leggyakoribb hibák!
    2022.09.05.

    Lead generálási tippek – B2B

    Amennyiben cégeknek nyújtunk szolgáltatást vagy termékeket, abban az esetben is kiemelt szerepe van a minőségi lead-ek gyűjtésének. Cikkünkből kiderül, hogy mire érdemes figyelni, ha üzletileg valóban értékes érdeklődőkre tennénk szert!
    2022.08.31.

    Social media 2022 nyári hírek – gyorstalpaló

    Ha nem volt időd nyáron up-to-date lenni a social media innovációkról, akkor ez a cikk neked szól. Megkíséreltük a lehetetlent, és összegyűjtöttük a legfontosabb híreket azért, hogy te már újult erővel és friss tudással kezdhesd el az őszi szezont.