A pénzügyi szektor az online marketing területén mindig is az innovatívabbak közé tartozott, hiszen a felhasználók már régóta keresik a befektetéssel, hitelekkel, biztosításokkal és egyéb pénzügyi termékekkel kapcsolatos információkat. A pandémia, majd a nagyon változó nemzetközi és hazai környezet miatt még hangsúlyosabbá vált a tájékozódás a felhasználók között a pénzügyi döntések meghozatala előtt. Ahogy megnőtt az igény a digitális szolgáltatások iránt is, amikor nem kell bankfiókba vagy irodába elmenve leszerződni egy szolgáltatóval, hanem az online térben megvalósíthatóak ezek a lépések.

Az üzleti oldalak az egyik legszabályozottabbak itthon, már hirdetésekben is - de a landoló oldalakon főleg - meg kell felelni jó pár szabálynak, hogy folyamatosan lehessen hirdetni. Bár a hirdetési rendszerekben (Google, Meta) kevéssé szigorúan tekintenek erre a területre, mint jogszabályi oldalon, azért például a forex és egyéb tőzsdei kereskedési területek, vagy még inkább a kriptovaluták erősen 'szürke' zónák a platformokon. Vagyis figyelni kell, hogy miket állítunk a reklámokban és a landoló oldalakon. 

Ezek együtt az vonják maguk után, hogy a pénzügyi szektor szereplőinek tudatosan, a célcsoport igényeit és mozgatórugóit ismerve, a tájékoztatási igényeknek és a jogszabályoknak megfelelő landoló oldalakat használva, minél több platformon kell jelen lennie az online térben! 

Közben pedig a kattintás árak és a felhasználók elérésének költsége magas ezen a piacon, így tapasztalattal kell a hirdetési kampányokat kezelni, jól kiválasztott automatizmusok mentén eljuttatni az érdeklődőket a szerződni akarok lead-ekig!

Cégünk ebben tud neked segítséget nyújtani, hiszen régóta támogatjuk partnereinket a pénzügyi szektorban is.

Pénzügyi marketing kihívások

A terület erősen szabályozott hirdetési és jogi oldalról is!

Mind a Google, mind a Meta (Facebook-Instagram) hirdetési rendszereiben jóval szigorúbb szabályokat betartva, sűrűbb és hosszabb ideig tartó hirdetés engedélyezési körökre kell számítani, plusz gyakoribb letiltásokkal, valamint egyes hirdetési megoldások használatának tiltásával kell szembenézni. 

Kevés lead érkezik!

Egy pénzügyi döntés meghozatala hosszabb és több információt igénylő folyamat szokott lenni a felhasználóknál. Ez azt jelenti, hogy nem elég 1-2 alkalommal elérni őket, információkat és konkrét szolgáltatás ajánlatokat mutatva nekik, hanem legalább 3-5 interakció kell ahhoz, hogy egy felhasználó a szerződés kötés előtt álló lead-el alakuljon. Ha pedig éppen változik mondjuk az állami szabályozás, a kamatkörnyezet vagy az adózási formák, akkor hirtelen még nehezebb lesz meggyőzni a látogatókat a pénzügyi szolgáltatásunk vagy termékünk iránt!

Nem elég automatizált és "meggyőző" a konvertálási folyamatunk!

A drága kattintás és elérési árak, a legalább 3-5 szükséges felhasználó elérés (és a honlapra hozás) azt jelenti, hogy egyrészt jól kell ismernünk a célcsoportunkat, másrészt okosan kell a marketing eszközöket egymást után fűznünk, hogy költséghatékony lehessen a pénzügyi oldalunk marketingje.

Többféle landolóoldal, sokféle üzenet, időben jól választott, illetve a felhasználó aktuális ismeretére reflektáló automatizált kommunikáció: ezek a hatékonyság alapjai!

Ezekhez viszont a célcsoport mély ismeretén túl a honlap technikai lehetőségeinek, illetve a marketing eszközök széles tárházából jól kiválasztott eszközök mély ismeretére van szükség!

Rólunk

2011-ben indult digitális ügynökségünk mára már hazánk egyik legjelentősebb szereplőjévé vált az online marketing piacnak, köszönhetően az elégedett ügyfeleinknek, és a számtalan projekt által szerzett szakmai tapasztalatnak. Full marketing ügynökségként lefedjük szolgáltatásainkkal a digitális marketing egészét, és szinergiában alkalmazva visszük sikerre ügyfeleink weboldalait. Büszkék vagyunk rá, hogy már 10+ országban vagyunk jelen, és mára már 22 profi szakmai tanácsadó felel a jó eredményeinkért. Rendszeresen prezentálunk hazánk legnagyobb marketing konferenciáin, megjelenünk workshopokon, előadásokon, és munkatársaink szakmai fejlődésére, tudásuk aktualizálására is kiemelt figyelmet fordítunk. Az évek során számos elismerést, díjat nyertünk, ezek is alátámasztják szakmai tudásunkat, sikereinket.

Pénzügyi marketing megoldásaink

Landolóoldal készítése, SEO

Egy informatív; a jogszabályi tájékoztatási kötelességeknek megfelelő; figyelemfelkeltő és meggyőző; ajánlatot tartalmazó! Legalább ennyi mindennek meg kell felelnie egy jó pénzügyi landoló oldalnak! Ez pedig nem egyszerű feladat, főleg ha nem is csak 1, hanem több célcsoportból akarjuk a felhasználókat az oldalra terelni. Ezen feladatokban viszont jelentős tapasztalatunk van, így segítünk mindezt megcsinálni!

Ebben - ahogy más, szintén nagyon kompetatív - szektorban kiemelten fontos, hogy ne fizessünk minden egyes látogatóért, mivel a nagy verseny miatt 200 Ft felett van az átlagos kattintás ár. Helyette hozzunk az oldalra a kereső organikus kattintásaiból is felhasználókat a honlapra, vagyis a tartalmakat és a honlapot keresőoptimalizáljuk (SEO-zzuk), ahol szintén nagyon aktív a konkurencia!

Ebben is széles tapasztalatunkkal tudunk téged támogatni!

Hirdetések a látogatószerzésért

A releváns felhasználókat nagy számban még mindig a Google és a Meta hirdetési megoldásaival tudjuk elérni. Náluk a pénzügyi terület az érzékenyebbek közé számít, vagyis nagyon kell figyelni, hogy mit állítunk a hirdetésekben és a landoló oldalon; milyen képeket használunk vagy hogy hogyan szólítjuk meg a felhasználókat, milyen gyakorisággal.  

Ezen problémák megoldásában és kiküszöbölésében széles tapasztalattal rendelkeznek PPC tanácsadóink, így biztosan tudnak segíteni neked!

Automatizálás

A hirdetési megoldásokkal sok releváns felhasználót tudunk a honlapunkra terelni. De üzletileg mindenképp az az előnyös, ha egy olyan felhasználói csoportunk is van, akiknek gyakran, szinte ingyen tudunk kommunikálni. Ezt pedig leginkább egy e-mail cím bekérése után egy hírlevél küldő megoldással tudjuk megtenni! Hiszen van jó pár tartalmunk, különböző célcsoportot akarunk elérni, ehhez pedig egy logikai láncot is tudunk csatolni.Így az első levéltől kezdve nyomon tudjuk követni a felhasználót: megnyitotta-e a levelet; megnézte-e a landoló oldalt; ott mit csinált. Ismerve a szerződéskötéshez szükséges információ mennyiséget, fel tudjuk mérni, hogy az aktuálisan elért felhasználónak még több tájékoztatást vagy már éppen az üzleti cselekvés lehetőségét kell-e megmutatnunk. 

A viselkedésükből gyűjtött adatok alapján pedig új tartalmakat és oldalakat mutathatunk neki (és a hozzájuk hasonló felhasználóknak), további viselkedési adatokat gyűjtve, egyre közelebb terelve őket a lead cselekvésig!

Folyamatok mérése

A kapcsolatfelvétel vagy a szerződés iránt érdeklődés cselekvésig sok adat gyűlik össze. Ennek a szektornak az egyik sajátossága, hogy szigorúbb adatkezelési illetve felhasználói engedélyeknek kell megfelelni, ami nehezíti a felhasználók mérését. Pedig elemi érdekünk marketingesként, hogy igen is lássuk, melyik marketing eszközzel (és milyen költséggel) elért felhasználók jutnak el a szolgáltatás megrendeléséig, addig pedig milyen reklám üzenetekkel, információkkal és ajánlatokkal találkoztak.

Ezeket mind, a honlap technikai lehetőségeit figyelembe véve, meg kell oldani mérés oldalról, hogy esély legyen a jól optimalizált marketing kampányokra!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
    2022.10.18.

    Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 

    Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?