FEED Engine - Ecommerce hatékonyságnövelés

A FEED ENGINE az e-commerce vállalkozásoknak készített szoftver, ami a fölösleges hirdetési költést hivatott levágni, és számos technikával javítja a hirdetési hatékonyságot. 

A FEED ENGINE HELYE AZ ONLINE MARKETING RENDSZERBEN

Pénzt spórol!

  • Címkékkel jelöli meg a termékeket, ami által redukálja a fölösleges költéseket.
  • A címkék segítségével meg tudja szabni hogy hirdessünk-e, és ha igen akkor mit, hol, és milyen mértékben.
  • Fejlesztői költséget spórolhat, mert fejlesztő nélkül készít feedeket a különböző hirdetési rendszerekbe.

Hatékonyságot növel!

  • A webshop korábbi adatai és trendjei figyelembevételével magától tudja, hogy mit kell hirdetni és mit nem, ezzel biztosítva a jó eladási számokat.
  • Optimalizál, hogy valóban akkor hirdessen amikor megéri, ezzel maximalizálja a megtérülést.
  • A termék adatokat automatikusan és folyamatosan frissíti, így relevánsak a hirdetések.
  • Menet közben módosítja a termékképeket, ezért érdekesebbek lesznek a hirdetések, és több releváns kattintást hoznak.
  • A Google és a Facebook előnyben részesíti a hirdetéseket, mert gyorsabban tölti fel a feedből a termékeket, mint ha a weboldal saját feedjéből történne a feltöltés.
  • Akár 500 000 termékkel is könnyedén dolgozik, tehát szabadon növekedhetünk a segítségével.
  • Az Árukeresőn automatikusan módosítja a bid-et, ha úgy látja hogy megéri, és több eladást eredményez a módosítás.

A FEED ENGINE részletesebb, további előnyeiről videónkban mesélünk!

A FEED ENGINE-hez ingyenesen biztosítunk Google Shopping CSS bekötést, mellyel ügyfeleink élvezhetik a 20% kattintási kedvezményt, amelyet a Google biztosít.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha legalább 1000 termékes webshoppal, napi 2x frissülő és termékinformációkat tartalmazó master feed-el rendelkezel!

FEED Engine referenciánk

Kapcsolatfelvétel


Legutóbbi cikkeink

2023.01.13.

2023-as marketing naptár

Január általában az új célok kijelölésének és megvalósításának időszaka. Ha elhatároztad, hogy 2023-ban hatékonyabban szeretnéd megragadni potenciális vásárlóid és követőid figyelmét, akkor tekintsd át Marketing naptárunkat, mely inspirációt adhat a 2023-as éved marketingtervezéséhez!
2022.11.30.

Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
2022.11.23.

Az organikus munkamenetek értéke

Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
2022.11.15.

Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!