FEED Engine - Ecommerce hatékonyságnövelés

A FEED ENGINE az e-commerce vállalkozásoknak készített szoftver, ami a fölösleges hirdetési költést hivatott levágni, és számos technikával javítja a hirdetési hatékonyságot. 

A FEED ENGINE HELYE AZ ONLINE MARKETING RENDSZERBEN

Pénzt spórol!

  • Címkékkel jelöli meg a termékeket, ami által redukálja a fölösleges költéseket.
  • A címkék segítségével meg tudja szabni hogy hirdessünk-e, és ha igen akkor mit, hol, és milyen mértékben.
  • Fejlesztői költséget spórolhat, mert fejlesztő nélkül készít feedeket a különböző hirdetési rendszerekbe.

Hatékonyságot növel!

  • A webshop korábbi adatai és trendjei figyelembevételével magától tudja, hogy mit kell hirdetni és mit nem, ezzel biztosítva a jó eladási számokat.
  • Optimalizál, hogy valóban akkor hirdessen amikor megéri, ezzel maximalizálja a megtérülést.
  • A termék adatokat automatikusan és folyamatosan frissíti, így relevánsak a hirdetések.
  • Menet közben módosítja a termékképeket, ezért érdekesebbek lesznek a hirdetések, és több releváns kattintást hoznak.
  • A Google és a Facebook előnyben részesíti a hirdetéseket, mert gyorsabban tölti fel a feedből a termékeket, mint ha a weboldal saját feedjéből történne a feltöltés.
  • Akár 500 000 termékkel is könnyedén dolgozik, tehát szabadon növekedhetünk a segítségével.
  • Az Árukeresőn automatikusan módosítja a bid-et, ha úgy látja hogy megéri, és több eladást eredményez a módosítás.

A FEED ENGINE részletesebb, további előnyeiről videónkban mesélünk!

A FEED ENGINE-hez ingyenesen biztosítunk Google Shopping CSS bekötést, mellyel ügyfeleink élvezhetik a 20% kattintási kedvezményt, amelyet a Google biztosít.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha legalább 1000 termékes webshoppal, napi 2x frissülő és termékinformációkat tartalmazó master feed-el rendelkezel!

FEED Engine referenciánk

Kapcsolatfelvétel


Legutóbbi cikkeink

2022.09.22.

Employer branding – Így varázsolj márkát a cégedből

Napjainkban vállalkozásként nem csupán a meglévő és potenciális ügyfeleknek kell imponálnunk, mint márka, hanem meglévő és potenciális munkavállalóinknak is. De mi is az az employer branding és hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
2022.09.19.

10 online marketing hiba, ami végzetes rossz gazdasági környezetben

A világgazdaság egy újabb recessziós időszakhoz közeledik. Csakúgy, mint a pandémia kezdetének első pár hetében, most is bizonytalanság övezi a piacot. Cikkünkből megtudhatod, hogyan érdemes vállalkozásként reagálni marketing oldalról a gazdasági visszaesésre, és mik lehetnek a leggyakoribb hibák!
2022.09.05.

Lead generálási tippek – B2B

Amennyiben cégeknek nyújtunk szolgáltatást vagy termékeket, abban az esetben is kiemelt szerepe van a minőségi lead-ek gyűjtésének. Cikkünkből kiderül, hogy mire érdemes figyelni, ha üzletileg valóban értékes érdeklődőkre tennénk szert!
2022.08.31.

Social media 2022 nyári hírek – gyorstalpaló

Ha nem volt időd nyáron up-to-date lenni a social media innovációkról, akkor ez a cikk neked szól. Megkíséreltük a lehetetlent, és összegyűjtöttük a legfontosabb híreket azért, hogy te már újult erővel és friss tudással kezdhesd el az őszi szezont.