FEED Engine - Ecommerce hatékonyságnövelés

A FEED ENGINE az e-commerce vállalkozásoknak készített szoftver, ami a fölösleges hirdetési költést hivatott levágni, és számos technikával javítja a hirdetési hatékonyságot. 

A FEED ENGINE HELYE AZ ONLINE MARKETING RENDSZERBEN

Pénzt spórol!

  • Címkékkel jelöli meg a termékeket, ami által redukálja a fölösleges költéseket.
  • A címkék segítségével meg tudja szabni hogy hirdessünk-e, és ha igen akkor mit, hol, és milyen mértékben.
  • Fejlesztői költséget spórolhat, mert fejlesztő nélkül készít feedeket a különböző hirdetési rendszerekbe.

Hatékonyságot növel!

  • A webshop korábbi adatai és trendjei figyelembevételével magától tudja, hogy mit kell hirdetni és mit nem, ezzel biztosítva a jó eladási számokat.
  • Optimalizál, hogy valóban akkor hirdessen amikor megéri, ezzel maximalizálja a megtérülést.
  • A termék adatokat automatikusan és folyamatosan frissíti, így relevánsak a hirdetések.
  • Menet közben módosítja a termékképeket, ezért érdekesebbek lesznek a hirdetések, és több releváns kattintást hoznak.
  • A Google és a Facebook előnyben részesíti a hirdetéseket, mert gyorsabban tölti fel a feedből a termékeket, mint ha a weboldal saját feedjéből történne a feltöltés.
  • Akár 500 000 termékkel is könnyedén dolgozik, tehát szabadon növekedhetünk a segítségével.
  • Az Árukeresőn automatikusan módosítja a bid-et, ha úgy látja hogy megéri, és több eladást eredményez a módosítás.

A FEED ENGINE részletesebb, további előnyeiről videónkban mesélünk!

A FEED ENGINE-hez ingyenesen biztosítunk Google Shopping CSS bekötést, mellyel ügyfeleink élvezhetik a 20% kattintási kedvezményt, amelyet a Google biztosít.

Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha legalább 1000 termékes webshoppal, napi 2x frissülő és termékinformációkat tartalmazó master feed-el rendelkezel!

FEED Engine referenciánk

Kapcsolatfelvétel


Legutóbbi cikkeink

2024.05.24.
Marketing Highlights 04
Megérkezett a Marketing Highlights rovatunk következő része, ahol minden hónapban megmutatjuk a legfrissebb online marketing híreket. Cikkünkből kiderül, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
2024.05.14.
Consent Mode v2: Készüljünk kevesebb adatra!
Március 6-ai határidővel életbe lépett a legújabb EU-s szabályozás, miszerint minden weboldal-tulajdonos, aki használja a Google Analytics eszközét és/vagy futtat fizetett hirdetést a Google eszközeivel, annak kötelező alkalmazni a Consent Mode v2 adattovábbítási megoldását.
2024.05.13.
Marketing Highlights 03
Marketing Highlights rovatunkban újból meghoztuk a legfrissebb online marketing trendjeit. Cikkünkből megtudhatod, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
2024.04.05.
Mit tanulhatunk a Temutól?
A TEMU üzleti modellje valósággal leuralta a világot. Mit kell tudni az önajándékozás és árkommunikáció pszichológiájáról?