A FEED ENGINE HELYE AZ ONLINE MARKETING RENDSZERBEN

Pénzt spórol!
- Címkékkel jelöli meg a termékeket, ami által redukálja a fölösleges költéseket.
- A címkék segítségével meg tudja szabni hogy hirdessünk-e, és ha igen akkor mit, hol, és milyen mértékben.
- Fejlesztői költséget spórolhat, mert fejlesztő nélkül készít feedeket a különböző hirdetési rendszerekbe.
Hatékonyságot növel!
- A webshop korábbi adatai és trendjei figyelembevételével magától tudja, hogy mit kell hirdetni és mit nem, ezzel biztosítva a jó eladási számokat.
- Optimalizál, hogy valóban akkor hirdessen amikor megéri, ezzel maximalizálja a megtérülést.
- A termék adatokat automatikusan és folyamatosan frissíti, így relevánsak a hirdetések.
- Menet közben módosítja a termékképeket, ezért érdekesebbek lesznek a hirdetések, és több releváns kattintást hoznak.
- A Google és a Facebook előnyben részesíti a hirdetéseket, mert gyorsabban tölti fel a feedből a termékeket, mint ha a weboldal saját feedjéből történne a feltöltés.
- Akár 500 000 termékkel is könnyedén dolgozik, tehát szabadon növekedhetünk a segítségével.
- Az Árukeresőn automatikusan módosítja a bid-et, ha úgy látja hogy megéri, és több eladást eredményez a módosítás.
A FEED ENGINE részletesebb, további előnyeiről videónkban mesélünk!
A FEED ENGINE-hez ingyenesen biztosítunk Google Shopping CSS bekötést, mellyel ügyfeleink élvezhetik a 20% kattintási kedvezményt, amelyet a Google biztosít.
Vedd fel velünk a kapcsolatot, ha legalább 1000 termékes webshoppal, napi 2x frissülő és termékinformációkat tartalmazó master feed-el rendelkezel!
FEED Engine referenciánk





Kapcsolatfelvétel
Legutóbbi cikkeink
2023.11.06.
A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.
2023.11.02.
Az AI megoldások már nagyot tudnak dobni egy webáruház hatékonyságán is. Balázs a prezentációjában egy ilyen esettanulmányunkat mutatja be!
2023.10.30.
Egy design-al foglalkozó szakember gondolkozásmódja nagyon távol áll tőlem! Hiszen ő előbb kitalál valamit (igaz, adatok-tapasztalatok alapján), de mégis csak feltételezések mentén "alkot", még a mi munkánk a felhasználók által generált adatokra épít. Hogyan lehet ezt a két területet összehozni?
2023.10.25.
Kedves weboldal tulajdonosok! Saját bevételetek, de a SEO tanácsadó egyenletes szívritmusa egyaránt fontos, ezért kérem, hogy az alábbi esetekben mindenképpen vegyétek fel szakértővel a kapcsolatot!