A pandémia, az oktatási rendszer illetve a munkaerőpiacok változása elhozta azt, hogy ismét máshogy tekintünk a képzésekre, legyen szó felnőtt- vagy gyerekek tanulásáról. Ebbe jelentősen beleavatkozott az állam is, hiszen például az OKJ-képzések átalakítása vagy a felsőfokú tanulmányok során eddig kötelező nyelvvizsga eltörlése jelentősen változtatott az oktatási szektoron. 

Közben a pandémia elhozta az online/hibrid képzések boom-ját, ami azóta is óriási hatással van arra, hogy hogyan akarnak tanulni a felhasználók.

Egy oktatási szolgáltatónak így muszáj az online térben jobban, többet és ami a legfontosabb, célzottabban jelen lenni!

Cégünk ebben tud neked segítséget nyújtani, hiszen régóta támogatjuk partnereinket az oktatás szektorban is.

Oktatás marketing kihívások

Kevés lead érkezik!

A felhasználók rengeteg oktatási hirdetéssel találkoznak, miközben gyakran még nincsen bennük meg az igény, hogy rengeteg idő és pénz feláldozásával új területet/szakmát tanuljanak meg!

Éppen ezért kommunikálni kell az oktatással elérhető üzleti/státusz/szakmai előnyöket; bemutatni a képzést; visszajelzéseket tálalni. Mindezt több elérés során kell megoldani, ahogy konkrét ajánlatokat is többször kell a felhasználónak mutatni. 

Végül az elért felhasználókat a landoló oldalak segítségével meg kell győzni, hogy jelentkezzenek egy képzésre!

Nem adunk el újabb képzést a résztvevőknek/résztvevőkkel!

Az elért felhasználók, akiket sikerült tanulókká konvertálnunk, a képzés után nagyon kis arányban vesznek részt újabb képzésen vagy nem 'használjuk fel őket' (vélemények kérésével, ajánlási programmal) arra, hogy az ismerőseiket meggyőzzék az általunk nyújtott képzésekről. 

Pedig ők sokkal elkötelezettebbek az irányunkba (ha elégedettek voltak a képzéssel :)), mint egy teljesen ismeretlen felhasználó. Nekünk viszont ezzel dolgoznunk kell, automatizmusok kialakításával.

Rólunk

2011-ben indult digitális ügynökségünk mára már hazánk egyik legjelentősebb szereplőjévé vált az online marketing piacnak, köszönhetően az elégedett ügyfeleinknek, és a számtalan projekt által szerzett szakmai tapasztalatnak. Full marketing ügynökségként lefedjük szolgáltatásainkkal a digitális marketing egészét, és szinergiában alkalmazva visszük sikerre ügyfeleink weboldalait. Büszkék vagyunk rá, hogy már 10+ országban vagyunk jelen, és mára már 22 profi szakmai tanácsadó felel a jó eredményeinkért. Rendszeresen prezentálunk hazánk legnagyobb marketing konferenciáin, megjelenünk workshopokon, előadásokon, és munkatársaink szakmai fejlődésére, tudásuk aktualizálására is kiemelt figyelmet fordítunk. Az évek során számos elismerést, díjat nyertünk, ezek is alátámasztják szakmai tudásunkat, sikereinket.

Oktatás marketing megoldásaink

Landolóoldal készítése, SEO

Legyen informatív; feleljen meg a jogszabályi tájékoztatási kötelességeknek; legyen figyelemfelkeltő; tartalmazzon ajánlatot; győzze meg a felhasználót, majd terelje a lead generálás felé őt! Ennyi mindenre és még többre kell figyelni egy jó oktatási landolóoldal kialakításakor! Ez nem egyszerű feladat, főleg ha nem is csak 1, hanem több célcsoportból akarjuk a felhasználókat az oldalra terelni. Ezen feladatokban viszont jelentős tapasztalatunk van, így segítünk mindezt megvalósítani neked!

Az oktatási piacon jelentős a verseny a Google keresőben való TOP megjelenésekért. De muszáj nekünk is belépni a versenybe, hiszen a PPC árak  magasak, üzletileg nem éri meg minden látogatásért akár több 100 Ft-ot kifizetni. Éppen ezért kell hatékonyan keresőoptimalizálnunk (SEO-znunk)! 

Közösségi kommunikáció

Legyen szó gyerekek iskolai rendszerű oktatásáról, felnőttek nyelv- vagy szakmai tanításáról: kötelező eleme kell legyen a marketing mix-ünknek a folyamatos közösségi kommunikáció!

Na jó, de milyen platformon? Mit kommunikáljak, hiszen nekem csak képzéseim/ajánlataim vannak? Nagy a médiazaj, hogyan tudok kitűnni belőle?

Ezen kérdések mindegyikére tud válaszolni social csapatunk, akik már jelentős tapasztalatot gyűjtöttek össze képzések kommunikációjában Facebook, Instagram, Linkedin és TikTok platformokon is!

Hirdetések a látogatószerzésért

A releváns felhasználókat nagy számban még mindig a Google és a Meta hirdetési megoldásaival tudjuk elérni költséghatékonyan.

De nem mindegy, hogy milyen beállítások és célzások, kreatívok és landoló oldalak,  milyen hirdetési tölcsér mentén tesszük ezt!

Hiszen a kattintások drágák, nekünk pedig több elérés során kell (a landoló oldalak segítségével) a felhasználókat meggyőzni, hogy igen is nálunk legyenek diákok!

Ezen problémák megoldásában és kiküszöbölésében már nagy tapasztalattal rendelkeznek PPC tanácsadó munkatársaink, így biztosan tudnak segíteni neked!

Folyamatok mérése

A tanfolyamok iránti érdeklődés vagy már a képzésekre jelentkezést több 'interakciós' cselekvés is megelőzi, amiket mérnünk kell ahhoz, hogy később optimalizálni tudjuk a marketing csatornákat.

Hogy javuló és költséghatékony leadgeneráló rendszerünk legyen, szükségünk van adatokra és azok visszaadására a marketing eszközök felé.

A cég döntéshozóinak pedig át kell látnia, hogy adott képzésre elköltött hirdetési összegek megtérültek-e!

Ezek mindegyikében tudnak kollégáink segíteni neked!

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

    Üzenet

    Legutóbbi cikkeink

    2022.11.30.

    Sikeres email kampányok receptje a karácsonyi pörgésben

    Mit érdemes figyelembe venni idén a last-minute karácsonyi hírlevél kampányaink tervezésénél? Hogyan biztosíthatjuk a lehető legtöbb vásárlást és persze a szórakoztató felhasználói élményt hírleveleinkben? Olvass tovább tanácsainkért és használd ki az ünnep előtti utolsó heteket!
    2022.11.23.

    Az organikus munkamenetek értéke

    Gondolkodtál már azon, hogyan térülhet meg neked a keresőoptimalizálás? Szeretnénk mindenki számára kézzelfoghatóvá tenni, hogy egy organikus munkamenet mennyit ér pénzben kifejezve, ezért összefoglaltuk, hogyan számíthatod ki ezt az értéket. Emellett bemutattuk, hogy milyen hatást gyakorolhat a SEO az organikus forgalomra. Tudj meg többet te is!
    2022.11.15.

    Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

    Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
    2022.10.18.

    Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 

    Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?