SEO Keresőoptimalizálás audit

Legyen szó egy "házon belüli" marketing munkatársról vagy akár egy külsős tanácsadóról/ügynökségről, akik menedzselik az oldal organikus forgalmát, mind a két esetben érdemes időszakosan felülvizsgálni a munkájukat; friss szemmel átnézni a SEO elemeket és a megfelelést a Google aktuális algoritmusához. Így biztosítható, hogy az organikus helyezések és az onnan jövő forgalom a lehető legjobb üzleti eredményeket hozza.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli marketingesnek?

Nem megfelelő szintű szaktudás: A SEO közepes szintű kezeléséhez is legalább 100 órát kell a beállításokkal foglalkozni, érintve az összes részterületet.

Nem naprakész szaktudás: Hiába a 100+ óra gyakorlati tapasztalat, ha ez 2-3 éve történt. A Google minden évben rengeteg változással rukkol elő, ezeknél a minket érintőknek utána kell nézni és gyakorlatban tesztelni, ez rendszeres feladat a keresőoptimalizálás során.

Nincs elég ideje: Nem csak keresőoptimalizál, hanem PPC kampányokat kezel, hírlevelet készít és a social kommunikáció is az ő feladata? Így biztos nem jut elég idő a hatékony keresőoptimalizálásra.

Hiányzik az ökoszisztémában gondolkodás: Csak a weboldalt menedzseli, de más forrásokból származó információkkal nem dolgozik? Sajnos gyakori hiba, hogy ilyenkor a másik csatornától veszi el az eredményeket vagy egymást egyáltalán nem erősítő formában működnek a forgalmi források.

Miért érdemes auditáltatni a weboldalt?

SEO tanácsadóink legalább heti 25 órát töltenek a weboldalak kialakításával és menedzselésével, 10+ ügyfélnek dolgozva, akik különböző méretűek és különböző szektorokban működnek. Ennek köszönhetően széleskörű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések, tesztelések és külföldi weboldalak menedzselése biztosítja, hogy naprakész tudással álljanak minden folyamathoz.

A hozzáértő, legalább 2 éves SEO tapasztalattal rendelkező szakemberek gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott weboldalak állapotát, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva akár a következő hónaptól az üzleti célokat jobban támogatva alakul az organikus forgalom.

SEO audit szolgáltatásunk

Tanácsadás SEO-s munkatársunkkal

Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó a SEO tanácsadónkkal, aki legalább 2 éves keresőoptimalizálási tapasztalattal bír.

A tanácsadás előtt bekérjük a honlap Search Console belépését, majd a találkozón átnézzük közösen az oldalt és optimalizálási tanácsokat adunk.

Általában ez 2-3 óra hosszúságú szokott lenni.

További audit szolgáltatásaink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel


      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

      PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel


      Legutóbbi cikkeink

      2022.08.23.

      Új SEO algoritmus: Helpful Content Update

      A Google augusztus végén elindítja a „Helpful Content Update” azaz a Hasznos Tartalom Algoritmust. Ezzel nem csak egy új algoritmus, hanem egy új rangsorolási faktor is születik.
      2022.04.21.

      SEO minden cégnek az önéletrajza

      Mi a SEO? Weboldalad és egyben céged önéletrajza is. Mi a lényege és miről is szól nagy vonalakban? A cikket elolvasva Te is megtudhatod!
      2019.08.30.

      Tartalomgyártás esettanulmány

      Az esettanulmányban bemutatjuk, hogy miként növeltük meg egy év alatt 525%-kal egy e-kereskedelmi webhelyen belüli blog organikus forgalmát.
      2019.05.07.

      Tartalmi oldal SEO esettanulmány I.

      avagy havi több százezer munkamenetet is meg lehet duplázni! Esettanulmányunk az egyik tartalmi oldalt üzemeltető ügyfelünkről szól, amely AdSense hirdetések révén szerzi bevételét egy nagyon kompetitív […]