Google és Facebook PPC audit

Legyen szó egy "házon belüli" marketing munkatársról vagy akár egy külsős tanácsadóról/ügynökségről, akik menedzselik a Google illetve Facebook PPC hirdetéseket, mind a két esetben érdemes időszakosan felülvizsgálni a munkájukat; friss szemmel átnézni a beállításokat és a lehetőségeket. Így biztosítható, hogy üzletileg a lehető legjobb eredményeket érhessék el a hirdetések.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli kampánykezelőnek?

Nem megfelelő szintű szaktudás: A Google és a Facebook hirdetések közepes szintű kezeléséhez is legalább 100 órát kell a kampányokkal és beállításokkal foglalkozni, és nem is egyetlen terület hirdetéseit kezelve ezen idő alatt.

Nem naprakész szaktudás: Hiába a 100+ óra gyakorlati tapasztalat, ha ez 2-3 éve történt, hiszen mind a Google, mind a Facebook rengeteg újdonsággal jön ki minden évben, ezek közül a relevánsak kiszűrése és implementálása rendszeres feladat kell legyen a kampánykezelőnél.

Nincs elég ideje: Nem csak a PPC kampányokat kezeli, hanem hírlevelet készít és a social kommunikáció is az ő feladata? Így biztos nem jut elég idő a hirdetések optimalizálására.

Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: csak a PPC hirdetéseket menedzseli, de más forrásokból származó információkkal nem dolgozik? Sajnos gyakori hiba, hogy ilyenkor a másik csatornától veszi el az eredményeket vagy egymást egyáltalán nem erősítő formában futnak a reklámok.

Miért érdemes auditáltatni a fiókokat?

A PPC tanácsadóink legalább heti 25 órát a Google illetve Facebook hirdetések kialakításával és menedzselésével töltik, 10+ ügyfélnek dolgozva, akik különböző méretűek és különböző szektorokban működnek. Ezáltal egy széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések, tesztelések és külföldi hirdetések kezelése biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden fiókhoz.

Ezen tudással és legalább 2 éves kampánykezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott fiókokat, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva a következő hónaptól költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató PPC hirdetések futtathatóak.

PPC audit szolgáltatásaink

PPC audit tanácsadóval

Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte - hozzáférés megadása esetén - tanácsadónk készül. Így a hirdetési stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illesztkedő irányokra, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után jó pár gyakorlati feladattal távozhat tőlünk!

PPC audit vezető PPC tanácsadóval

Óradíj alapon (30.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó a vezető PPC tanácsadóink egyikével, akik legalább 5 éves kampánykezelési tapasztalattal bírnak. Az audit hasonlóan zajlik, mintha PPC tanácsadóval történne, előnye ahhoz képest, hogy nagyobb üzleti összefüggések és más csatornák PPC-ra gyakorolt hatását is átbeszéljük. Általában ez 2-3 óra hosszúságú szokott lenni.

További audit szolgáltatásaink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel

      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

      PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel

      Legutóbbi cikkeink

      2024.04.05.
      Mit tanulhatunk a Temutól?
      A TEMU üzleti modellje valósággal leuralta a világot. Mit kell tudni az önajándékozás és árkommunikáció pszichológiájáról?
      2024.03.14.
      Marketing Highlights 02
      Marketing Highlights rovatunkban elhoztuk 2024 legfrissebb online marketing trendjeit. Cikkünkből megtudhatod, hogy a hónapban milyen újdonságok jelentek meg PPC, social media és keresőoptimalizálás fronton. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
      2024.03.04.
      Hol találod meg a célcsoportod? Generációs socialtérkép
      Hogyan találjuk meg márkaként a közös hangot a generációkkal az egyes platformokon? 5 platform, 4 generáció és egy térkép, ami segít eligazodni a generációs marketing univerzumában.
      2024.02.28.
      Még több AI által támogatott funkció a Mailchimpben!
      A mesterséges intelligencia számtalan módon tudja segíteni és kiegészíteni a marketing szakemberek munkáját. Alkalmazását mindenkinek ajánljuk, aki az Ecommerce szektorban dolgozik, ugyanis a versenyképesség fenntartása szempontjából kiemelt fontosságú a használata.