Google és Facebook PPC audit

Legyen szó egy "házon belüli" marketing munkatársról vagy akár egy külsős tanácsadóról/ügynökségről, akik menedzselik a Google illetve Facebook PPC hirdetéseket, mind a két esetben érdemes időszakosan felülvizsgálni a munkájukat; friss szemmel átnézni a beállításokat és a lehetőségeket. Így biztosítható, hogy üzletileg a lehető legjobb eredményeket érhessék el a hirdetések.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli kampánykezelőnek?

Nem megfelelő szintű szaktudás: A Google és a Facebook hirdetések közepes szintű kezeléséhez is legalább 100 órát kell a kampányokkal és beállításokkal foglalkozni, és nem is egyetlen terület hirdetéseit kezelve ezen idő alatt.

Nem naprakész szaktudás: Hiába a 100+ óra gyakorlati tapasztalat, ha ez 2-3 éve történt, hiszen mind a Google, mind a Facebook rengeteg újdonsággal jön ki minden évben, ezek közül a relevánsak kiszűrése és implementálása rendszeres feladat kell legyen a kampánykezelőnél.

Nincs elég ideje: Nem csak a PPC kampányokat kezeli, hanem hírlevelet készít és a social kommunikáció is az ő feladata? Így biztos nem jut elég idő a hirdetések optimalizálására.

Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: csak a PPC hirdetéseket menedzseli, de más forrásokból származó információkkal nem dolgozik? Sajnos gyakori hiba, hogy ilyenkor a másik csatornától veszi el az eredményeket vagy egymást egyáltalán nem erősítő formában futnak a reklámok.

Miért érdemes auditáltatni a fiókokat?

A PPC tanácsadóink legalább heti 25 órát a Google illetve Facebook hirdetések kialakításával és menedzselésével töltik, 10+ ügyfélnek dolgozva, akik különböző méretűek és különböző szektorokban működnek. Ezáltal egy széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések, tesztelések és külföldi hirdetések kezelése biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden fiókhoz.

Ezen tudással és legalább 2 éves kampánykezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott fiókokat, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva a következő hónaptól költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató PPC hirdetések futtathatóak.

PPC audit szolgáltatásaink

PPC audit tanácsadóval

Óradíj alapon (20.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte - hozzáférés megadása esetén - tanácsadónk készül. Így a hirdetési stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illesztkedő irányokra, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után jó pár gyakorlati feladattal távozhat tőlünk!

PPC audit vezető PPC tanácsadóval

Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó a vezető PPC tanácsadóink egyikével, akik legalább 5 éves kampánykezelési tapasztalattal bírnak. Az audit hasonlóan zajlik, mintha PPC tanácsadóval történne, előnye ahhoz képest, hogy nagyobb üzleti összefüggések és más csatornák PPC-ra gyakorolt hatását is átbeszéljük. Általában ez 2-3 óra hosszúságú szokott lenni.

További audit szolgáltatásaink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel


      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

      PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel


      Legutóbbi cikkeink

      2022.09.22.

      Employer branding – Így varázsolj márkát a cégedből

      Napjainkban vállalkozásként nem csupán a meglévő és potenciális ügyfeleknek kell imponálnunk, mint márka, hanem meglévő és potenciális munkavállalóinknak is. De mi is az az employer branding és hogyan alkalmazzuk hatékonyan?
      2022.09.19.

      10 online marketing hiba, ami végzetes rossz gazdasági környezetben

      A világgazdaság egy újabb recessziós időszakhoz közeledik. Csakúgy, mint a pandémia kezdetének első pár hetében, most is bizonytalanság övezi a piacot. Cikkünkből megtudhatod, hogyan érdemes vállalkozásként reagálni marketing oldalról a gazdasági visszaesésre, és mik lehetnek a leggyakoribb hibák!
      2022.09.05.

      Lead generálási tippek – B2B

      Amennyiben cégeknek nyújtunk szolgáltatást vagy termékeket, abban az esetben is kiemelt szerepe van a minőségi lead-ek gyűjtésének. Cikkünkből kiderül, hogy mire érdemes figyelni, ha üzletileg valóban értékes érdeklődőkre tennénk szert!
      2022.08.31.

      Social media 2022 nyári hírek – gyorstalpaló

      Ha nem volt időd nyáron up-to-date lenni a social media innovációkról, akkor ez a cikk neked szól. Megkíséreltük a lehetetlent, és összegyűjtöttük a legfontosabb híreket azért, hogy te már újult erővel és friss tudással kezdhesd el az őszi szezont.