Hírlevelezés audit

A sokszor már “temetett” hírlevelezés még mindig hatékony forrás lehet, feltéve ha jól menedzselt és folyamatosan bővített adatbázisra küldünk, minél több információ alapján szegmentált tartalmat valamint ajánlatokat. Azon túl hogy magában is egyre erősíthetőbb marketing eszköz ez, remekül tud “összedolgozni” a többi csatornával, jelentősen javítva a “márkaélmény” mellett a kommunikálás erejét.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli hírlevél felelősnek?


  • Nem megfelelő szintű szaktudása/technikai támogatása: Nem ismeri a használt levélküldő lehetőségeit vagy ellenkezőleg nem tudja milyen lehetőségei vannak a piacon található többi levélküldőnek? Nem tudta elérni a fejlesztőnél az adatbázis információval történő bővítését? Esetleg nem tud jó minőségű kreatívokat rendszeresen előállítani? Ezeket mind fel tudjuk mérni Neked!
  • Nem naprakész szaktudása: A modern levélküldők negyedévente jönnek ki újdonságokkal, de változik az üzletvitelünk is, amit le kell követni a hírlevelezéssel is.
  • Nincs elég ideje: Csak sablon levelek kapkodva történő kiküldésére van ideje? Vagy csak mindig termékajánlatok vannak a levelekben, semmi “olvasnivaló”? Vagy talán ezekre még jut ideje, de tesztelni már sajnos nem? Így viszont nem várhatunk hatékony eredményeket a hírlevelezéstől.
  • Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: Nincsen meg a grafikai tudása vagy ideje, hogy olyan tartalmak készüljenek, ami egységes képet mutat a közösségi felületeken vagy a honlapon látottakkal? Ez is rontja a hatékonyságot.

Miért érdemes auditáltatni a hírlevelezést?

Hírlevél tanácsadóink heti 20+ órában készítenek hírleveleket, tisztítanak és bővítenek adatbázisokat, tucatnyi területen lévő szereplők levelezését menedzselik. Ezáltal széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések és tesztelések biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden email marketing tevékenységhez.


Ezen tudással és legalább 2 éves hírlevél kezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott levelezési fiókot, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva a következő hónaptól költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató hírlevelezés végezhető.

Hírlevél audit szolgáltatásaink

Óradíj alapú tanácsadás: Óradíj alapon (20.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte – korábbi levelek megkapása esetén – tanácsadónk készül. Így a hirdetési stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illesztkedő levelek felépítésére és tartalmára, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után sok gyakorlati feladattal távozhat!
Előzetes felmérés, majd 1 órás tanácsadás: A fix áras (60.000 Ft + áfa) szolgáltatásunk során a tanácsadó átnézi az elmúlt pár hónap leveleit, az adatbázist valamint a levelezés üzleti eredményeit. Javaslatokat tesz a javításokra, ezt elmagyarázza a személyes tanácsadás során.
Audit + új sablonok elkészítése: A fix áras (100.000 Ft + áfa) szolgáltatás az Előzetes felmérés, majd 1 órás tanácsadás szolgáltatáson felül tartalmaz 2 új levél sablon elkészítést. Ezt akkor szoktuk javasolni, ha a felmérés-tanácsadás során az jön ki, hogy szükséges lenne frissíteni vagy tematizálni az eddig használt sablonokat. Hogy technikailag megoldható-e ez, azt a felmérés során megnézzük.

Kapcsolatfelvétel

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    MailChimpet használokMás levélküldőt használok

    Nem tudom a listám méretét5 ezernél kisebb a listám5 ezernél nagyobb a listám

    Üzenet


      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

      MailChimpet használokMás levélküldőt használok

      Nem tudom a listám méretét5 ezernél kisebb a listám5 ezernél nagyobb a listám

      Üzenet

      További audit szolgáltatásaink

      Hírlevéllel kapcsolatos cikkeink

      2022.01.17.

      Így kerüld el a SPAM mappát! – Tippek, hogy miket érdemes figyelembe venni

      Az utóbbi időben azt vetted észre, hogy csökkent a hírleveleid megnyitási aránya? Ez esetben érdemes az email marketing mumusát, a spambe kerülés esélyét is számításba venned.
      2021.10.21.

      Tippek a sikeres email kampányokhoz – Q4-ben is!

      Közeledik az év vége! Ha 2021 utolsó hónapjaiban még jobban ki szeretnéd használni az e-mail marketingben rejlő lehetőségeket, akkor olvasd el rövid összefoglalónkat, amelyben összegyűjtöttünk pár […]
      2021.09.22.

      iOS 15 frissítés: megváltozott az email marketing jövője?

      Az Apple a Facebook után igencsak felbolygatja 2021 őszén az email marketing területét is. Már elérhető iOS 15, az iPadOS 15 és a macOS Monterey operációs […]
      2021.08.05.

      Eljött az adatbázis építés ideje!

      Még sosem küldtél hírlevelet, de belevágnál a cégeddel? Az első kérdés, ami ilyenkor felmerülhet, hogy hogyan is gyűjtsünk feliratkozókat? Ha pedig már régóta osztasz meg hasznos […]