Milyen kihívásai vannak a házon belüli hírlevél felelősnek?
- Nem megfelelő szintű szaktudása/technikai támogatása: Nem ismeri a használt levélküldő lehetőségeit vagy ellenkezőleg nem tudja milyen lehetőségei vannak a piacon található többi levélküldőnek? Nem tudta elérni a fejlesztőnél az adatbázis információval történő bővítését? Esetleg nem tud jó minőségű kreatívokat rendszeresen előállítani? Ezeket mind fel tudjuk mérni Neked!
- Nem naprakész szaktudása: A modern levélküldők negyedévente jönnek ki újdonságokkal, de változik az üzletvitelünk is, amit le kell követni a hírlevelezéssel is.
- Nincs elég ideje: Csak sablon levelek kapkodva történő kiküldésére van ideje? Vagy csak mindig termékajánlatok vannak a levelekben, semmi “olvasnivaló”? Vagy talán ezekre még jut ideje, de tesztelni már sajnos nem? Így viszont nem várhatunk hatékony eredményeket a hírlevelezéstől.
- Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: Nincsen meg a grafikai tudása vagy ideje, hogy olyan tartalmak készüljenek, ami egységes képet mutat a közösségi felületeken vagy a honlapon látottakkal? Ez is rontja a hatékonyságot.
Miért érdemes auditáltatni a hírlevelezést?
Hírlevél tanácsadóink heti 20+ órában készítenek hírleveleket, tisztítanak és bővítenek adatbázisokat, tucatnyi területen lévő szereplők levelezését menedzselik. Ezáltal széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések és tesztelések biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden email marketing tevékenységhez.
Ezen tudással és legalább 2 éves hírlevél kezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott levelezési fiókot, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva a következő hónaptól költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató hírlevelezés végezhető.
Hírlevél audit szolgáltatásaink
Óradíj alapú tanácsadás: Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte – korábbi levelek megkapása esetén – tanácsadónk készül. Így a hirdetési stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illesztkedő levelek felépítésére és tartalmára, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után sok gyakorlati feladattal távozhat!
Előzetes felmérés, majd 1 órás tanácsadás: A fix áras (70.000 Ft + áfa) szolgáltatásunk során a tanácsadó átnézi az elmúlt pár hónap leveleit, az adatbázist valamint a levelezés üzleti eredményeit. Javaslatokat tesz a javításokra, ezt elmagyarázza a személyes tanácsadás során.