A majd minden honlap tulajdonos által használt Google Analytics webanalitikai eszköz jelentős változásokon esett át a 4-es verzióval!
A mérési mód, a mutatók és a mérési lehetőségek mellett a legtöbb felhasználót érintő változás, hogy a riportolási felület teljesen átalakult.
Jóval kevesebb "alapértelmezett" riport, azok is teljesen máshogy csoportosítva, így a jóval több lehetőséget nyújtó egyéni riportokkal kell sok döntéstámogató adatvizualizálást megvalósítani!
Ezek olyan jelentős eltérések, hogy minden felhasználónak "újra meg kell tanulnia az Analikát"!
Éppen ezért hoztuk létre Analytics 4 workshopunkat!

nap
Már csak ennyi napod van addig, amikortól már csak az Analytics 4-es verzióban érkeznek be új mérések! Vagyis eddig kell elkezdened tanulni az új felület használatát!
Workshop típusok
Csoportos workshop
5-20 fős workshop elméleti és gyakorlati tudással. Azon kisebb, közepes site-ok, webáruházak vezetőinek és marketingeseinek szánjuk, akik az analitikai felületet használják döntéstámogatásra.
Jelentkezni a workshopra a lenti űrlap kitöltésével tudsz!
Google Analytics 4 workshop
A nettó 6 órás alkalom keretében megismerheted az Analytics 4 egyediségeit, milyen mérési lehetőségeket nyújt neked. Végigvesszük közösen a riportolási felületét, gyakoroljuk a beállításokat. Valamint kapsz 5-10 db általánosan használható egyedi riportot, megmutatjuk hogyan tudod még jobban testre szabni őket!
Időpont: Hamarosan, kérjük jelentkezz és egyeztetjük
9-16 óra (30 perc ebédszünet + 15-15 perc kávészünettel)
Nyelv: magyar
Helyszín: 1097 Bp., Vaskapu u. 20.
Részvételi ár: 39.990 Ft+áfa/fő
Tematika: Workshop tematika
Szerver oldali mérés
A 3rd party cookie-k kiszorulásával az adatveszteség visszaállításának legjobb módja, ha a méréseket átköltözteted szerver oldalra.
Ebben nyújt sok tudást workshop jellegű oktatásunk, amikor a Google Tag Manager segítségével kliens és szerver oldali Google Analytics 4 méréseket, valamint Facebook Conversion API méréseket készítünk!
A max. létszám a workshopon 10 fő!
Időpontja: Hamarosan, kérjük jelentkezz és egyeztetjük
Nyelve: magyar
Helyszín: 1097 Bp., Vaskapu u. 20.
Részvételi ár: 79.990 Ft+áfa/fő
Tematika: Szerver oldali mérés
Céges egyedi workshop
A cégedre szabott egyedi tartalom. 6-8 óra alkalomban lesz részetek, a kezdő szinttől felépítve a haladóig. Maximális létszám 10 fő (akár több cég is részt vehet az alkalmon). Magyar illetve angol nyelven is meg tudjuk tartani a workshopot.
A részletes leírást itt éred el!
Kérjük töltsd ki a lenti űrlapot!
Kollégánk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjátok a részleteket!
A csoportos workshopoknál a helyszín és időpont változás jogát fenntartjuk!
Tematikák
Csoportos Analytics 4 workshop tematikája
Alapok
- Mire is való a Google Analytics?
- Mire használjuk?
- Hogyan mérjünk Analytics-szel egy weboldalt?
- Fiókstruktúra, alapbeállítások, felhasználó kezelés
- Hogyan működik az új adatgyűjtés GA4-ben
- Google Signals
- UA vs GA4 különbségek. Milyen funkciók távoztak és jöttek.
- Atrribúcióról bővebben
- Néhány analitikai mutató bemutatása, dimenziók és mutatók
- Kódelhelyezés. Működés ellenőrzése.
- GA4 tulajdon létrehozása lépésről-lépésre
- Mérési terv felállítása
- Mérföldkövek, kontroll pontok
Haladó alapok
- Biztonság kezelése
- Lifetime value számítása és lehetőségek
- Egyedi dimenziók és metrikák
- Prediktív közönségek használata
- Tesztelés, debug-olás (Google Tag Assistant, Adserve - dataLayer Inspector, Data Layer Deep Dive, GA4)
- A GTM bemutatása
- Alapvető mérések kialakítása GTM-ben
- Fejlesztői brief összeállítása egy új oldal indítása esetében
Felület és elemzések - gyakorlat
- Új felület bemutatása
- Enhanced measurement bemutatása
- Forgalmi csatornák elemzése
- Belső kereső elemzése
- E-kereskedelmi riportok bemutatása
- Napi munka támogatása egyedi jelentésekkel
Felület és elemzések - gyakorlat
- Új felület bemutatása
- Enhanced measurement bemutatása
- Forgalmi csatornák elemzése
- Belső kereső elemzése
- E-kereskedelmi riportok bemutatása
- Napi munka támogatása egyedi jelentésekkel
Haladó - gyakorlat
- UTM címkézés lépésről lépésre
- Looker Studio támogatás
- Content Grouping tippek
- Meglévő események módosítása
- Regex gyorstalpaló
- Cross domain mérés és egyedi esetek
- Exploration jelentések
Szerver oldali mérés tematikája
További információkért nézd meg a Szerver Oldali Mérés Workshop oldalunkat!
- Google Tag Manager alapok
- Google Tag Manager: GA4 és Facebook mérések
- Server Side Tagging (SST) alapok
- Miért is jó ez nekünk?
- A SST sötét oldala
- 1st party vs 3rd party sütik
- PRO: GA4 dataLayer lehetőségek
- Munka GTM4WP-vel, vagy Shopify-jal
- PRO: tesztelés, debug-olás, tippek
- Server Side mérés anatómiája E-commerce szemüveggel
- PRO: Mérési terv felállítása
- SST létrehozása Woocommerce webshophoz (Stape.io, AWS)
- GTM konfigurálása SST-hez (Client-Side és Server-Side)
- Facebook CAPI alapok
- Facebook CAPI SST-vel Woocommerce webshophoz