A majd minden honlap tulajdonos által használt Google Analytics webanalitikai eszköz jelentős változásokon esett át a 4-es verzióval!

A mérési mód, a mutatók és a mérési lehetőségek mellett a legtöbb felhasználót érintő változás, hogy a riportolási felület teljesen átalakult.

Jóval kevesebb "alapértelmezett" riport, azok is teljesen máshogy csoportosítva, így a jóval több lehetőséget nyújtó egyéni riportokkal kell sok döntéstámogató adatvizualizálást megvalósítani!

Ezek olyan jelentős eltérések, hogy minden felhasználónak "újra meg kell tanulnia az Analikát"!

Éppen ezért hoztuk létre Analytics 4 workshopunkat!

 

00

nap


Már csak ennyi napod van addig, amikortól már csak az Analytics 4-es verzióban érkeznek be új mérések! Vagyis eddig kell elkezdened tanulni az új felület használatát!

Workshop típusok

Csoportos workshop

5-20 fős workshop elméleti és gyakorlati tudással. Azon kisebb, közepes site-ok, webáruházak vezetőinek és marketingeseinek szánjuk, akik az analitikai felületet használják döntéstámogatásra.

Jelentkezni a workshopra a lenti űrlap kitöltésével tudsz!

Céges egyedi workshop

A cégedre szabott egyedi tartalom. 6-8 óra alkalomban lesz részetek, a kezdő szinttől felépítve a haladóig. Maximális létszám 10 fő (akár több cég is részt vehet az alkalmon). Magyar illetve angol nyelven is meg tudjuk tartani a workshopot.

A részletes leírást itt éred el!

Kérjük töltsd ki a lenti űrlapot!

Kollégánk 1 munkanapon belül felveszi veled a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjátok a részleteket!

A csoportos workshopoknál a helyszín és időpont változás jogát fenntartjuk! 

    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Weboldal címe (kötelező)

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos Analytics 4Céges egyéni Analytics 4Csoportos szerver oldali

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?


    Tematikák

    Csoportos Analytics 4 workshop tematikája

    Alapok

    • Mire is való a Google Analytics?
    • Mire használjuk?
    • Hogyan mérjünk Analytics-szel egy weboldalt?
    • Fiókstruktúra, alapbeállítások, felhasználó kezelés
    • Hogyan működik az új adatgyűjtés GA4-ben
    • Google Signals
    • UA vs GA4 különbségek. Milyen funkciók távoztak és jöttek.
    • Atrribúcióról bővebben
    • Néhány analitikai mutató bemutatása, dimenziók és mutatók
    • Kódelhelyezés. Működés ellenőrzése.
    • GA4 tulajdon létrehozása lépésről-lépésre
    • Mérési terv felállítása
    • Mérföldkövek, kontroll pontok

    Haladó alapok

    • Biztonság kezelése
    • Lifetime value számítása és lehetőségek
    • Egyedi dimenziók és metrikák
    • Prediktív közönségek használata
    • Tesztelés, debug-olás (Google Tag Assistant, Adserve - dataLayer Inspector, Data Layer Deep Dive, GA4)
    • A GTM bemutatása
    • Alapvető mérések kialakítása GTM-ben
    • Fejlesztői brief összeállítása egy új oldal indítása esetében

    Felület és elemzések - gyakorlat

    • Új felület bemutatása
    • Enhanced measurement bemutatása
    • Forgalmi csatornák elemzése
    • Belső kereső elemzése
    • E-kereskedelmi riportok bemutatása
    • Napi munka támogatása egyedi jelentésekkel

    Felület és elemzések - gyakorlat

    • Új felület bemutatása
    • Enhanced measurement bemutatása
    • Forgalmi csatornák elemzése
    • Belső kereső elemzése
    • E-kereskedelmi riportok bemutatása
    • Napi munka támogatása egyedi jelentésekkel

    Haladó - gyakorlat

    • UTM címkézés lépésről lépésre
    • Looker Studio támogatás
    • Content Grouping tippek
    • Meglévő események módosítása
    • Regex gyorstalpaló
    • Cross domain mérés és egyedi esetek
    • Exploration jelentések

    Szerver oldali mérés tematikája

    További információkért nézd meg a Szerver Oldali Mérés Workshop oldalunkat!

    • Google Tag Manager alapok
    • Google Tag Manager: GA4 és Facebook mérések
    • Server Side Tagging (SST) alapok
    • Miért is jó ez nekünk?
    • A SST sötét oldala
    • 1st party vs 3rd party sütik
    • PRO: GA4 dataLayer lehetőségek
    • Munka GTM4WP-vel, vagy Shopify-jal
    • PRO: tesztelés, debug-olás, tippek
    • Server Side mérés anatómiája E-commerce szemüveggel
    • PRO: Mérési terv felállítása
    • SST létrehozása Woocommerce webshophoz (Stape.io, AWS)
    • GTM konfigurálása SST-hez (Client-Side és Server-Side)
    • Facebook CAPI alapok
    • Facebook CAPI SST-vel Woocommerce webshophoz