Milyen hibái vannak a kevésbé hozzáértő által beállított méréseknek?
- Nem megfelelő szintű szaktudás: rossz helyen elhelyezett mérőkódok, hiányos mérőkódok, nem a legfrissebb kódok használata akár jelentős adatvesztést is eredményezhet. De jellemzően inkább csak nem pontos vagy nem elég szofisztikált mérések alakulnak ki belőle.
- Nem naprakész mérés: Két hónapja megváltozott a honlap, más a vásárlási folyamat és ez a mérésekkel nem lett lekövetve? Gyakori hiba, hiszen bár kevésbé igényel folyamatos figyelmet ez a terület, mint mondjuk a PPC, de ha változás van az oldalban vagy a marketingben, akkor szükséges felülvizsgálni
- Vannak adatok, de nincs belőle cselekvés: Egy jól elhelyezett Analytics alapkód is rengeteg hasznos információt ad vissza, csak ezeket tudni kell értelmezni. A konkrét üzleti kérdésre melyik mutató vagy annak trendje adja meg a választ? Ehhez gyakorlat kell és a szektor/honlap működésének ismerete.
Miért érdemes auditáltatni a méréseket?
Tanácsadóink minden projekt elején a mérések felülvizsgálatával kezdenek, még ha mondjuk hírlevelezésről van is szó. A saját adat a legjobb forrása az optimalizálásnak és a költséghatékony marketing tevékenységnek. Az auditot végző emberünk már legalább 20 oldal mérését vizsgálta már felül, tett javaslatokat különböző mérések átalakítására valamint segített a kapott adatok értelmezésében.
Ezen tudással és a letisztult/naprakészen tartott mérési listánkkal hatékonyan át tudja nézni a kapott oldal jelenlegi méréseit, majd az 1 órás tanácsadás során átadni a kapott módosítási feladatokat, segítve az adatokkal kapcsolatos kérdésekben is.
Mérési audit szolgáltatásunk
Mérési audit és 1 órás személyes tanácsadás:
A fix áron (100.000 Ft + áfa) elérhető szolgáltatásunk az Analytics fiókhoz történő hozzáféréssel kezdődik. Az ott illetve a mérési kódokban található tapasztalatokat egy mérési lista mentén végignézve tanácsadónk konkrét teendőket fogalmaz meg. Ezt egy 1 órás találkozó keretében elmondja, valamint egy technikai levélben megírja a konkrét kódelhelyezéseket, amivel már a fejlesztőt meg lehet keresni, a kódok javítása után pedig sokkal pontosabb kép alapján tudja értékelni és menedzsel(tet)ni a marketing kampányokat.