Analitika, mérési audit

Az analitika mérések sajnos még mindig az a terület, amire a cégek nem fordítanak kellő időt. Pedig a helyesen beállított és a változásokat lekövető mérések az egész marketinget javíthatják, tisztánlátást és az optimalizálási pontok megtalálásához szükséges információkat nyújtva. Ez az a terület, ami leginkább gyakorlatban elsajátítható, általában technikai hozzáértést is feltételezve.

Milyen hibái vannak a kevésbé hozzáértő által beállított méréseknek?

  • Nem megfelelő szintű szaktudás: rossz helyen elhelyezett mérőkódok, hiányos mérőkódok, nem a legfrissebb kódok használata akár jelentős adatvesztést is eredményezhet. De jellemzően inkább csak nem pontos vagy nem elég szofisztikált mérések alakulnak ki belőle.
  • Nem naprakész mérés: Két hónapja megváltozott a honlap, más a vásárlási folyamat és ez a mérésekkel nem lett lekövetve? Gyakori hiba, hiszen bár kevésbé igényel folyamatos figyelmet ez a terület, mint mondjuk a PPC, de ha változás van az oldalban vagy a marketingben, akkor szükséges felülvizsgálni
  • Vannak adatok, de nincs belőle cselekvés: Egy jól elhelyezett Analytics alapkód is rengeteg hasznos információt ad vissza, csak ezeket tudni kell értelmezni. A konkrét üzleti kérdésre melyik mutató vagy annak trendje adja meg a választ? Ehhez gyakorlat kell és a szektor/honlap működésének ismerete.

Miért érdemes auditáltatni a méréseket?

Tanácsadóink minden projekt elején a mérések felülvizsgálatával kezdenek, még ha mondjuk hírlevelezésről van is szó. A saját adat a legjobb forrása az optimalizálásnak és a költséghatékony marketing tevékenységnek. Az auditot végző emberünk már legalább 20 oldal mérését vizsgálta már felül, tett javaslatokat különböző mérések átalakítására valamint segített a kapott adatok értelmezésében.

Ezen tudással és a letisztult/naprakészen tartott mérési listánkkal hatékonyan át tudja nézni a kapott oldal jelenlegi méréseit, majd az 1 órás tanácsadás során átadni a kapott módosítási feladatokat, segítve az adatokkal kapcsolatos kérdésekben is. 

Mérési audit szolgáltatásunk

Mérési audit és 1 órás személyes tanácsadás:

A fix áron (100.000 Ft + áfa) elérhető szolgáltatásunk az Analytics fiókhoz történő hozzáféréssel kezdődik. Az ott illetve a mérési kódokban található tapasztalatokat egy mérési lista mentén végignézve tanácsadónk konkrét teendőket fogalmaz meg. Ezt egy 1 órás találkozó keretében elmondja, valamint egy technikai levélben megírja a konkrét kódelhelyezéseket, amivel már a fejlesztőt meg lehet keresni, a kódok javítása után pedig sokkal pontosabb kép alapján tudja értékelni és menedzsel(tet)ni a marketing kampányokat.


További audit szolgáltatásaink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Domain (ha van)

    Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

    Mekkora a levelezési listád?

    Nem tudom a listám méretét5 ezernél kisebb a listám5 ezernél nagyobb a listám

    Milyen levélküldőt használsz?

    MailChimpet használokMás levélküldőt használok

    Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

    Ez a terület érdekel:

    Még nem tudomTanácsadás érdekelTechnikai segítség érdekelFolyamatos menedzselés érdekelHaladó, üzleti menedzselés érdekel

    Még nem tudom melyik érdekelKözösségi marketing audit érdekelFolyamatos közösségi marketing érdekelKözösségi marketing tanácsadás érdekel

    Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

    Még nem tudomSEO audit érdekelFolyamatos SEO érdekelTartalom marketing érdekelSEO tanácsadást szeretnék

    PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel

    Még nem tudom10 db 300 szavas cikket szeretnék1500 szavas corner cikket szeretnék

    Még nem tudom melyik érdekelArculati gif érdekelSocial matrica érdekel

    Még nem tudomEmployer Branding audit érdekelKommunikációs segítség érdekelHR segítség érdekel

    Még nem tudomBranding audit érdekelBranding fejlesztés érdekel

    Még nem tudom melyik érdekelTikTok hirdetési fiókot szeretnékTikTok hirdetés kezelés érdekelTikTok tanácsadás érdekel

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Még nem tudomSEO tartalomgyártás érdekelCikkírás / PR Cikkírás érdekelTartalom disztribúció érdekelLandolóoldal készítés érdekel

    Van saját marketingesemNincsen marketingesem

    Melyik workshop érdekel? (kötelező)

    Csoportos AI marketinges workshopCéges egyedi AI marketinges workshop

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!
    A Partnereinknek, az Ecommerce Hungary illetve Bizalmi Kör tagoknak 25% kedvezményt biztosítunk!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH vagy Bizalmi Kör tag?

    Még nem tudom, melyik érdekelIngyenes tájékoztatás érdekelA méréseim akarom átemeltetniTeljes átállás támogatást szeretnék!

    Partnerként kéremAjándékozottként kérem

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag? 10% kedvezményt adunk!

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos Analytics 4Céges egyéni Analytics 4Csoportos szerver oldali

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos képzésCéges tréningTeljes beállítás

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

    Kommunikációs tanácsadás érdekelAds tanácsadás érdekel

    Facebook kommunikációs audit érdekelFacebook PPC audit érdekel

    Google Ads audit érdekelShopping audit érdekel

    Üzenet:

    Analitikával kapcsolatos cikkeink

    2024.10.18.
    Ha cookie-k nem is, de alma még lehet a digitális mérések jövőjében
    Mi a párhuzam az almatermesztés és 3rd party cookie-k nélküli mérések világa között? Egy workshop prezentációja alapján készült cikkünkből kiderül!
    2023.11.06.
    Cookie Policy ami megöli a hirdetéseidet
    A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.
    2023.11.02.
    Webáruház hatékonyság növelés AI segítségével
    Az AI megoldások már nagyot tudnak dobni egy webáruház hatékonyságán is. Balázs a prezentációjában egy ilyen esettanulmányunkat mutatja be!
    2022.10.18.
    Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 
    Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?