Rendhagyó módon évindító ügyfélpartyval kezdtük a 2020-as évet a közös tulajdonú Star Network influencer ügynökséggel együtt. A Business as usual nevet viselő eseménynek a Lurdy Rendezvényközpont adott otthont, ahol az évindító beszédek mellett a humor is szerepet kapott: a Dumaszínház stand up komikusa, Litkai Gergely gondoskodott a jókedvről.
Az évkezdés az új évzárás
Bár a legtöbb cégnél évzáró ünnepség keretében zajlik az éves csapatépítő, mi, a HD marketingnél és a Star Networknél a visszatekintés helyett a jövőbe szeretünk nézni, és egy nagy lendülettel indítjuk az új évtizedet. A Lurdy mozitermében tartott esten részt vettek a nagyobb partnereink; a HD marketing oldaláról jelen volt többek között a 220volt, a vágyaim.hu, a Parfümcenter és a Konzolvilág, a Star Network oldaláról pedig a Nickelodeon, az HBO, az Yves Rocher, valamint a Fanta képviseltették magukat. Influenszer oldalról sem volt hiány; Magyarósi Csaba például saját vlogján közvetítette az eseményt.
„Karácsony előtt az a gondolat született meg a fejünkben, hogy milyen jó lenne, ha a partnereinkkel munkán kívül is el tudnánk tölteni egy kis időt, így született meg a mai est gondolata. A cégen belül fontosnak tartjuk, hogy ne csak a munka kössön össze bennünket, így számos eseményen veszünk részt együtt. A partnereinkkel is szerettük volna megosztani ezt az élményt, így közösen együtt töltött időt és szórakozást ajándékoztunk nekik.” – mondta el Hernádi Gábor cégalapító tulajdonos és ügyvezető.
Szórakozás és kapcsolatépítés
Miután elhangoztak a cégvezetők inspiráló beszédei, a mikrofont egy igazán profi kedvcsináló, Litkai Gergely, Karinthy-gyűrűs humorista vette át. Ezúttal a téma – nem véletlenül – a marketing és az internetfelhasználási szokások voltak, így sokan igazán magunkénak érezhettük a poénokat. Az est végén lehetőség volt a kicserélődésre is: kötetlen beszélgetés során megismerkedhettek egymással a cégünk partnerei, ami akár a további közös és hatékony munka alapja is lehet a jövőben.
„Bízom benne, hogy erről az estről mindenki mosolyogva távozott, és a jövőben, ha beszéltek a kollégáinkkal, akkor mosolyogva teszitek azt.” – zárta beszédét Hernádi Gábor.
De szavak helyett beszéljenek a felvételek, ide kattintva megnézhetitek az estről készült összefoglaló videónkat:
Star Network
A 2012-ben létrejött influencer ügynökséget Deli Norbert, Hernádi Gábor és Farkas Dániel alapította. A videós marketinggel nyolc éve foglalkozó csapat egy ideig a HD Agency Kft. alatt, de önálló brandként működött, majd 2015 márciusában létrejött a Star Network MCN Kft. A cég mind tartalomgyártói, mind ügyféloldalon megoldást kínál az influencer marketing területén. Olyan cégekkel dolgoztunk együtt többek között, mint a dm, a MasterCard, a Pöttyös, vagy a Cartoon Network.