Ahogy beköszönt az október, új lehetőségek tárulnak fel a marketing világában, amelyek friss lendületet adhatnak kampányaidnak és stratégiáidnak! Fedezd fel legújabb havi összefoglalónkat, amelyben bemutatjuk azokat a trendeket és innovatív megközelítéseket, amelyek ebben a hónapban igazán hódítani fognak az online marketingben. Ne maradj le azokról a tippekről és ötletekről, amelyekkel versenyelőnyt szerezhetsz ebben a változékony, de izgalmas időszakban! Kattints a képekre az anyagokért!🍁🌟
AI újdonságok
Újabb, fejlettebb modellt vezetett be az Open AI! Az új modell képes több időt tölteni a gondolkodással, mielőtt válaszolna, ami lehetővé teszi számára, hogy komplex feladatokat oldjon meg. Hosszú idő után igaz limitációkkal, de ingyenessé vált a kedvelt képgenerátor, a Midjourney!
SEO hírek
Ha nem válaszolsz a Google cégem profilodon a kapott véleményekre, az nem rontja a profilod rangsorolását. A szöveg tartalma, ami hatással van a rangsorolásra. Mi javaslatunk, hogy kérjél be minél több ajánlást a vásárlóidtól, kérd meg őket, hogy szövegesen értékeljenek, a pozitív vélemények segíteni fogják profilodat, hogy előrébb kerüljön a találati listán. Minden véleményt válaszolj meg, a rangsorolást nem, de a márkádat erősíti.
PPC trendek
Google Ads fronton Youtube videós újdonságok érkeztek, mostantól optimalizálhatjuk arra a kampányainkat, hogy azok minél több feliratkozót gyűjtsenek a csatornánkra, illetve AI segítségével a már kampányba feltöltött videóból tudunk készíteni más képarányú változatot, így megspórolva a vágási költségeket. A Performance Max kampányokat is továbbfejlesztik, elérhetővé válik a felületen a kampány szintű kulcsszókizárás, és még több elérhető adatot tudunk majd riportolni róluk. Szintén AI segítséggel szerkeszthetővé válnak a feltöltött bannereink is, így percek alatt új verziókat tudunk készíteni az amúgy is nagy kreatívigényű Pmax kampányainkhoz!
GA4-ben pedig új audience template-ek érhetőek el, és a diagramokon kiválaszthatjuk, hogy mely sorok jelenjenek meg (hasonlóan a Universal Analytics-hez).
Social újítások
Az Instagramon új funkciók jelentek meg a profilokhoz, a TikTok pedig már lehetővé teszi a közzétett videók utólagos szerkesztését. A Meta sem marad el, már most készül a közelgő ünnepekre, fejlesztve a hirdetési lehetőségeket az időszakra. Emellett megérkeztek a 2024-es videós trendek is, amik meghatározhatják a következő időszakot.
Ismerd meg a Google hirdetéskezelés szolgáltatásunkat és növeld vállalkozásod láthatóságát hatékony, célzott kampányainkkal, amelyek garantáltan több releváns látogatót vonzanak weboldaladra!