A nyárnak vége, de a marketing újdonságai tovább szaladnak! ⚡ Olvasd el legújabb Marketing Highlights rovatunkat, hogy felkészülten kezdhess neki az őszi időszaknak!
PPC hírek
Google Ads terén tovább bővültek a PMax funkciók a Brand list kizárásokkal, illetve a Broad Match egyezés került alapértelmezett egyezésnek a felületen. A Merchant Center Next rollout megtörtént augusztus elején, ami egy vadonatúj felülettel szolgál a felhasználóknak!
Továbbá a hirdetésblokkolás ellen úra fellépett a Google; a GA4 attribúciós probléma pedig kétségek között hagyja a vállalkozókat és PPC szakembereket; a Canva és Google Ads összekötés pedig már elérhető minden felhasználónak!
AI újdonságok
Augusztus elsejével életbe lépett az EU MI törvénycsomagja, az AI-t és használatát szabályozó rendeletek lépcsőzetesen fognak majd életbe lépni. Három új AI Chrome funkciót jelentett be a Google, ám egyenlőre ezek még nem elérhetőek itthon. Az AI területen továbbra is piacvezető OpenAI elindította saját MI alapú keresőmotorját.
SEO trendek
Augusztus elején volt egy Google algoritmus frissítés, a Google spam szűrése lett frissítve és az index adatbázisából is el lettek távolítva spamnek ítélt tartalmak.
Social újítások
Az elmúlt hetekben a közösségi média felületek tovább fejlesztették bizonyos funkcióikat, mint például az Instagram a carusel posztokat vagy a TikTok csoportos beszélgetést. A szórakoztató újítások mellett bővültek az elemzési adatok is, és sajnos el kellett búcsúznunk a Facebook hirdetéseknél a részleges kizárás beállítási lehetőségétől.