Legyen szó egy “házon belüli” marketing munkatársról vagy akár egy külsős tanácsadóról/ügynökségről, akik menedzselik a közösségi kommunikációt illetve Facebook PPC hirdetéseket, egy nehezebb gazdasági helyzetben érdemes felülvizsgálni a munkájukat; friss szemmel átnézni a beállításokat és a lehetőségeket. Így biztosítható, hogy üzletileg a lehető legjobb eredményeket érhessék el a kommunikációval és a hirdetésekkel a megváltozott körülményekben.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli kampánykezelőnek?


  • Nem megfelelő szintű szaktudás: A Google és a Facebook hirdetések közepes szintű kezeléséhez is legalább 100 órát kell a kampányokkal és beállításokkal foglalkozni, és nem is egyetlen terület hirdetéseit kezelve ezen idő alatt.
  • Nem naprakész szaktudás: Hiába a 100+ óra gyakorlati tapasztalat, ha ez 2-3 éve történt, hiszen mind a Google, mind a Facebook rengeteg újdonsággal jön ki minden évben, ezek közül a relevánsak kiszűrése és implementálása rendszeres feladat kell legyen a kampánykezelőnél.
  • Nincs elég ideje: Nem csak a PPC kampányokat kezeli, hanem hírlevelet készít és a social kommunikáció is az ő feladata? Így biztos nem jut elég idő a hirdetések optimalizálására.
  • Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: csak a PPC hirdetéseket menedzseli, de más forrásokból származó információkkal nem dolgozik? Sajnos gyakori hiba, hogy ilyenkor a másik csatornától veszi el az eredményeket vagy egymást egyáltalán nem erősítő formában futnak a reklámok.

Miért érdemes auditáltatni a közösségi kommunikációt és fiókokat?

A tanácsadóink legalább heti 25 órát a Facebook hirdetések valamint kommunikáció kialakításával és menedzselésével töltik, 10+ ügyfélnek dolgozva, akik különböző méretűek és különböző szektorokban működnek. Ezáltal egy széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések, tesztelések és külföldi hirdetések kezelése biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden fiókhoz.


Ezen tudással és legalább 2 éves kampánykezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott fiókokat, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva az üzletileg nehéz időszakokban a költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató hirdetések futtathatóak.

Social audit szolgáltatásaink

Social tanácsadóval: Óradíj alapon (20.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte – hozzáférés megadása esetén – tanácsadónk készül. Így a hirdetési/kommunikációs stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illeszkedő irányokra, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után jó pár gyakorlati feladattal távozhat tőlünk!
Vezető Social tanácsadóval: Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó a vezető Social tanácsadóink egyikével, akik legalább 5 éves kampánykezelési tapasztalattal bírnak. Az audit hasonlóan zajlik, mintha Social tanácsadóval történne, előnye ahhoz képest, hogy nagyobb üzleti összefüggések és más csatornák PPC-ra gyakorolt hatását is átbeszéljük. Általában ez 2-3 óra hosszúságú szokott lenni.

Kapcsolatfelvétel


További audit szolgáltatásaink

Legutóbbi Social cikkeink

2022.08.31.

Social media 2022 nyári hírek – gyorstalpaló

Ha nem volt időd nyáron up-to-date lenni a social media innovációkról, akkor ez a cikk neked szól. Megkíséreltük a lehetetlent, és összegyűjtöttük a legfontosabb híreket azért, hogy te már újult erővel és friss tudással kezdhesd el az őszi szezont.
2022.06.02.

2022 Májusi social media újdonságok

Lassan kilépünk a tavaszból, de mielőtt belecsobbannánk a nyárba, nézzük, milyen közösségi média hírekkel találkoztunk májusban!
2022.04.29.

2022 Áprilisi social media újdonságok

Nem engedtük, hogy az áprilisi szeszélyes időjárás a kedvünket szegje a közösségi média újdonságok felfedezésétől! Csupa izgalmas hírrel érkeztünk ebben a hónapban is, nézzük, mikkel rukkolt elő a terület áprilisban!
2022.04.04.

2022 Márciusi social media újdonságok

A tavasz a megújulás időszaka, ám nem csak a természet, de a közösségi felületek is kivirágoztak izgalmas újdonságokkal márciusban! Nézzük is a legérdekesebb híreket!