Legyen szó egy “házon belüli” marketing munkatársról vagy akár egy külsős tanácsadóról/ügynökségről, akik menedzselik a közösségi kommunikációt illetve Facebook PPC hirdetéseket, egy nehezebb gazdasági helyzetben érdemes felülvizsgálni a munkájukat; friss szemmel átnézni a beállításokat és a lehetőségeket. Így biztosítható, hogy üzletileg a lehető legjobb eredményeket érhessék el a kommunikációval és a hirdetésekkel a megváltozott körülményekben.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli kampánykezelőnek?


  • Nem megfelelő szintű szaktudás: A Google és a Facebook hirdetések közepes szintű kezeléséhez is legalább 100 órát kell a kampányokkal és beállításokkal foglalkozni, és nem is egyetlen terület hirdetéseit kezelve ezen idő alatt.
  • Nem naprakész szaktudás: Hiába a 100+ óra gyakorlati tapasztalat, ha ez 2-3 éve történt, hiszen mind a Google, mind a Facebook rengeteg újdonsággal jön ki minden évben, ezek közül a relevánsak kiszűrése és implementálása rendszeres feladat kell legyen a kampánykezelőnél.
  • Nincs elég ideje: Nem csak a PPC kampányokat kezeli, hanem hírlevelet készít és a social kommunikáció is az ő feladata? Így biztos nem jut elég idő a hirdetések optimalizálására.
  • Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: csak a PPC hirdetéseket menedzseli, de más forrásokból származó információkkal nem dolgozik? Sajnos gyakori hiba, hogy ilyenkor a másik csatornától veszi el az eredményeket vagy egymást egyáltalán nem erősítő formában futnak a reklámok.

Miért érdemes auditáltatni a közösségi kommunikációt és fiókokat?

A tanácsadóink legalább heti 25 órát a Facebook hirdetések valamint kommunikáció kialakításával és menedzselésével töltik, 10+ ügyfélnek dolgozva, akik különböző méretűek és különböző szektorokban működnek. Ezáltal egy széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések, tesztelések és külföldi hirdetések kezelése biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden fiókhoz.


Ezen tudással és legalább 2 éves kampánykezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott fiókokat, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva az üzletileg nehéz időszakokban a költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató hirdetések futtathatóak.

Social audit szolgáltatásaink

Social tanácsadóval: Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte – hozzáférés megadása esetén – tanácsadónk készül. Így a hirdetési/kommunikációs stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illeszkedő irányokra, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után jó pár gyakorlati feladattal távozhat tőlünk!

Vezető Social tanácsadóval: Óradíj alapon (30.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó a vezető Social tanácsadóink egyikével, akik legalább 5 éves kampánykezelési tapasztalattal bírnak. Az audit hasonlóan zajlik, mintha Social tanácsadóval történne, előnye ahhoz képest, hogy nagyobb üzleti összefüggések és más csatornák PPC-ra gyakorolt hatását is átbeszéljük. Általában ez 2-3 óra hosszúságú szokott lenni.

Kapcsolatfelvétel


További audit szolgáltatásaink

Legutóbbi Social cikkeink

2022.11.15.

Így kommunikálj, mint munkáltató 2022-ben! 

Napjaink egyre nagyobb figyelmet igénylő nehézsége a gyakori munkahelyi fluktuáció, amely nem csak egy kellemetlen jelenség, de a munkáltatók szempontjából egy rengeteg időt, pénzt és energiát felemésztő probléma. Korábbi cikkünkben az employer branding kiemelt fontosságáról és felépítéséről írtunk, most pedig ideje szót ejteni azokról az online felületekről, amelyek ebben segítségünkre lesznek!
2022.08.31.

Social media 2022 nyári hírek – gyorstalpaló

Ha nem volt időd nyáron up-to-date lenni a social media innovációkról, akkor ez a cikk neked szól. Megkíséreltük a lehetetlent, és összegyűjtöttük a legfontosabb híreket azért, hogy te már újult erővel és friss tudással kezdhesd el az őszi szezont.
2022.06.02.

2022 Májusi social media újdonságok

Lassan kilépünk a tavaszból, de mielőtt belecsobbannánk a nyárba, nézzük, milyen közösségi média hírekkel találkoztunk májusban!
2022.04.29.

2022 Áprilisi social media újdonságok

Nem engedtük, hogy az áprilisi szeszélyes időjárás a kedvünket szegje a közösségi média újdonságok felfedezésétől! Csupa izgalmas hírrel érkeztünk ebben a hónapban is, nézzük, mikkel rukkolt elő a terület áprilisban!