Bár az elmúlt hónapok sok nehézséget és megoldandó szituációt eredményeztek, rengeteg pozitív dologgal is többek lettünk. És mi utóbbiakra szeretünk fókuszálni. Cikkünk erről szól, hogy milyen új kihívások “találtak meg minket” ez elmúlt hetekben!
Az elmúlt időszak nem csak korlátozta a lehetőségeinket, hanem újakat is adott: ügyfelek formájában. Mindig izgalmas egy új együttműködés kezdete, mikor az elképzelések konkrét céllá válnak, és az ehhez vezető utat kreativitással és szakértelemmel kövezve le tudjuk fektetni partnereink számára. Ügyfélpalettánk újabb figyelemre méltó területekkel bővült, megmutatjuk kikkel kezdtünk ezúttal közös munkába.
Alkalmazkodni a változáshoz
A vírushelyzet alatt azt javasoltuk ügyfeleinknek, hogy akik tehetik, ne álljanak le hirdetésekkel, ugyanis könnyen kieshetnek a versenyből. A karanténidőszak alatt ugyanis tovább pörgött az e-kereskedelem, az élet nem állt meg, csak kissé átalakult. Ugyan nem lehetett előre tudni a forgatókönyvet, utólag már tudjuk, hogy ez volt az egyik legjobb tanács, amit adhattunk a vállalkozások vezetőinek, hiszen az ijedelem miatt sokan választották a leállást, így megnyílt az út azok előtt, akik mégis kitartottak. Tisztult a piac, könnyebbé váltak az elérések. Ebben az időszakban döntött úgy néhány cég, hogy a segítségünket kéri céljai elérésében, mi pedig boldogan álltunk elébe a feladatnak.
Új partnereink:
Gemil Pharma Zrt. – nottevit.hu
A Nottevit egy teljesen természetes, alvást segítő, stresszoldó, és szépségért felelős kapszula. Oldja a stresszt és segíti a pihentető alvást, miközben egy-egy célzott területen támogatja szervezetünk éjszakai karbantartó folyamatait is.
Partnerünknek full marketinget készítünk, ami azt jelenti, hogy az online marketingben felmerülő szolgáltatások összességét lefedjük, és a nyújtott szolgáltatásokat szinergiában, egymáshoz hangolva végezzük.
AXA-ASSISTANCE CZ, s.r.o. – axa-assistance.hu
Az AXA egy nemzetközi biztosító cég, ami világszerte 52 millió ügyféllel, 120 ezer alkalmazottal, 400 ezer részvényessel rendelkezik összesen, és 1,32 billió euró kezelését végzi. A cég utasbiztosításokat értékesít, amikhez különböző kiegészítéseket is nyújt.
A már sok éves együttműködésünket tovább mélyítve, ezúttal további szolgáltatásokkal bővítettük a közös munkát.
Viega Kft. – viega.hu
Franz-Anselm Viegener 1899-ben alapította a családi vállalkozást és ezzel megteremtette a Viega sikereinek alapját. A Viega mára már piacvezetővé vált, 10 telephellyel, 4 000 munkavállalóval és egy széles szereléstechnikai terméklistával rendelkezik.
Ügyfelünk számára B2B területen végzünk folyamatos szolgáltatást.
Duna Szálloda Zrt., Marriott Hotel és Friedrich-Ebert-Stiftung
Mindkét ügyfelünk számára oktatást tartottunk, ami minden esetben egyénre szabott. Ilyenkor egy adott szolgáltatásunk kapcsán konzultációt tartunk, de oktatás keretein belül mélyebb tudást is át tudunk adni, amit mi javaslunk az igények ismeretében. Ezek általában elméleti és gyakorlati alkalmak is, sőt, ha arra van szükség, az ügyfél rendszer/fiók beállításait is elvégezzük egy audit formájában.
Továbbra is érdemes szem előtt tartani, hogy válsághelyzet esetén ne ragadjunk bele a rossz hullámba, legyünk rugalmasok és nyitottak, és hozzuk meg a döntéseket mielőbb, hiszen az idő mindig az egyik legfontosabb faktor. Ha szükséges, alakuljunk át, hozzunk új szabályokat, módosítsuk a folyamatainkat. Nem minden esetben az a megoldás, hogy kirúgjuk az embereket és visszaszorítjuk a marketing költségeinket!
Ha pedig úgy érezzük, hogy nem érjük el a kitűzött céljainkat, forduljunk szakemberhez!