Digitális marketing és kommunikációs terv

Marketing tanácsadóink többévnyi és tucatnyi ügyfélen szerzett marketing tapasztalattal tudják segíteni céged a digitális térben. Az általunk kialakított stratégia olyan ötleteket és megoldásokat mutat be, amiket másoknál már a gyakorlatban kiteszteltünk. Így az irányok meghatározása mellett teljesíthető marketing büdzsét és eszköztárat tudunk ajánlani. Ezzel akár több hónapnyi - rosszul felhasznált - hirdetési költséget spórolhatsz meg és még hamarabb kerülhetsz a versenytársak elé.

Marketing tervezés folyamata

Milyen marketing eszközöket vizsgálunk meg?

  • Google Ads, Facebook Ads és egyéb CPC rendszerek
  • Közösségi kommunikáció: Facebook, Instagram, YouTube és Linkedin oldalakon
  • Videós tartalmak az oldalon és videómegosztókon
  • Az oldal és konkurensek jelenléte a Google keresőben
  • Árösszehasonlítók oldalakon való jelenlét
  • Honlap felépítése az üzleti cél alapján
  • Ajánlatok, akciók a honlapon

Milyen lehetőségeket vizsgálunk még meg?

  • Hogyan és milyen gyorsan növelhető a "birtokolt" elérés, mint a hírlevél feliratkozók vagy Facebook követők száma
  • Milyen keresztpromóciókat és kivel érdemes elkezdeni, figyelve a GDPR szabályozásokra
  • Hogyan lehetne optimalizálni a jelenlegi marketing tevékenységet a felállított célok mentén
  • Milyen típusú kommunikációs stílust és formát lenne érdemes használni a jövőben

Mit várhatsz a stratégiától?

  • Egy alapos felmérésen alapuló helyzetképet, hogy jelenlegi kommunikációja hogyan viszonyul a piac más szereplőihez
  • Marketing irányokat, hogy miket és hogyan használva kellene a jövőben végezni a reklámozást
  • Cselekvési ütemezés vázat, hogy a következő 12 hónapban milyen témákról kellene kommunikálni
  • Konkrét példákat, hogy hogyan nézhetne ki egy kreatív, ami már az új kommunikációs stílust követi
  • Mérési és riportolási javaslatokat, hogy a stratégia végrehajtása mérhető és követhető legyen

Mi az, amit nem tartalmaz a stratégia?

  • Nem vizsgáljuk meg, hogy a termék/szolgáltatás árazása megfelelő-e (az az üzleti tervezés rész)
  • Nem adunk offline marketing tanácsokat (az online térben van tapasztalatunk)
  • Nem készül részletes marketing kivitelezési terv (az irányvonalakat vázoljuk, néhány példa kíséretében, így segítve a marketing csapatot a kivitelezésben)

Milyen területeken van széles tapasztalatunk?

  • B2B és B2C e-kereskedelem
  • Szolgáltatás marketing
  • Brandépítés, márkák bevezetése
  • Employer branding

Szükséged lenne a kivitelezésben is segítségre?

Online marketing stratégia referenciáink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Domain (ha van)

    Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

    Mekkora a levelezési listád?

    Nem tudom a listám méretét5 ezernél kisebb a listám5 ezernél nagyobb a listám

    Milyen levélküldőt használsz?

    MailChimpet használokMás levélküldőt használok

    Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

    Ez a terület érdekel:

    Még nem tudomTanácsadás érdekelTechnikai segítség érdekelFolyamatos menedzselés érdekelHaladó, üzleti menedzselés érdekel

    Még nem tudom melyik érdekelKözösségi marketing audit érdekelFolyamatos közösségi marketing érdekelKözösségi marketing tanácsadás érdekel

    Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

    Még nem tudomSEO audit érdekelFolyamatos SEO érdekelTartalom marketing érdekelSEO tanácsadást szeretnék

    PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel

    Még nem tudom10 db 300 szavas cikket szeretnék1500 szavas corner cikket szeretnék

    Még nem tudom melyik érdekelArculati gif érdekelSocial matrica érdekel

    Még nem tudomEmployer Branding audit érdekelKommunikációs segítség érdekelHR segítség érdekel

    Még nem tudomBranding audit érdekelBranding fejlesztés érdekel

    Még nem tudom melyik érdekelTikTok hirdetési fiókot szeretnékTikTok hirdetés kezelés érdekelTikTok tanácsadás érdekel

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Még nem tudomSEO tartalomgyártás érdekelCikkírás / PR Cikkírás érdekelTartalom disztribúció érdekelLandolóoldal készítés érdekel

    Van saját marketingesemNincsen marketingesem

    Melyik workshop érdekel? (kötelező)

    Csoportos AI marketinges workshopCéges egyedi AI marketinges workshop

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!
    A Partnereinknek, az Ecommerce Hungary illetve Bizalmi Kör tagoknak 25% kedvezményt biztosítunk!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH vagy Bizalmi Kör tag?

    Még nem tudom, melyik érdekelIngyenes tájékoztatás érdekelA méréseim akarom átemeltetniTeljes átállás támogatást szeretnék!

    Partnerként kéremAjándékozottként kérem

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag? 10% kedvezményt adunk!

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos Analytics 4Céges egyéni Analytics 4Csoportos szerver oldali

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos képzésCéges tréningTeljes beállítás

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

    Kommunikációs tanácsadás érdekelAds tanácsadás érdekel

    Facebook kommunikációs audit érdekelFacebook PPC audit érdekel

    Google Ads audit érdekelShopping audit érdekel

    Üzenet:

    Legutóbbi online marketing cikkeink

    2024.11.19.
    Marketing Highlights 11
    November ismét izgalmas fordulatokat hozott az online marketing világában. 🍂 Kíváncsi vagy, miről maradhatsz le, ha nem tartod a lépést? Fedezd fel összefoglalónkat!
    2024.11.18.
    Milyen üzleti célokhoz kell a SEO?
    Miért van szükség weboldalra? Az egyszerű válasz: hogy pénzt keressünk vele. De ahhoz, hogy valóban bevételt termeljünk, először tisztán kell látnunk az üzleti céljainkat.
    2024.10.29.
    A legnagyobb bankok online jelenléte 2024 végén
    Izgalmas kutatásunk során a Gránit, Unicredit, Erste és K&H Bank 2024-es kommunikációját, social jelenlétét és weboldal forgalmát vizsgáltuk.
    2024.10.24.
    Lead Generálás keresőoptimalizálással: Hogyan szerezz minőségi leadeket?
    Képzeld el, hogy a weboldalad rendszeresen új érdeklődőket vonz, anélkül, hogy folyamatos hirdetésekre költenél! Ez nem csupán álom, hisz a keresőoptimalizálás segítségével lehetséges.