Mit hoz 2024 az online marketingben? Nem nehéz elveszni az AI eszközök, az algoritmus frissítések és az új funkciók sűrűjében. De aggodalomra semmi ok, mert szakmai csapatunk segít az eligazodásban! Újonnan induló rovatunk havonta mutatja be közérthetően a legfrissebb online marketing trendeket. Januárban a PPC, a social media, az e-mail marketing és a keresőoptimalizálás újdonságait vesszük górcső alá. Kattints összefoglalóinkra és lapozd végig híreinket!
PPC újdonságok
2024 első szakmai rovatát az eddigi legfontosabb újításokról és megszűnő funkcióiról gyűjtöttük össze. Az Universal Analytics és a My Business Profile weboldalak megszüntetésének határideje vészesen közeleg, ne felejts el felkészülni az adatmentésre és az átállásra! Ezen kívül a GA4 remarkeing listák, Consent Mode implementálás, új Google Ads bővítmények, UNAS Utánvét Ellenőr integráció és a kötelező MPL szállítási mód feltüntetése is új színt hoz a vállalkozásod életébe. Nézd meg az elkészített prezentációt, kérdés esetén pedig keresd kollégáinkat!
Social media trendek
Idén sem maradunk érdekes és megoldásra váró kihívások nélkül. Ezek közé tartozik egy új social platform megjelenése, a TikTok és Universal Music Group között zajló jogi hercehurca, valamint a Meta platformokat is érintő DMA, az az Uniós jogszabály, ami digitális piacokat hivatott szigorúbban szabályozni. Érdemes már most felkészülni ezekre az új változásokra!
E-mail marketing újítások
2024-ben tovább bővülnek az olyan interaktív, vizuális és videós tartalmak a hírlevekben, amelyeket eddig a social media felületeken láthattunk. A mesterséges intelligencia térnyerése folyamatosan érzékelhető az e-mail marketing területén is. A MailerLite folyamatos erősödésével már nem csak tudásban veszi fel a harcot a Mailchimp-pel.
SEO hírek
Habár 2023 vége és az új év eleje nem tartogatott annyi újdonságot, mint az ősz, így is számos jelentős történés volt a keresőoptimalizálás területén. A Google bejelentett 2 új AI modellt, a Geminit, a Google új multimodális AI modellét valamint a Aspire-t. A Google határozatlan időre kibővítette az AI alapú találati listájának (SGE) tesztelését amiről számos érdekes statisztika is érkezett! Év elején új mesterséges intelligencia alapú keresési funkciókat jelentettek be valamint az Adobe egy érdekes kutatást végzett az USA-ban, a TikTokról mint kereső motorról.