Még mindig nem teljes funkciójában fut itthon a Shopping megoldás, de már megújult a Merchant Center felülete!
Akik a Google bármelyik termékével minimális kapcsolatban is vannak, egy dolgot már megtanulhattak: az egyetlen állandó, hogy mindig változik.
Ez ma sem volt máshogy, ugyanis az utóbbi hónapok során aktívabb használatba került Merchant Center felülete látványosan átalakult.
Mivel elsőre nehezebb lehet megtalálni mi hova lett, így segítségül összefoglaltuk cikkünkben!
Fontos, hogy semmi sem került kivezetésre, csupán frissítették a navigációs menüt, valamint áthelyeztek néhány oldalt – ami ritkább használatban volt – az új Eszközök és Beállítások menükbe.
A fiókba belépve már szembetűnő a különbség, hiszen az alábbi fogad minket:
A bal oldali menüsáv össze lett tömörítve, valamint pár eleme, mint a Vállalkozás adatai, az Adó, a Szállítás át lett helyezve, amit a jobb felső sarokban, a villáskulcsról az Eszközök alatt érhetünk már el. Ezeken felül a Lehetőségek is másik pontban vált elérhetővé.
A Termékek 4 helyett most már csak 3 elemet tartalmaz, ebből a Lista a Minden termék nevet kapta.
A Termékjavaslatok (új nevén Piaci Trendek) a Lehetőségekkel együtt a Növekedés alá lettek rendezve.
A Merchant-programokat hol találjuk? A jövőben szintén a Növekedés alatt érjük el, a Programok kezelésén keresztül.
Ha a CSS-ek és a Shopping által elért kattintásokat monitoroztuk korábban és szeretnénk továbbra is, akkor a megszokott bal oldali sávból elérhető Shopping-hirdetések helyett, az Eszközök alatti Shopping-hirdetések beállításainál, a Társult vállalkozás és CSS ponton teheted ezt meg.
Ezért fontos folyamatosan nyomon követni mindent és naprakésznek lenni, hiszen az ilyen változtatások a legkevésbé sem várt zavarodást okozhatják, akár a közeledő hajtások közepén.
A HD marketingnél évente több mint 1 milliárd forintot kezelünk csupán Google Ads-ben, és a Google Shoppingban is komoly tapasztalatunk van. Ha úgy érzed, hogy többet szeretnél megtudni a Shoppingról, vagy nincs rá kellő kapacitásod, energiád, hogy elindítsd, hatékonyan futtasd, vedd fel velünk a kapcsolatot (akár konzultációs jelleggel) és kihozzuk belőle a legtöbbet neked!