Webanalitika, CRO

Webanalitika szolgáltatás

Kik látogatják az oldalát? Honnan érkeznek a felhasználók? Hogyan viselkednek? Milyen értékes műveletet végeznek az oldalon?

A webanalitika szolgáltatásunkkal ezekre a kérdésekre kap választ.

CRO szolgáltatás

Hiába a jól meghatározott cél és a profin végzett marketing, ha a honlapon lemorzsolódik a felhasználók egy része és így kevésbé hatékony az aggregált teljesítmény.

CRO projektjeink révén segítünk weboldalával még jobb konverziókat elérni.

 

Két szolgáltatás egy cél érdekében.

A Webanalitika elemzések és a CRO (konverzió optimalizálás) célja, hogy mind a weboldal, mind a rá irányított marketing tevékenység hatékonyabbá váljon, így üzletileg jobb teljesítményt érjen el, valamint a felhasználók számára is jobb élményt nyújt.

Webanalitika szolgáltatás

 

Úgy érzed, elengedhetetlen a weboldaladnak a gyors átvizsgálása? Rövid időn belül átvizsgáljuk az oldalt és a meglévő Google Analytics fiókot, majd rávilágítunk a legfőbb hibákra, a fiókon belüli problémákra, amelyek rossz mérésekre vezethetnek.

Javaslatokra, ötletekre van szükséged az oldalad fejlesztéséhez? Ebben a csomagban az auditot követően javaslatokat adunk, hogy mit érdemes mérni a weboldalon, illetve, milyen adatokat szükséges az Analytics fiókban kezelni. Ezen javaslatok megvalósítása révén tisztább képet kaphatunk a felhasználók viselkedéséről, a weboldal teljesítményéről.

Folyamatos nyomonkövetést igényel a weboldalad? Ha úgy érzed, szakemberekre van szükséged a weboldalad és felhasználóid folyamatos monitorozásában, válaszd a Havi elemzések szolgáltatásunkat. Ebben a csomagban az Analytics fiók alapján minden hónapban jelentés készül a felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről. Folyamatos együttműködésben a javaslataink megvalósításával tesszük jobbá a weboldalt.

Nélkülözhetetlen az oldaladnak a mélyreható, specifikus elemzése? Speciális szolgáltatáscsomagunkban olyan lehetőségeket kínálunk, melyekkel az eddigieknél mélyebb elemzésekre tehetünk szert. Ezt az Analytics haladó szintű funkcióival, illetve az Analytics mellett más elemzésre alkalmas termékkel kivitelezzük (pl. A/B tesztelés, hőtérképes elemzés). A felhasználók viselkedéséről és a weboldal teljesítményéről teljeskörű képet kaphatunk.

CRO projektek menete

 

A konverzió optimalizálás úgy a leghatékonyabb, hogy nagyjából 1 hónapos időszakokra bontjuk; felmérjük hogy mit akarunk A-B tesztelni, a fejlesztő elkészíti a B-C-stb. verziót, majd megfelelő idő/munkamenet eléréséig futtatjuk a tesztet.

Feltárjuk a weboldal hibáit és felhasználói viselkedését! Főleg Google Analytics elemzések során feltárjuk a problémákat, majd a versenytárs elemzésnek köszönhetően a piaci környezetről adunk képet. Ezt követően egy optimalizálási tervet készítünk, ami külön-külön is optimalizálható elemeket (sprinteket) tartalmaz.

Sprint kiértékelése: A kellő számú munkameneten végzett tesztelések hatására kialakul egy újabb – jobban konvertáló – verziója a honlapnak/annak egy részének. Ezt értékelve, a következő sprintet kijelölve kezdődik újra az optimalizálási kör.

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Domain (ha van)

    Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

    Mekkora a levelezési listád?

    Nem tudom a listám méretét5 ezernél kisebb a listám5 ezernél nagyobb a listám

    Milyen levélküldőt használsz?

    MailChimpet használokMás levélküldőt használok

    Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

    Ez a terület érdekel:

    Még nem tudomTanácsadás érdekelTechnikai segítség érdekelFolyamatos menedzselés érdekelHaladó, üzleti menedzselés érdekel

    Még nem tudom melyik érdekelKözösségi marketing audit érdekelFolyamatos közösségi marketing érdekelKözösségi marketing tanácsadás érdekel

    Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

    Még nem tudomSEO audit érdekelFolyamatos SEO érdekelTartalom marketing érdekelSEO tanácsadást szeretnék

    PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel

    Még nem tudom10 db 300 szavas cikket szeretnék1500 szavas corner cikket szeretnék

    Még nem tudom melyik érdekelArculati gif érdekelSocial matrica érdekel

    Még nem tudomEmployer Branding audit érdekelKommunikációs segítség érdekelHR segítség érdekel

    Még nem tudomBranding audit érdekelBranding fejlesztés érdekel

    Még nem tudom melyik érdekelTikTok hirdetési fiókot szeretnékTikTok hirdetés kezelés érdekelTikTok tanácsadás érdekel

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Még nem tudomSEO tartalomgyártás érdekelCikkírás / PR Cikkírás érdekelTartalom disztribúció érdekelLandolóoldal készítés érdekel

    Van saját marketingesemNincsen marketingesem

    Melyik workshop érdekel? (kötelező)

    Csoportos AI marketinges workshopCéges egyedi AI marketinges workshop

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!
    A Partnereinknek, az Ecommerce Hungary illetve Bizalmi Kör tagoknak 25% kedvezményt biztosítunk!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH vagy Bizalmi Kör tag?

    Még nem tudom, melyik érdekelIngyenes tájékoztatás érdekelA méréseim akarom átemeltetniTeljes átállás támogatást szeretnék!

    Partnerként kéremAjándékozottként kérem

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag? 10% kedvezményt adunk!

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos Analytics 4Céges egyéni Analytics 4Csoportos szerver oldali

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos képzésCéges tréningTeljes beállítás

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

    Kommunikációs tanácsadás érdekelAds tanácsadás érdekel

    Facebook kommunikációs audit érdekelFacebook PPC audit érdekel

    Google Ads audit érdekelShopping audit érdekel

    Üzenet:

      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

      Domain (ha van)

      Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

      Mekkora a levelezési listád?

      Nem tudom a listám méretét5 ezernél kisebb a listám5 ezernél nagyobb a listám

      Milyen levélküldőt használsz?

      MailChimpet használokMás levélküldőt használok

      Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

      Ez a terület érdekel:

      Még nem tudomTanácsadás érdekelTechnikai segítség érdekelFolyamatos menedzselés érdekelHaladó, üzleti menedzselés érdekel

      Még nem tudom melyik érdekelKözösségi marketing audit érdekelFolyamatos közösségi marketing érdekelKözösségi marketing tanácsadás érdekel

      Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

      Még nem tudomSEO audit érdekelFolyamatos SEO érdekelTartalom marketing érdekelSEO tanácsadást szeretnék

      PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel

      Még nem tudom10 db 300 szavas cikket szeretnék1500 szavas corner cikket szeretnék

      Még nem tudom melyik érdekelArculati gif érdekelSocial matrica érdekel

      Még nem tudomEmployer Branding audit érdekelKommunikációs segítség érdekelHR segítség érdekel

      Még nem tudomBranding audit érdekelBranding fejlesztés érdekel

      Még nem tudom melyik érdekelTikTok hirdetési fiókot szeretnékTikTok hirdetés kezelés érdekelTikTok tanácsadás érdekel

      Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

      Még nem tudomSEO tartalomgyártás érdekelCikkírás / PR Cikkírás érdekelTartalom disztribúció érdekelLandolóoldal készítés érdekel

      Van saját marketingesemNincsen marketingesem

      Melyik workshop érdekel? (kötelező)

      Csoportos AI marketinges workshopCéges egyedi AI marketinges workshop

      2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!
      A Partnereinknek, az Ecommerce Hungary illetve Bizalmi Kör tagoknak 25% kedvezményt biztosítunk!

      Partnerünk vagy? Esetleg EH vagy Bizalmi Kör tag?

      Még nem tudom, melyik érdekelIngyenes tájékoztatás érdekelA méréseim akarom átemeltetniTeljes átállás támogatást szeretnék!

      Partnerként kéremAjándékozottként kérem

      Partnerünk vagy? Esetleg EH tag? 10% kedvezményt adunk!

      Melyik képzés érdekel? (kötelező)

      Csoportos Analytics 4Céges egyéni Analytics 4Csoportos szerver oldali

      2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!

      Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

      Melyik képzés érdekel? (kötelező)

      Csoportos képzésCéges tréningTeljes beállítás

      Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

      Kommunikációs tanácsadás érdekelAds tanácsadás érdekel

      Facebook kommunikációs audit érdekelFacebook PPC audit érdekel

      Google Ads audit érdekelShopping audit érdekel

      Üzenet:

      Legutóbbi Analitika, CRO cikkeink

      2024.10.18.
      Ha cookie-k nem is, de alma még lehet a digitális mérések jövőjében
      Mi a párhuzam az almatermesztés és 3rd party cookie-k nélküli mérések világa között? Egy workshop prezentációja alapján készült cikkünkből kiderül!
      2023.11.06.
      Cookie Policy ami megöli a hirdetéseidet
      A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.
      2023.11.02.
      Webáruház hatékonyság növelés AI segítségével
      Az AI megoldások már nagyot tudnak dobni egy webáruház hatékonyságán is. Balázs a prezentációjában egy ilyen esettanulmányunkat mutatja be!
      2022.10.18.
      Adatgyűjtés – Nézz rá más szemmel, vagy a recesszió nálad még mélyebb lesz! 
      Nem csupán gazdaságilag nehéz környezetben, hanem általánosságban véve is kritikus, hogy a megfelelő adatok álljanak rendelkezésünkre. Milyen kihívások hátráltathatják a munkát? Miért értékelődik fel a saját adatok szerepe recesszió vagy cookie apokalipszis idején? Hogyan hozhatjuk ki belőlük a legtöbbet?