Marketing menedzser
Magyarország egyik vezető keresőmarketing és digitális ügynökségeként új csapattagunkat keressük!
001
Mit keresünk benned?
Milyen személyiséget keresünk?
-
- Performance szemléleted van
Az ügyfeleink jó része magyar webáruház, ezért elsődleges a performance szemlélet a munkánkban. Tőled is ezt várjuk, hogy legyél eredményorientált, amit a számokra alapozol. Mivel szolgáltató és tartalmi oldalakkal is dolgozunk, plusz a branding egyre fontosabb a performance ügyfeleknél is, ezért az erre való nyitottságod is fontos!
-
- Segítőkész, nyitott, de határozott személyiség vagy
A munkatársaink a saját munkájuk mellett segítik egymást, ahol csak tudják! A te munkád viszont pont ez lesz 🙂
Megadott időkeretek között minél elégedettebb ügyfelek és minél kevesebb stresszel dolgozó kollégákat akarunk látni, ami a te értékmérőd lesz! Ez néha azt is jelenti, hogy az asztalra kell csapni és az ügyfeleket/munkatársakat is számonkérni!
-
- Élvezd a párhuzamos marketing projektet!
Az első hónapokban 3-4 db nagyobb projektnek leszel a gazdája! Ez különböző ‘érettségi’ fázisban lévő ügyfelekkel való közös munkát takar. Más kihívások érik őket, valamennyire mások a prioritások is! De neked akár óránként is váltani kell a fókuszt köztük, képbe kell lenned ha bármelyik ügyfél keres. De hát erről szól egy projektmenedzser munkája, nem? 🙂
-
- Proaktív és precíz vagy!
Mindig a probléma megoldására fókuszálsz? Akár out-of-the-box vagy out-of-the-company amire szükség van?! Ha ezen kívül még precíz és szervezett is vagy, akkor jó eséllyel indulsz nálunk!
Milyen szakmai tapasztalatokat?
- Aktív marketing manager tapasztalat - legalább 3 év
Legalább 4 éves ügyféloldalon, vagy legalább 3 éves ügynökségnél eltöltött idő, mint projekt/account/marketing menedzser. Tehát heti 40 órában főleg marketing kampányokkal foglalkoztál! Ez nem csak a kivitelezést (kampánykezelést) jelenti, hanem hogy terveztél az ügyféllel, több marketing csatornát optimalizáltál/optimalizáltattál, riportoltál, majd újraterveztél.
- Szakmai rálátás az itthoni legfontosabb online marketing területekre
Mindenben senki nem lehet profi, de alap működési szinten ezen területekből legalább 3-nál ismerned kell a folyamatokat, mit lehet tőle elvárni, mint marketinges. Ezek a területek a mi szolgáltatásaink: Google Ads kampánykezelés; Facebook Ads kampánykezelés; SEO; Közösségi kommunikáció; Hírlevelezés; Tartalomgyártás; Webanalitika. Ha 3-at már felügyeltél, akkor a többire megtanítunk mi!
- Technikai irányultság? Ez nagy előny!
Nem kell programoznod, de ha hajlandó vagy “bepiszkítani” a kezed Google Tag Manager-rel, vagy kideríteni, hogy a konverzió mérés miért nem jó az ügyfélnél vagy egyedül tudsz iránymutatást adni az ügyfélnek, hogy a Facebook feed-ben mit javítson, akkor nagy előnnyel indulsz a pozícióra. Ezen feladatok általában a tanácsadókra hárulnak, de nagy segítség lenne, ha a jövőben rád is lehetne ilyenekben számítani.
- Több szektort is behatóan ismersz? Mind B2B, mind B2c marketinggel is foglalkoztál?
Nagyon változatos az ügyfélkörünk, de ha a következő szektorokban már dolgoztál, akkor azt előnyként értékeljük! Több ügyfelünk is van a táplálékkiegészítő kereskedelem területén; a szépségiparból; a műszaki és szórakoztató eszközök forgalmazásából. Illetve a különböző magyar B2B piacon mozgó szolgáltató cégek is fontos célcsoportunk, ezekhez fontos a más típusú marketing szemlélet és tapasztalat.
002
Mit adunk mi?
Miket fogsz csinálni nálunk az ügyfeleknek?
- A munkád legfontosabb eleme, hogy ‘összekötő’ legyél a tanácsadók és az ügyfelek között! Értsd meg az ügyfél céljait, a tanácsadóknak tudd ezt lefordítani és segítsd hónapról-hónapra a célok elérésének folyamatát marketing tanácsokkal.
- Koordináld, segítsd és kérd számon az ügynökségi munkát! Tapasztalt munkatársakkal dolgozunk együtt, de elkél a segítő kéz
- Riportok készítése, ami átfogó képet ad az ügyfélnek a célok-eredmények-feladatok hármasában minden hónapban!
- Segíted az ügyfeleket mérések-konverziók beállításával, tudsz nekik bármilyen online marketing területen iránymutatást adni.
- Tenderek szakmai koordinációja, aktív részvétel az anyagok összeállításában. Évente mindössze 10-15 db ilyen van, de ezek üzletileg értékesek, így nagy prioritást adunk neki házon belül.
- Kiemelt feladatod lesz a HD marketing (saját) B2B marketing tevékenységének a tervezése, koordinálása, optimalizálása! Mintha egy külsős ügyfél lenne!
Mi az, amit cserében tőlünk kapsz?
- Bejelentett, heti 40 órás alkalmazotti státusz. A kezdő fizetésed megegyezés tárgya lesz, a tudásod és tapasztalatod alapján. Mi általában félévente emelünk a fizetéseken, ilyenkor a féléves teljesítményed alapján bónuszt is osztunk!
- Profi, szakmailag mindenben támogató csapat – bármikor kérdezhetsz bárkitől, legyen szó akár PPC, akár más online marketing területről.
- Felépített tematika mentén, heti rendszerességgel képzünk téged, hogy minél előbb tudd mindazt, ami egy általános tudású marketingesnek hasznos!
- Havonta tartunk több órás szakmai fejtágítást, minden munkatárs évi 1-3 külsős képzésen/konferencián is részt vesz!
- Előadási lehetőségeket nagyobb számú közönségnek házon belül és konferenciákon is! Ha szeretsz előadni akkor azért, ha pedig még nem próbáltad, akkor azért
- Nyitottság a csapat részéről az ötleteidre, bárki jobbá teheti a folyamatainkat, a munkánkat, így a szavadra nagyon számítunk!
- Rugalmasságot a vezetés részéről, hogy a próbaidőn után ha ügyeket kell intézni, lebetegedtél, otthonról szeretnél dolgozni, akkor erre lehetőséget adnak!
- Havi szintű kisebb csapatépítők, évente kettő – 2 napos – elvonulós is van! Így új barátokat is találhatsz köztünk
- Tartjuk a work-life balance kereteit, jelenleg ez a ‘heti 3 napot az irodában és 2 napot otthon’ státuszban van. Te is erre számíthatsz!
Miket fogsz csinálni még?
- Kiemelt és folyamatos projekted lesz a HD marketing saját marketingjével való foglalkozás!
- Itt te határozod meg a kommunikációs, hirdetési, gyártási és megjelenési irányokat!
- Fél éves tervek mentén, heti részletekig elkészíted ezeket, egyezteted a feladatokat végrehajtó munkatársakkal.
- Felügyeled és számon kéred a feladatok teljesítését.
- Szorosan együtt dolgozol az értékesítőkkel, hogy tudd a marketing munkádnak milyen hatása volt!
- Havi szinten riportálsz a vezetőség felé!
003
Hitvallásaink
Szakmailag a TOP-on akarunk lenni!
Mindegy hogy PPC-s vagy Közösségi marketinges vagy nálunk, akarnod kell a legjobbnak lenni, képezni magad (ehhez minden segítséget megad a csapat), nyitottnak kell lenned a többi online marketing terület megismerésére is.
A szakmaiság vezet minket az együttműködéseinkben.
Mindenek előtt a szakmaiság hajtja a vezetőséget és a tanácsadókat, így ha egy ügyfél projektjét nem ítéljük életképesnek vagy a közös munka nem fogja megérni neki, akkor őt már a sales szakaszban tájékoztatjuk róla!
Az ügyfélnek nincs mindig igaza.
Bár messzemenően tiszteletben tartjuk az ügyfelek kérdéseit, de a mi szakmánkban mi mondjuk ki az utolsó szót, így ha olyan kérnek ami szakmailag nem indokolt, akkor azt mindig jelezzük!
Együtt sírunk és nevetünk az ügyféllel!
Minden tanácsadónak azt a mentalitást kell elsajátítani – már gyakornokság alatt is – és alkalmazni nap mint nap, hogy felelősséget vállaljon a kezelt marketing összegekért, hiszen a partnerünk üzleti sikere (így akár több tucat ember megélhetése) tőlünk is függ.
Így mind az optimalizálásokról, mind a javaslatokkor azt tanácsoljuk ami neki szakmai szempontból a meghatározott üzleti cél eléréséhez a legjobb.
004
Milyen környezetbe érkezel hozzánk?
001
Mindenki szakmailag nagyon segítőkész, de akár barátokat is találsz nálunk.
002
Nálunk nincsen rivalizálás! Nem kell 'törtetni', mindenki a saját fejlődési ütemében haladhat! A hangsúly azért a haladáson van :)
003
Nyitottak vagyunk egymás gondolataira, véleményére, személyiségére!
005
Hogy történik a kiválasztás?
Még ma :) Beküldöd a jelentkezésed!
Kérjük töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot! Az elérhetőségeid mellett várjuk rövid bemutatkozásod, önéletrajzodat illetve az információt, hogy mikor tudnál kezdeni, ha rád esik végül a választásunk!2-3 munkanapon belülPetra jelentkezik...
Petra a HR-esünk, aki előszűri a jelentkezők hadát. Ha megfeleltél a feltételeknek - amiket a kiírás elején részleteztünk -, akkor a kiválasztást végző kollégákhoz kerül az anyagod! Ha ez alapján nem jutottál tovább, akkor kedves levél formájában tájékoztat erről! Ha pedig mégis...4-7 munkanapon belülA kiválasztást végzők jelentkeznek...
Ha a kiválasztást végzők vagy Petra olyan üzenettel jelentkezik nálad, hogy egy próbafeladat elvégzésére kér, akkor 'Gratulálunk!' hiszen túljutottál az első körön. A próbafeladat általában nettó 0,5-1,5 órát vesz el tőled, de nekünk rengeteget segít abban, hogy a gondolkozásod és munkastílusod fel tudjuk mérni!7-10 munkanapon belülPróbafeladat elbírálása
Ha a megadott határidőre sikeresen megcsináltad és visszaküldted nekünk a próbafeladatot, akkor pár nap alatt elbíráljuk. Ha pozitív a tapasztalatunk, akkor egy személyes találkozó időpontjával keresünk. Ha sajnos nem, akkor egy kedves levelet kapsz válaszul!10-14 munkanapon belülSzemélyes találkozó
Egy 0,5-1 órás találkozó keretében beszélget veled Petra és a kiválasztást végzők. Ha valamiért még sem rád esik a választás, akkor egy kedves levél keretében értesítünk pár nappal később. Ha viszont ezen a körön is átjutottál, akkor következik az...14-20 munkanapon belülAjánlatadás
Te lettél erre a pozícióra kiválasztva! Gratulálunk neked! Egy hívás keretében értesítünk, elmondjuk hogy milyen pénzügyi ajánlatunk van számodra, hogy együtt dolgozzunk! Ha számodra is megfelelő, akkor előre megkapod a munkaszerződésed és a többi aláírásra kerülő papírt! Majd az első munkanapodtól kezdve a HD csapat tagja vagy és megindul az onboarding folyamatod! A többi már történelem...
006
Jelentkezz hozzánk!
Jelentkezésed 2024. július 21 (vasárnap) éjfélig várjuk!