Marketing menedzser

Magyarország egyik vezető keresőmarketing és digitális ügynökségeként új csapattagunkat keressük!

 

001
Mit keresünk benned?

Milyen személyiséget keresünk?

    • Performance szemléleted van

Az ügyfeleink jó része magyar webáruház, ezért elsődleges a performance szemlélet a munkánkban. Tőled is ezt várjuk, hogy legyél eredményorientált, amit a számokra alapozol. Mivel szolgáltató és tartalmi oldalakkal is dolgozunk, plusz a branding egyre fontosabb a performance ügyfeleknél is, ezért az erre való nyitottságod is fontos!

    • Segítőkész, nyitott, de határozott személyiség vagy

A munkatársaink a saját munkájuk mellett segítik egymást, ahol csak tudják! A te munkád viszont pont ez lesz 🙂
Megadott időkeretek között minél elégedettebb ügyfelek és minél kevesebb stresszel dolgozó kollégákat akarunk látni, ami a te értékmérőd lesz! Ez néha azt is jelenti, hogy az asztalra kell csapni és az ügyfeleket/munkatársakat is számonkérni!

    • Élvezd a párhuzamos marketing projektet!

Az első hónapokban 3-4 db nagyobb projektnek leszel a gazdája! Ez különböző ‘érettségi’ fázisban lévő ügyfelekkel való közös munkát takar. Más kihívások érik őket, valamennyire mások a prioritások is! De neked akár óránként is váltani kell a fókuszt köztük, képbe kell lenned ha bármelyik ügyfél keres. De hát erről szól egy projektmenedzser munkája, nem? 🙂

    • Proaktív és precíz vagy!

Mindig a probléma megoldására fókuszálsz? Akár out-of-the-box vagy out-of-the-company amire szükség van?!  Ha ezen kívül még precíz és szervezett is vagy, akkor jó eséllyel indulsz nálunk!

Milyen szakmai tapasztalatokat?

  • Aktív marketing manager tapasztalat - legalább 3 év

Legalább 4 éves ügyféloldalon, vagy legalább 3 éves ügynökségnél eltöltött idő, mint projekt/account/marketing menedzser. Tehát heti 40 órában főleg marketing kampányokkal foglalkoztál! Ez nem csak a kivitelezést (kampánykezelést) jelenti, hanem hogy terveztél az ügyféllel, több marketing csatornát optimalizáltál/optimalizáltattál, riportoltál, majd újraterveztél.

  • Szakmai rálátás az itthoni legfontosabb online marketing területekre

Mindenben senki nem lehet profi, de alap működési szinten ezen területekből legalább 3-nál ismerned kell a folyamatokat, mit lehet tőle elvárni, mint marketinges. Ezek a területek a mi szolgáltatásaink: Google Ads kampánykezelés; Facebook Ads kampánykezelés; SEO; Közösségi kommunikáció; Hírlevelezés; Tartalomgyártás; Webanalitika. Ha 3-at már felügyeltél, akkor a többire megtanítunk mi!

  • Technikai irányultság? Ez nagy előny!

Nem kell programoznod, de ha hajlandó vagy “bepiszkítani” a kezed Google Tag Manager-rel, vagy kideríteni, hogy a konverzió mérés miért nem jó az ügyfélnél vagy egyedül tudsz iránymutatást adni az ügyfélnek, hogy a Facebook feed-ben mit javítson, akkor nagy előnnyel indulsz a pozícióra. Ezen feladatok általában a tanácsadókra hárulnak, de nagy segítség lenne, ha a jövőben rád is lehetne ilyenekben számítani.

  • Több szektort is behatóan ismersz? Mind B2B, mind B2c marketinggel is foglalkoztál?

Nagyon változatos az ügyfélkörünk, de ha a következő szektorokban már dolgoztál, akkor azt előnyként értékeljük! Több ügyfelünk is van a táplálékkiegészítő kereskedelem területén; a szépségiparból; a műszaki és szórakoztató eszközök forgalmazásából. Illetve a különböző magyar B2B piacon mozgó szolgáltató cégek is fontos célcsoportunk, ezekhez fontos a más típusú marketing szemlélet és tapasztalat. 

002
Mit adunk mi?

Miket fogsz csinálni nálunk az ügyfeleknek?

  • A munkád legfontosabb eleme, hogy ‘összekötő’ legyél a tanácsadók és az ügyfelek között! Értsd meg az ügyfél céljait, a tanácsadóknak tudd ezt lefordítani és segítsd hónapról-hónapra a célok elérésének folyamatát marketing tanácsokkal.
  • Koordináld, segítsd és kérd számon az ügynökségi munkát! Tapasztalt munkatársakkal dolgozunk együtt, de elkél a segítő kéz 🙂
  • Riportok készítése, ami átfogó képet ad az ügyfélnek a célok-eredmények-feladatok hármasában minden hónapban!
  • Segíted az ügyfeleket mérések-konverziók beállításával, tudsz nekik bármilyen online marketing területen iránymutatást adni.
  • Tenderek szakmai koordinációja, aktív részvétel az anyagok összeállításában. Évente mindössze 10-15 db ilyen van, de ezek üzletileg értékesek, így nagy prioritást adunk neki házon belül.
  • Kiemelt feladatod lesz a HD marketing (saját) B2B marketing tevékenységének a tervezése, koordinálása, optimalizálása! Mintha egy külsős ügyfél lenne! 

Mi az, amit cserében tőlünk kapsz?

  • Bejelentett, heti 40 órás alkalmazotti státusz. A kezdő fizetésed megegyezés tárgya lesz, a tudásod és tapasztalatod alapján. Mi általában félévente emelünk a fizetéseken, ilyenkor a féléves teljesítményed alapján bónuszt is osztunk!
  • Profi, szakmailag mindenben támogató csapat – bármikor kérdezhetsz bárkitől, legyen szó akár PPC, akár más online marketing területről.
  • Felépített tematika mentén, heti rendszerességgel képzünk téged, hogy minél előbb tudd mindazt, ami egy általános tudású marketingesnek hasznos!
  • Havonta tartunk több órás szakmai fejtágítást, minden munkatárs évi 1-3 külsős képzésen/konferencián is részt vesz!
  • Előadási lehetőségeket nagyobb számú közönségnek házon belül és konferenciákon is! Ha szeretsz előadni akkor azért, ha pedig még nem próbáltad, akkor azért 🙂 
  • Nyitottság a csapat részéről az ötleteidre, bárki jobbá teheti a folyamatainkat, a munkánkat, így a szavadra nagyon számítunk!
  • Rugalmasságot a vezetés részéről, hogy a próbaidőn után ha ügyeket kell intézni, lebetegedtél, otthonról szeretnél dolgozni, akkor erre lehetőséget adnak!
  • Havi szintű kisebb csapatépítők, évente kettő – 2 napos – elvonulós is van! Így új barátokat is találhatsz köztünk 🙂
  • Tartjuk a work-life balance kereteit, jelenleg ez a ‘heti 3 napot az irodában és 2 napot otthon’ státuszban van. Te is erre számíthatsz!

Miket fogsz csinálni még?

  • Kiemelt és folyamatos projekted lesz a HD marketing saját marketingjével való foglalkozás!
  • Itt te határozod meg a kommunikációs, hirdetési, gyártási és megjelenési irányokat!
  • Fél éves tervek mentén, heti részletekig elkészíted ezeket, egyezteted a feladatokat végrehajtó munkatársakkal.
  • Felügyeled és számon kéred a feladatok teljesítését. 
  • Szorosan együtt dolgozol az értékesítőkkel, hogy tudd a marketing munkádnak milyen hatása volt!
  • Havi szinten riportálsz a vezetőség felé!

003
Hitvallásaink


Szakmailag a TOP-on akarunk lenni!

Mindegy hogy PPC-s vagy Közösségi marketinges vagy nálunk, akarnod kell a legjobbnak lenni, képezni magad (ehhez minden segítséget megad a csapat), nyitottnak kell lenned a többi online marketing terület megismerésére is.

A szakmaiság vezet minket az együttműködéseinkben.

Mindenek előtt a szakmaiság hajtja a vezetőséget és a tanácsadókat, így ha egy ügyfél projektjét nem ítéljük életképesnek vagy a közös munka nem fogja megérni neki, akkor őt már a sales szakaszban tájékoztatjuk róla!

Az ügyfélnek nincs mindig igaza.

Bár messzemenően tiszteletben tartjuk az ügyfelek kérdéseit, de a mi szakmánkban mi mondjuk ki az utolsó szót, így ha olyan kérnek ami szakmailag nem indokolt, akkor azt mindig jelezzük!

Együtt sírunk és nevetünk az ügyféllel!

Minden tanácsadónak azt a mentalitást kell elsajátítani – már gyakornokság alatt is – és alkalmazni nap mint nap, hogy felelősséget vállaljon a kezelt marketing összegekért, hiszen a partnerünk üzleti sikere (így akár több tucat ember megélhetése) tőlünk is függ.

Így mind az optimalizálásokról, mind a javaslatokkor azt tanácsoljuk ami neki szakmai szempontból a meghatározott üzleti cél eléréséhez a legjobb.

004
Milyen környezetbe érkezel hozzánk?

Ismerj meg minket….


Sokféle személyiség, sokféle mentalitással találkozhatsz nálunk, nézd meg a Csapat oldalunkat és a Karrier lehetőségek oldalt!


005
Hogy történik a kiválasztás?

  • Még ma :) Beküldöd a jelentkezésed!

    Kérjük töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot! Az elérhetőségeid mellett várjuk rövid bemutatkozásod, önéletrajzodat illetve az információt, hogy mikor tudnál kezdeni, ha rád esik végül a választásunk!
  • 2-3 munkanapon belülPetra jelentkezik...

    Petra a HR-esünk, aki előszűri a jelentkezők hadát. Ha megfeleltél a feltételeknek - amiket a kiírás elején részleteztünk -, akkor a kiválasztást végző kollégákhoz kerül az anyagod! Ha ez alapján nem jutottál tovább, akkor kedves levél formájában tájékoztat erről! Ha pedig mégis...
  • 4-7 munkanapon belülA kiválasztást végzők jelentkeznek...

    Ha a kiválasztást végzők vagy Petra olyan üzenettel jelentkezik nálad, hogy egy próbafeladat elvégzésére kér, akkor 'Gratulálunk!' hiszen túljutottál az első körön. A próbafeladat általában nettó 0,5-1,5 órát vesz el tőled, de nekünk rengeteget segít abban, hogy a gondolkozásod és munkastílusod fel tudjuk mérni!
  • 7-10 munkanapon belülPróbafeladat elbírálása

    Ha a megadott határidőre sikeresen megcsináltad és visszaküldted nekünk a próbafeladatot, akkor pár nap alatt elbíráljuk. Ha pozitív a tapasztalatunk, akkor egy személyes találkozó időpontjával keresünk. Ha sajnos nem, akkor egy kedves levelet kapsz válaszul!
  • 10-14 munkanapon belülSzemélyes találkozó

    Egy 0,5-1 órás találkozó keretében beszélget veled Petra és a kiválasztást végzők. Ha valamiért még sem rád esik a választás, akkor egy kedves levél keretében értesítünk pár nappal később. Ha viszont ezen a körön is átjutottál, akkor következik az...
  • 14-20 munkanapon belülAjánlatadás

    Te lettél erre a pozícióra kiválasztva! Gratulálunk neked! Egy hívás keretében értesítünk, elmondjuk hogy milyen pénzügyi ajánlatunk van számodra, hogy együtt dolgozzunk! Ha számodra is megfelelő, akkor előre megkapod a munkaszerződésed és a többi aláírásra kerülő papírt! Majd az első munkanapodtól kezdve a HD csapat tagja vagy és megindul az onboarding folyamatod! A többi már történelem...

006
Jelentkezz hozzánk!

Jelentkezésed 2024. július 21 (vasárnap) éjfélig várjuk!

Engedélyezett fájltípusok: .pdf, .doc, .docx
A feltölthető fájl maximális mérete: 30 MB. Engedélyezett fájltípusok: .pdf, .doc