Az Apple az iOS 14 operációs rendszer mellett kiadta az App Tracking Transparency keretrendszert is, amely nem csak korlátozza, mely felhasználói adatokhoz férhetnek hozzá a harmadik felek, de emellett a felhasználóknak külön engedélyezniük kell adataik megosztását, amire egy felugró ablak figyelmezteti őket. Ez azt fogja eredményezni, hogy Facebook és az Instagram is sokkal kevesebb adatot fog tudni gyűjteni a felhasználóktól, ez pedig a hirdetők kampányainak teljesítménycsökkenését jelentheti, hiszen ezáltal többek között nehezebb lesz a konverziós események fogadása és feldolgozása, a hirdetések pontos célzása és a közönségek visszacélzása is.
Azonban ahelyett, hogy pánikba esnénk és végleg lemondanánk Facebook hirdetéseinkről, inkább vegyük számba, hogy hogyan készíthetjük fel hirdetési fiókunkat az elkövetkezendő változásokra és tájékozódjunk a lehetőségeinkről!
Mi most összefoglaltuk, mik is ezek a változások, mire lesz pontosan hatással és milyen lépéseket lehet tenni annak érdekében, hogy ne érjen bennünket komoly veszteség. Íme az iOS14 Kisokos!
Ha nem akarsz lemaradni a többi szakmai hírről sem, kövess minket Facebookon és Instagramon, vagy akár Linkedin-en!