Saját magunkon is észrevehettük, hogy jó régóta kedveltebb időtöltés a mobilon való böngészés, mint az asztali gépeken. Persze ez nagyban függ attól, éppen melyik eszköz használatára nyílik lehetőségünk. Rengeteg olyan mobilra optimalizált hirdetési és social media megjelenési lehetőség közül választhatunk, hogy elérjük mobil függő célcsoportunkat is. Ezekből válogattunk tanulmányunkba!
A Facebook saját felmérése szerint, a 2016-os év volt az első, amikor több konverzió és vásárlás érkezett mobilról, mint számítógépről. Ezt az információt már a hirdetéseink tervezésekor figyelembe kell vennünk, és optimalizálnunk kell a mobilon történő megjelenésre akár kreatívjainkat, akár szöveges megnyilvánulásainkat.
Mobilon minden gyorsabb, így a vásárlás folyamata is. Érdemes energiát fektetnünk abba, hogy külön napszakokban külön platformokon jelenjünk meg, alkalmazkodva a közönséghez.
Tanulmányunk második részében az Instagramos újdonságokat igyekszünk bemutatni, végig szem előtt tartva, hogy maga a felület szinte élvezhetetlen asztali gépen. Ám el kell fogadnunk, másfajta a tartalomfogyasztás ezen az applikáción keresztül, mások az igények, habár a lehetőségek tárháza szinte végtelen!
A témában itt olvashattok tovább:
https://insights.fb.com/2017/01/19/moving-at-a-mobile-minute/
https://www.facebook.com/business/e/mobile_studio
http://kozossegikalandozasok.hu/2017/02/23/galeria-instagramon/
http://www.socialmediaexaminer.com/5-free-instagram-analytics-tools-for-marketers/
https://www.advertisemint.com/introducing-instagram-lead-ads/
























