Évente tucatnyi nagyobb social kihívást indítanak el magánszemélyek vagy éppen márkák. Ezek óriási eléréssel és rengeteg interakcióval futnak, amiről minden marketing fantáziál. De mikor érdemes ilyenben cégként részt vennünk, lehet káros brand-ükre a részvétel?
Ezekről beszéltem az előadásomban a 2019-es Internet Hungary konferencián, Már megint egy újabb social kihívás??? címmel. Töltsd le az előadás kivonatát a képre kattintva!

Amikor az oviban kérdezték, hogy mi akarok lenni, ha nagy leszek, ez a munkakör aligha létezett. És pont ezt imádom benne, hogy sosincs két egyforma munkanap, és azt sem lehet tudni, hogy jövőre ilyenkor még az Insta storykat fogom-e gyártani, vagy a TikTok hirdetéseket. A napjaim posztok készítésével, social hirdetések kezelésével, kreatív koncepciókon és hirdetési stratégiákon való brainstormingolással telnek. De jöhetnek a feedek, prezentációk és termékfotózások is!