Hogyan, kinek és miért érdemes hirdetni a social mediában? Az tanulmány célja, hogy átfogó összehasonlítást mutasson a különböző platformok lehetőségie között. El kell fogadnunk, hogy a közösségi háló fogalma már nem csak a legnépszerűbb platformot, azaz a Facebookot foglalja magában! Lássuk tehát, merre induljunk hirdetőként!

Online hirdetőként és marketingesként ki kell lépnünk a Facebook keretei közül, és el kell fogadnunk, hogy célközönségünk előszeretettel használ más közösségi média felületeket is. Ha a fiatalokat szeretnénk elérni érdemes megpróbálkoznunk az Instagramos, Snapchates hirdetésekkel is, és reméljük hamarosan már a Pinterest hirdetési felülete is megnyitja kapuit a magyar hirdetők számára is.

Persze, a felületválasztást befolyásolja az, hogy mit szeretnénk hirdetni. Munkaerő közvetítőként, vagy fejvadászként érdemesebb a Linkedin lehetőségeiben elmélyednünk, de ha az influencer marketing hívei vagyunk, inkább a YouTube felülete lesz számunkra a megfelelő.

Arról sem szabad megfeledkeznünk, hogy egyre népesebb azok száma, akik a rövid, velős social media megnyilvánulásokat választják a Twitter felületén, így akár ott is kapcsolatba léphetünk közönségünkkel, ha az azonnali reagálás az egyik fő szempontunk.

Fontos először eldöntenünk, hogy imaget akarunk építeni, vagy konkrét termékeket népszerűsíteni. Ehhez mérten kell kialakítanunk a hirdetéseink kreatívjait, és mindig szem előtt tartanunk, hogy manapság már beszédesebb egy vizuális tartalom, mint maga a szöveg.