Hirdetőként is muszáj jelen lennünk a Facebookon. De nem válik unalmassá egy-egy megszokott poszt boostolása a célközönség számára? Összegyűjtöttük azokat a hirdetésfajtákat, amik igazán eredményesen vonzzák magukra a látogatók figyelmét, természetesen példákkal!

Tanulmányunkban szeretnénk bemutatni az aktuális hirdetési lehetőségeket, kezdve a megszokott képes hirdetéstől a videóson át, egészen különleges márkaépítési lehetőségig. Érdemes még csak átpörgetnünk is az elkészült anyagot, hiszen kreatív, látványos példákkal igyekeztünk illusztrálni a hirdetésfajtákat, legyen szó galéria típusról, vagy a legújabb: kollekció hirdetésről.

A vizualitás igen fontos, főleg ha célunk az átkattintás! Fontos odafigyelnünk az éppen hatályban lévő méretajánlásokra, szöveg mennyiségre, így nem csak látványos, de jobban teljesítő hirdetéseket készíthetünk.

Használjuk ki az adott lehetőségeket! Próbáljunk meg  1200×628 pixelbe és pár száz karakterbe minél több indokot elrejteni, ami miatt érdekesek, izgalmasak vagyunk a nézelődők számára! Reméljük tudunk ebben segíteni!