Ahhoz, hogy vállalkozásunkkal sikereket érjünk el, a lehető legtöbb alkalmat meg kell ragadnunk, hogy potenciális vevőink figyelmét magunkra irányítsuk. Előre kigondolt, megtervezett kampányokkal pozitív képet alakíthatunk ki magunkról, miközben egyidejűleg jelentős forgalmat is generálhatunk webáruházunknak. De mikorra időzítsük kampányainkat?
A főbb kiemelt időszakokon kívül, mint például a karácsony vagy a black friday, nem feledkezhetünk meg a többi olyan eseményről, ünnepről sem, amelyek akcióink, nyereményjátékaink apropójaként szolgálhatnak. Egy kis kreativitással több jeles napból is előnyt kovácsolhatunk magunknak az évben, ezáltal kitűnve versenytársaink közül. Azt sem szabad elfelejteni, hogy tervezéskor hajlamosak vagyunk alábecsülni a szükséges idő és energia ráfordítást – így kezdjük el időben!
Ehhez nyújt segítséget a 2019-es marketingelhető események naptára, amelyben összegyűjtöttünk minden fontos ünnepet, szabadnapot, extra munkanapokat, jeles napokat és különleges világnapokat, és amelyeket webáruházunkhoz profiljához igazítva felhasználhatunk kampányaink tervezése során. Tervezésre fel!
2019-es marketingelhető események naptára – Google naptár