TikTok marketing

A Facebook és Instagram hirdetések mellett 2020 ősze óta itthon is elérhetőek a TikTok hirdetések. Ezen a felületen még kevés a hirdető, így azok az ügyfeleink, akik ezt a szolgáltatást választják, az elsők között lehetnek, akik hirdetéseikkel megjelennek a platformon. Magyarországon (jelenleg) csak hirdetési státusszal rendelkező ügynökségeken keresztül lehetséges TikTok hirdetési fiókot létrehozni, mi pedig rendelkezünk ezzel a státusszal, így tudjuk segíteni ügyfeleinket az első lépésektől a folyamatos kampányokig.

Miért érdemes a TikTok-on hirdetni?

A TikTok marketinggel olyan új kapuk nyílnak meg a márkák előtt, amelyekről még egyelőre kevesen tudnak. Többek között a többi social media platformot elhagyó és TikTok-ra áttérő 2 milliós vásárlóképes közönség és a kreatív formátumok teszik lehetővé, hogy a hirdetési stratégiákat a lehető legnagyobb hatékonysággal tudjuk kialakítani ezen a felületen.

  • még kevés az aktív hirdető, ezáltal alacsony a reklámzaj és a hirdetési költség is
  • egész mobilképernyőt elfoglaló hirdetések, új hirdetési formátumok
  • felhasználók aktív bevonása, magasabb engagement és érdeklődés
  • egyedi vásárlóképes közönségek
  • nem feltétel az organikus kommunikáció, TikTok profil és követőgyűjtés nélkül is működik

Aktív figyelem megragadása

A TikTok felhasználók tartalomfogyasztási szokásai egészen mások, mint ahogy azt az eddig megszokott social media platformokon figyelhettünk meg. Ez a hirdetésekre is igaz, hiszen a tartalmakra irányuló aktív figyelmet kihasználva könnyű alkalmazkodni a TikTok reklámokkal, ez pedig a fizetett tartalmak befogadására való hajlandóságot növelni tudja.

  • nincs párhuzamos médiafogyasztási tevékenység
  • egy átlagos TikTok felhasználó egy nap akár 17-szer is megnyithatja az appot
  • az egész képernyős rövid videók megkövetelik a userek figyelmét, így könnyű cselekvésre ösztönözni őket
  • a felhasználók 81%-a hanggal nézi a videókat, így biztosan egy felületre koncentrálnak

Kiknek ajánljuk?

  • Aki szeretne első lenni, és kihasználni a reklámzaj-mentes felület adottságait.
  • Olyan kis- és középvállalkozásoknak, akik új célközönségeket szeretnének elérni.
  • Akik elkötelezett felhasználókat szeretnének elérni.
  • Akik garantált lefedettséget és megtekintéseket szeretnének.

A TikTok hirdetések segítségével olyan üzleti célokat szolgálhatunk ki, mint például elérés, forgalom vagy konverziók növelése, applikáció telepítések vagy videómegtekintések növelése. Emellett hatékonyan növelhető a márkaismertség- és kedvelés, a társítási és vásárlási szándék is.

Miben tudunk segíteni?

  • Hirdetési fiók létrehozása és kreditfeltöltés
  • Stratégiai tanácsadás
  • Teljes hirdetésmenedzsment
  • Kreatív tartalomgyártás testvércégünk, a StarNetwork bevonásával

Hirdetéstípusok

Néhány TikTok referenciánk

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Még nem tudom melyik érdekelTikTok hirdetési fiókot szeretnékTikTok hirdetés kezelés érdekelTikTok tanácsadás érdekel

    Üzenet

      Név (kötelező)

      Telefon (kötelező)

      Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

      Még nem tudom melyik érdekelTikTok hirdetési fiókot szeretnékTikTok hirdetés kezelés érdekelTikTok tanácsadás érdekel

      Üzenet

      TikTok témájú cikkeink

      2023.03.28.
      5+1 kérdés, amire legyen válaszod, ha TikTok csatornát indítasz!
      2023-ra vitathatatlanná vált a TikTok sikere. Hazánkban is egyre szélesebb körben alkalmazzák a márkák a kommunikációs stratégiájukban. Ha te is belevágnál, olvasd el cikkünket, amiben összegyűjtöttünk neked néhány kérdést, amit mindenképp meg kell válaszolj, mielőtt elindítod vállalkozásod TikTok-ját!
      2021.09.25.
      Konzolvilág X Microsoft TikTok kampány
      Hogy miért éri meg a TikTokon hirdetni? Egyrészt 2 millió olyan magyar felhasználót tudunk elérni, akiket más social media felületeken már nagyon nehéz lenne megszólítani.