Hirdetéseink célja, hogy valóban azokhoz az emberekhez jusson el, akiknek szánjuk. Erre kifejlesztve rengetek célzási ehetőséget rejt a Facebook hirdetés kezelője. Csupán ismernünk kell a lehetőségeket, és kreativitásunknak semmi sem szabhat határt.
Hirdetőként mindig gondolkozzunk a célcsoport fejével. Az alap demográfiai beállításokat sem szabad figyelmen kívül hagynunk, de utána érdemes speciálisabban szűkíteni a közönséget. Érdemes tesztelnünk, hogy bizonyos kampányok és célok esetén melyik célközönségünk teljesít a legjobban. Arra is figyelnünk kell, hogy ne jelenjenek meg túl gyakran ugyanazok a hirdetések, ezt a gyakoriság menüpont alatt pár kattintás után ellenőrizhetjük is! Ha esetleg magas ez a szám, célszerű bővíteni a közönséget.
A célcsoportok meghatározásánál nagyszerű opció lehet bizonyos emberek, közönségek kizárása is. Hiszen nem szeretnénk, hogy nagy étfedés legyen a célcsoportjaink között. Tanulmányunkban erre is mutatunk példát.