Tombol a nyár, pörögnek a közösségi média platformjai is! Rengeteg olyan újdonsággal rukkoltak elő júliusban, amelyek nem csak izgalmasak, de jelentősen megkönnyítik a márkák dolgát. Nézzük, mik is ezek!
Thread a Facebookon is?
A Twitterről már jól ismert egymáshoz kapcsolódó bejegyzések hamarosan eljönnek a Facebook hírfolyamba is. Bár a Twitteren ez a funkció a limitált karakterszám miatt volt hasznos, a legnagyobb közösségi oldal más célokat tűzött ki a Facebook Threads elé. A hosszú, nagy lélegzetvételű bejegyzések egyre kevésbé ragadják meg, illetve tartják meg a felhasználók figyelmét, elsősorban erre kínálná fel ezt a funkciót megoldásképp a Facebook. Emellett több lehetőséget is nyújtanak ezek a bejegyzésszálak, például bizonyos eseményekről történő folyamatos beszámolók megosztása, visszatérés egy korábbi poszthoz és beszámolni az azzal kapcsolatos változásokról, vagy akár folyamatos frissítéseket is megoszthatunk bizonyos témákkal kapcsolatban. Elsősorban a közszereplők számára lesz elérhető a teszt verzió, mi már kíváncsian várjuk, milyen lehetőségeket rejt magában a funkció.
Feliratos Instagram posztok? Hamarosan itt vannak! Tavaly már több országban is megjelent az Instagram Story-k matricái között az Auto-captions, vagyis az automatikus feliratok, amelyek a beszélt szöveget alakítják írottra. Ez igencsak jelentős újítás volt, hiszen jelentősen megnövekedett az elérések és megtekintések száma, tekintve, hogy a hallássérültek is szívesebben végignézték ezeket a videókat a történetekben, de egyben azok is, akik általában hang nélkül használják az alkalmazást. Most eljött a várva várt pillanat: az Instagram bejelentette, hogy érkeznek az automatikus feliratok a feed posztokba is. Posztjainkkal is több megtekintést tudunk majd elérni ennek a funkciónak a segítségével, de akár a hosszabb leírásokat is megspórolhatjuk a feliratokkal ellátott videók esetében. Különösen előnyös lesz majd azoknak, akik rendszeresen hosszabb videókat osztanak meg, de valószínűleg az influenszerek is ki fogják használni majd a lehetőséget.
Ha nem akarsz lemaradni további izgalmas szakmai híreinkről, akkor kövess minket Facebookon, Instagramon, vagy Linkedin-en! Ha kíváncsi vagy az előző havi social media újdonságokra is, akkor itt tudod őket elolvasni.
2008 óta foglalkozik online marketinggel, a HD marketing alapítója és jelenleg mint szakmai vezető felel a csapat vezetéséért. Szereti az új lehetőségeket - új projekt és marketing eszközök kipróbálását -, de az alapvető online marketing alapelveket is mindig fejben tartja a kampányok menedzselésekor, az ügyfelekkel való kommunikációban.
A legjobb élmény biztosítása érdekében olyan technológiákat használunk, mint a cookie-k az eszközadatok tárolására és/vagy eléréséhez. Ha beleegyezel ezekbe a technológiákba, akkor olyan adatokat dolgozhatunk fel ezen az oldalon, mint a böngészési viselkedés vagy az egyedi azonosítók. A hozzájárulás elmulasztása vagy visszavonása bizonyos funkciókat hátrányosan érinthet.
Szükséges
Always active
The technical storage or access is strictly necessary for the legitimate purpose of enabling the use of a specific service explicitly requested by the subscriber or user, or for the sole purpose of carrying out the transmission of a communication over an electronic communications network.
Preferences
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Statisztikai
Ezek olyan információk, amiket kizárólag statisztikai célokra használnak.The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
Ezek olyan információk, amiket felhasználunk remarketing hirdetésekhez, például, hogy milyen típus szolgáltatás iránt érdeklődtél nálunk vagy hogy milyen cikkeket olvastál a honlapon.