PPC hirdetések

Keresőhirdetések

A PPC hirdetések továbbra is az egyik leghatékonyabb online marketing eszközök. Bár régóta elérhetőek, alapszintű hirdetések elindítása relatíve egyszerű, de több 100.000 Ft-os költések hatékony menedzselése, főleg egy kompetatív témakörben profi PPC szakemberrel oldható meg. Főleg mivel a rendszerek havi szinten változnak, így egy teljes munkaidőben – tucatnyi különböző ügyfél kampányain “edződve” – ezzel foglalkozó marketinges jelentős versenyelőnyt jelent.

Mikor végez jó munkát egy tanácsadócég:

  • Ha a kampányok céljainak mérőszámai (kattintás ár, konverziós mutatók) javulnak.
  • Ha folyamatosan reagál a konkurens hirdetőkre, a szezonalitásra és a hirdetett honlap változásaira valamint a rendszerek nyújtotta új lehetőségekre.
  • Ha az ügyfél által kapott riportok világosak, könnyen ellenőrizhetőek és az eredmények a közösen kitűzött célok elérését hozták.

Együttműködés folyamat

Kampánytervezés

kulcsszó kutatás, szövegírás, rendszer beállitások

Kampánykezelés

napi szintű felügyelet, kampányoptimalizálás, újdonságok tesztelése

Havi riportolás

igény esetén gyakrabban vagy akár szóban

Általunk kezelt hirdetési rendszerek

  • Google Ads, DoubleClick
  • Facebook
  • Linkedin
  • Yahoo-Bing
  • Seznam-Sklik hirdetések
  • Criteo, RTB house retargeting

Mikor érdemes hozzánk fordulni a ppc kampányok kezelésével?

  • Minimum 300.000 Ft/ hó költés esetén
  • Ha hirdetései teljesítménye jelentősen romlott vagy szeretne a jelenleginél több konverziót kihozni a hirdetésekből
  • Saját erőforrás felszabadítása érdekében

Árajánlatkérés

Személyre szabott ajánlatért kattintson ide és munkatársunk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot!

Referenciáink

Legutóbbi online marketing cikkeink

2019-es marketing naptár

Ahhoz, hogy vállalkozásunkkal sikereket érjünk el, a lehető legtöbb alkalmat meg kell ragadnunk, hogy potenciális vevőink figyelmét magunkra irányítsuk. Előre kigondolt, megtervezett kampányokkal pozitív képet alakíthatunk ki magunkról, miközben egyidejűleg jelentős forgalmat is generálhatunk webáruházunknak. [...]

| 2019/01/18|Kategóriák: Általános|Címkék: , |0 Komment

Attribúciós modellek a gyakorlatban

Az alábbi cikk az attribúciós/hozzárendelési modellezés összetett világát hivatott egy kicsit hétköznapibb, gyakorlatiasabb perspektívába helyezni. A cikk végén található egy TL;DR verzió, de ajánlom a cikk végigolvasását mindenkinek, aki az online értékesítés világában tevékenykedik. […]

| 2018/11/30|Kategóriák: Analitika|0 Komment

Árösszehasonlítók a célkeresztben – 2018 Q4

Összehasonlítottuk az itthon elérhető árösszehasonlító oldalak hirdetői és a felhasználói számára nyújtotta lehetőségeket. Vajon melyik miben jó? […]

| 2018/11/13|Kategóriák: Általános|Címkék: , |0 Komment