Medior PPC menedzser
Magyarország egyik vezető keresőmarketing és digitális ügynökségeként új Google Ads PPC csapattagunkat keressük!
Ez a pozíciónk most nem jutott, kérjük nézz vissza később hozzánk!
001
Milyen feltételeknek kell megfelelned?
Milyen személyiséget keresünk?
Rendelkezel már tapasztalattal Google Ads kampányok kezelésében, és magabiztosan kezeled a META Facebook hirdetési platformját? Ismered az e-mail marketing alapjait, és küldtél már ki sikeres hírleveleket? Ha ezekre igen a válaszod, akkor nálunk jó helyen jársz. Elvárjuk, hogy ne csak ismerd a különböző hirdetési felületeket, hanem képes legyél hatékony kampányokat létrehozni és optimalizálni azokon.
Az, hogy szenvedéllyel és elkötelezettséggel foglalkozz a kampányaiddal – függetlenül attól, hogy melyik platformon futnak – nemcsak előny, hanem alapvető elvárás. Nálunk a kreativitás és az analitikus gondolkodás kéz a kézben járnak a kampányok sikeressége érdekében.
- Performance szemléleted van
- Aktívan teszel az ügyfél sikeréért
Olyan tanácsadókat keresünk, akik nem csak letudják az optimalizálást és riportolnak erről az ügyfélnek. Hanem, akik proaktívan cikkeket küldenek nekik, mert azzal segíthetik őket vagy kiajánlják nekik a legújabb Google Ads lehetőségeket béta tesztelésre.
Milyen szakmai tapasztalatokat keresünk?
- Aktív PPC kampánykezelői tapasztalat
Legalább 3 éves ügyféloldalon, vagy legalább 2 éves ügynökségnél eltöltött idő, mint dedikált PPC kampánykezelő. Tehát heti 40 órában csak Google Ads és más kattintás alapú rendszereket optimalizáltál!
- Minimális rálátás más online területekre
Reméljük, hogy PPC tanácsadóként Google Analytics méréseket is beállítottál. Ha mégsem, akkor legalább elemzési oldalról használtad a Google Analytics-et. Vagy éppen belefolytál social kommunikációba vagy hírlevelezésbe? Nálunk ilyet nem kell csinálnod, de így jobb tanácsokat tudsz adni az ügyfeleknek.
- Technikai irányultság? Ez nagy előny!
Nem kell programoznod, de ha hajlandó vagy "bepiszkítani" a kezed Google Tag Manager-rel, vagy kideríteni, hogy a konverzió mérés miért nem jó az ügyfélfiókba vagy egyedül tudsz iránymutatást adni az ügyfélnek, hogy a Facebook feed-ben mit javítson, akkor nagy előnnyel indulsz a pozícióra.
002
Mit adunk mi?
Milyen területekkel fogsz foglalkozni nálunk, mint PPC kampánymenedzser?
- Az ügyfeleink jó része magyar és webáruház, de szolgáltató és tartalmi oldalakkal is dolgozunk, ezért elsődleges a performance szemlélet a tanácsadóinknál!
- Google Ads, Facebook hirdetéseket kell leginkább kezelni, de van Bing-Linkedin-Amazon rendszerekben futó kampányunk is!
- Az ügyfelekkel leginkább magyarul kell kommunikálni, te mint tanácsadó, direktben teszed ezt! Megérted, hogy mi a hirdetéssel a célja; felméred a piacát; optimalizálod a hirdetéseit ezek alapján és hónap elején riportolsz az előző hónapról nekik.
- Segíted őket a mérések-konverziók beállításával, alap szinten tudsz nekik bármilyen online marketing területen iránymutatást adni.
- Ha nyitott vagy más online marketing területre, akkor szívesen bevonnak a megfelelő kollégák egy-egy projektbe, hogy jobban megismerd a social, a SEO, a hírlevél-automatizálás és webanalitika területeket.
Mi az, amit cserében tőlünk kapsz?
- Teljesen bejelentett, heti 40 órás alkalmazotti státusz. A fizetésed megegyezés tárgya lesz, a tudásod és tapasztalatod alapján. Mi félévente emelünk a fizetéseken, ilyenkor a féléves teljesítményed alapján bónuszt is osztunk!
- A munkavégzés hibrid, általában heti 3 napot kell az irodába bejárnod, a másik két munkanap helyszínét te döntheted el!
- Profi, szakmailag mindenben támogató csapat - bármikor kérdezhetsz bárkitől, legyen szó akár PPC, akár más online marketing területről.
- Felépített tematika mentén, heti rendszerességgel képzünk téged hogy minél előbb tudd amit elvárunk egy nálunk dolgozó tanácsadótól!
- Havonta tartunk több órás szakmai fejtágítást, minden tanácsadó legalább évi 3 külsős képzésen/konferencián is részt vesz!
- Előadási lehetőségeket nagyobb számú közönségnek házon belül és konferenciákon is! Ha szeretsz előadni akkor azért, ha pedig még nem próbáltad, akkor azért 🙂 De ez egy lehetőség, nem kötelező!
- Nyitottság a csapat részéről az ötleteidre, bárki jobbá teheti a folyamatainkat, a munkánkat, így a szavadra nagyon számítunk!
- Rugalmasságot a vezetés részéről, hogy ha ügyeket kell intézni, lebetegedtél, otthonról szeretnél dolgozni, akkor erre lehetőséget adnak!
- Havi szintű kisebb csapatépítők, évente kettő – 2 napos – elvonulós is van! Így új barátokat is találhatsz köztünk 🙂
003
Hitvallásaink
Szakmailag a TOP-on akarunk lenni!
Mindegy hogy PPC-s vagy Közösségi marketinges vagy nálunk, akarnod kell a legjobbnak lenni, képezni magad (ehhez minden segítséget megad a csapat), nyitottnak kell lenned a többi online marketing terület megismerésére is.
A szakmaiság vezet minket az együttműködéseinkben.
Mindenek előtt a szakmaiság hajtja a vezetőséget és a tanácsadókat, így ha egy ügyfél projektjét nem ítéljük életképesnek vagy a közös munka nem fogja megérni neki, akkor őt már a sales szakaszban tájékoztatjuk róla!
Az ügyfélnek nincs mindig igaza.
Bár messzemenően tiszteletben tartjuk az ügyfelek kérdéseit, de a mi szakmánkban mi mondjuk ki az utolsó szót, így ha olyan kérnek ami szakmailag nem indokolt, akkor azt mindig jelezzük!
Együtt sírunk és nevetünk az ügyféllel!
Minden tanácsadónak azt a mentalitást kell elsajátítani – már gyakornokság alatt is – és alkalmazni nap mint nap, hogy felelősséget vállaljon a kezelt marketing összegekért, hiszen a partnerünk üzleti sikere (így akár több tucat ember megélhetése) tőlünk is függ.
Így mind az optimalizálásokról, mind a javaslatokkor azt tanácsoljuk ami neki szakmai szempontból a meghatározott üzleti cél eléréséhez a legjobb.
004
Milyen környezetbe érkezel hozzánk?
001
Mindenki szakmailag nagyon segítőkész, de akár barátokat is találsz nálunk.
002
Nálunk nincsen rivalizálás! Nem kell 'törtetni', mindenki a saját fejlődési ütemében haladhat! A hangsúly azért a haladáson van :)
003
Nyitottak vagyunk egymás gondolataira, véleményére, személyiségére!
005
Hogy történik a kiválasztás?
Még ma :) Beküldöd a jelentkezésed!
Kérjük töltsd ki a lenti jelentkezési űrlapot! Az elérhetőségeid mellett várjuk rövid bemutatkozásod, önéletrajzodat illetve az információt, hogy mikor tudnál kezdeni, ha rád esik végül a választásunk!2-3 munkanapon belülPetra jelentkezik...
Petra a HR-esünk, aki előszűri a jelentkezők hadát. Ha megfeleltél a feltételeknek - amiket a kiírás elején részleteztünk -, akkor a kiválasztást végző kollégákhoz kerül az anyagod! Ha ez alapján nem jutottál tovább, akkor kedves levél formájában tájékoztat erről! Ha pedig mégis...4-7 munkanapon belülA kiválasztást végzők jelentkeznek...
Ha a kiválasztást végzők vagy Petra olyan üzenettel jelentkezik nálad, hogy egy próbafeladat elvégzésére kér, akkor 'Gratulálunk!' hiszen túljutottál az első körön. A próbafeladat általában nettó 0,5-1,5 órát vesz el tőled, de nekünk rengeteget segít abban, hogy a gondolkozásod és munkastílusod fel tudjuk mérni!7-10 munkanapon belülPróbafeladat elbírálása
Ha a megadott határidőre sikeresen megcsináltad és visszaküldted nekünk a próbafeladatot, akkor pár nap alatt elbíráljuk. Ha pozitív a tapasztalatunk, akkor egy személyes találkozó időpontjával keresünk. Ha sajnos nem, akkor egy kedves levelet kapsz válaszul!10-14 munkanapon belülSzemélyes találkozó
Egy 0,5-1 órás találkozó keretében beszélget veled Petra és a kiválasztást végzők. Ha valamiért még sem rád esik a választás, akkor egy kedves levél keretében értesítünk pár nappal később. Ha viszont ezen a körön is átjutottál, akkor következik az...14-20 munkanapon belülAjánlatadás
Te lettél erre a pozícióra kiválasztva! Gratulálunk neked! Egy hívás keretében értesítünk, elmondjuk hogy milyen pénzügyi ajánlatunk van számodra, hogy együtt dolgozzunk! Ha számodra is megfelelő, akkor előre megkapod a munkaszerződésed és a többi aláírásra kerülő papírt! Majd az első munkanapodtól kezdve a HD csapat tagja vagy és megindul az onboarding folyamatod! A többi már történelem...