Már mindenki nagyon várta az idei (vagyis tavalyi) futball európa bajnokságot, hiszen ilyenkor mindenki focidrukker lesz néhány hétre és egy emberként izgulunk saját vagy kedvenc csapatunkért. Mi magunk is heves tipp-versenybe kezdtünk, fej-fej mellett haladva meccsről meccsre tippeltük meg a mérkőzések eredményeit – kisebb-nagyobb sikerrel. De hogyan használták ki a márkák ezt az időszakot? Mutatjuk, szerintünk milyen social media tartalmak és hirdetések voltak az idei befutók! 

Állati jó posztok

Sokszor hallottuk már, hogy kisbabával és állatokkal mindent el lehet adni, ezt pedig nagyon jól tudják a következő Facebook oldal adminok is! Legyen szó izgalmas malamut-bajnokságról vagy profi focikapus bociról, a siker garantált! 

Üres hassal, szomjasan nincs szurkolás!

Természetesen idén sem hagytak bennünket cserben a kedvenc étteremláncaink és italmárkáink a meccsek ideje alatt! Szurkolói boxok, ajándék üdítők és kreatív megoldások jelentek meg a bajnokság idején a közösségi felületeken, de a közös szurkolás érzése mindig első helyen szerepelt, legyen szó kisebb üzletekről vagy nagy márkákról. 

Aki mer, az nyer!

Nyereményjátékokból és kihívásokból sem volt hiány az eb ideje alatt. Több márka is úgy döntött, hogy nem elég a mérkőzések eredményéért izgulni és ideje a nagyérdeműt is aktivizálni ezekben a napokban. Sokan jártak jól tippjeikkel: a Wolt-nál minden nap kosárba tehettük a tippjeinket és tokeneket gyűjthettünk, de többek között az Auchan és a BKK is értékes nyereményekkel díjazta a legügyesebb tippelőket. 

A NAV is remekül kihasználta a júniusban fellángolt versenyszellemet és deka- kihívást indított, amelyhez több másik vállalat és intézmény is kedvet kapott, egy barátságos és szórakoztató verseny alakult ki a komment szekcióban. 

Szintén kihívásokkal rukkolt elő például a Pick és a Telenor is. Az utóbbi a GIF-ekre helyezte a hangsúlyt, ezzel pedig szuper felhasználók által gyártott tartalmakat tudott bezsebelni. 

Természetesen végtelen mennyiségű kreatív és említésre méltó tartalommal találkozhatott az ember az interneten a labdarúgó eb ideje alatt, a mi azonban más szemmel figyeltük az közösségi oldalak felhozatalát. Mert mi nem csupán szórakozásból gyűjtöttük össze ezeket a posztokat, hiszen ismét rengeteget tudtunk tanulni ezeknek a márkáknak a megoldásaiból. Hamarosan ugyanitt folytatjuk a tokiói nyári olimpiai játékokkal – mi már nagyon várjuk! 

Ha nem akarsz lemaradni további izgalmas szakmai írásainkról, akkor kövess minket Facebookon, Instagramon, vagy Linkedin-en! Ha érdekel többi cikkünk is, itt olvashatod el őket!