Szerda este került megrendezésre a Marketing Diamond Awards díjátadó gálája, ahonnan három Diamond díjjal érkeztünk vissza!
A díj célja, hogy elismerje a hatékony marketing megoldásokat, valamint teret adjon a kisebb ügynökségeknek, és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitásnak.
Mi idén neveztünk először a projektjeinkkel és legnagyobb örömünkre rögtön három gyémántot is hazavihettünk, ami azért is külön öröm, mert igen erős mezőnyben, több, mint száz nevező mellett értünk el sikert.
A kiemelkedő szakmai megoldások elismerése a cél
A marketingkommunikációs szakmában a legtöbb szakmai díj a nagy ügynökségek és a multinacionális vállalatok kiváltsága, akiknek nagyobb marketing büdzsé áll a rendelkezésükre. Ezzel szemben a Marketing Diamond Awards küldetése, hogy teret adjon a kisebb ügynökségek és a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára. Célja továbbá a hatékony marketing-megoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a marketingszakma kisebb szereplőit a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében. Idén tizenegy kategóriában lehetett nevezni és fődíjként honorálták az Év Marketingaktív Vállalkozását megbízói oldalról, valamint az Év Ügynökségét, ügynökségi oldalról.
Ez valami más, mint az eddig megszokott
Nem csak küldetésében, de zsűrizési módszerében is különbözik a Marketing Diamonds a többi szakmai díjtól. A zsűrit kibővítették, az ügynökségi szakemberek mellé felkérésre kerültek a megbízói oldal TOP 50 legsikeresebb marketing- és kommunikációs vezetői is. Ez azért fontos, mert így rendhagyó módon a pályázatok értékelésekor az ügynökségi szakemberek a megbízói oldalról benyújtott pályázatokat, míg az ügynökségek által benyújtottakat a megbízói oldalt képviselő zsűritagok értékelték a tizenegy kategória pályázóit.
Mivel minden munkánkban benne van a legjobb tudásunk – és persze a szívünk is – és ezek közül többet érdemesnek is tartottunk a nevezésre, ezért rögtön négy ügyfelünket érintő pályázatot adtunk be, három kategóriában:
- Esemény alapú kategória: Dumafüred és Sportfőváros,
- Egyéb digitális kategória: Invia,
- Márka kategória: Vágyaim.hu webáruház
A nyertes pályázataink a Dumafüred, a Sportfőváros, valamint a Vágyaim.hu lettek.
„Az ügyfélnek végzett marketing munka döntően csak a felhasználók felé irányul, az eredményeit az ügyfél ítéli meg jónak vagy rossznak, ezáltal a mi munkánkat is. Azért jó egy ilyen megmérettetésen részt venni, mert látjuk, hogy a közös munka a szakma szemében mennyire nívós. A győzelem pedig visszaigazolja, hogy az eredményeken túl, mint elkészült “produktum” is értékelhető a munkánk.” – mondta Deli Norbert, szakmai vezetőnk, a díjak kapcsán.
Dumafüred Fesztivál
A Dumafüred Fesztivál a balatonfüredi Balaton Szabadidő- és Konferenciaközpont színpadán zajló tíznapos humorfesztivál, mely a hagyományos stand-up előadásokat nyári, szabadtéri helyszínen kelti életre. A Magyarországon 16 éve töretlen sikerrel működő stand-up comedy előadásokat szervező Dumaszínház társulat 5 éve hívta életre a Dumafüred Fesztivál elnevezésű nyaranta megrendezésre kerülő rendezvénysorozatát, melynek fő üzenete: „Egy fesztivál, ami jobb mint a reklámja!”. A rendezvénysorozat kampányait a HD marketing menedzselte, idén kiemelkedő növekedést elérve a tudatosan felépített, közel féléves kampányidőszakban, a Dumaszínház brandre jellemző kreatív, humoros üzenetek segítségével.
Sportfőváros
2019-ben Budapest nyerte el Európa Sportfővárosa címét, amivel minden eddiginél nagyobb hangsúlyt kapott a sport a fővárosban. A cél az volt, hogy a városban élőket nap, mint nap arra ösztönözzük az ingyenes sportlehetőségekkel, hogy életük részévé váljon a mozgás, amivel egészségesebbé, boldogabbá és kitartóbbakká válhatnak. Így egyben tudtuk közvetíteni a sport szeretetét, és azt, hogy a főváros készen áll arra, hogy a városlakók birtokba vegyék a sportolásra alkalmas tereket. Az egyéves projekt több rendezvényt ölelt át. Az év során voltak kisebb- nagyobb rendezvények, melyek más-más költségkerettel és célcsoporttal futottak. Ügynökségünk márciusban kezdte meg a közös munkát a Budapesti Sportszövetségek Uniójával, az online kampány részeként a Google Ads és Facebook Ads hirdetésekért feleltünk, valamint az online felületek analitikai elemzésével foglalkoztunk az eredmények javítása érdekében.
Vágyaim.hu
A 12 éve piacvezető intim termékeket forgalmazó webáruház social media felületein kívánt megújulni, amiben ügynökségünk volt a partner. A termékek népszerűsítése, a forgalomterelés és a követőszerzés mellett cél volt a brand értékeinek eddiginél hangsúlyosabb szerepeltetése esztétikus kreatívok segítésével. Mindezt organikusan, fizetett hirdetések nélkül, hiszen a social felületeken ebben a témában nem lehet hirdetni. Ezt kiválóan teljesítettük, a felületek egységes, letisztult és diszkrét képet kaptak és megtalálták célközönségüket.
Nagyon köszönjük a nyertes projektek megbízóinak és a csapatunk projekteken részt vevő tagjainak ezt közös sikert!
Jövőre ismét Marketing Diamond verseny, mi már arra készülünk!