Az év végéhez közeledve mindenki számot vet az adott esztendő történéseivel, és mivel mi szeretnénk a december végét meghagyni az ünneplésnek, novemberben tesszük ezt meg.

Mivel kiemelten fontos számunkra a folyamatos fejlődés és a tudás megosztása, idén is számos konferencián vettünk részt, ahol a digitális kommunikáció és marketing területén cserélhettünk tapasztalatot. Gazdagabbak lettünk a legnaprakészebb információkkal, és a neves előadók mellett mi is közkinccsé tettük tudásunkat a szakma, és természetesen ügyfeleink részére egyaránt.

 

Tanulni és tanítani egyaránt

Ahogy a Digital Hungary is szavakba foglalta, az év fontos kérdése volt a „Mersz már mástól tanulni?”. Mi igent mondtunk erre a kérdésre, és be is gyűjtöttük az idei év trendjeit a legjelentősebb eseményeken. Ott voltunk többek között a Superweeken, a Media Hungary Konferencián és ellátogattunk Varsóba is, a Facebook Marketing Summitra, ahogy a Prágában rendezett Facebook rendezvényen is. De nem csak a közönség soraiban vettünk részt ezeken a rendezvényeken, hanem előadóként is jelen voltunk. Deli Norbert, a HD társalapítója és szakmai vezetője fontos új célt fogalmazott meg cégünk részére, ami szerint küldetésünkké vált a szakmát edukáló, irányító szerep, valamint az új szakemberek kinevelése is.

Az Evolution konferenciáján cégünk social media tanácsadója, Körző Nóra adott hasznos tippeket az Instagram minél hatékonyabb kihasználásával kapcsolatban, de Szabó Balázs, PPC divízióvezető és Korpa Krisztián PPC tanácsadó tolmácsolásában az attribúciós modellezéssel is megismerkedhetett a hallgatóság. Az Internet Hungaryn aztán újabb témával készültek kollégáink, Nóra a social felületeken felbukkant challengeket, Balázs a Google shoppingot, Krisztián pedig az adatvizualizációt mutatta be. De nem maradtunk szó nélkül a Digital Cube Konferencián sem, Szoboszlai Adrienn PPC tanácsadónk a közönségstratégia rejtelmeibe avatta be a résztvevőket.

 

Mi leszek, ha nagy leszek? Önmagam

Szerintünk a tudás a legnagyobb érték, – főként, ha gyerekekről van szó – ezért, idén egy non-profit szervezetet is elkezdtünk mentorálni. A Yelon.hu egy főleg önkéntesekből álló projekt, ami tinédzsereket és szüleiket segítő információs portált és mobil applikációt hozott létre, ahol főleg a 10–18 éves korosztályt érintő testkép, párkapcsolati és szexualitás témakörben juthatnak tanácsokhoz az érdeklődők. Az együttműködés során megújult a Yelon honlapja, de marketing kérdésekben is folyamatosan ellátjuk ötletekkel a szervezetet.

 

Workshopok házon belül

Mivel nagy tapasztalatunk van a szépségipari kommunikációban is, ezért úgy döntöttünk, hogy egy workshop keretein belül brainstormingot tartunk a szakma fontos szereplőivel és a jelentkező érdeklődőkkel az iparágat érintő kihívásokkal kapcsolatban. Az eseményre irodánkban került sor, ahol megvitattuk többek között, hogy hol találhatóak a potenciális vásárlók és azt is, hogy miként érdemes kommunikálni velük.

Hamarosan itt a karácsony, érdemes izzítani a Google Shopping hirdetéseket, ezért október végén ügyfeleink részére tartottunk oktatást, ahol kifejezetten a hatékonyság növelése került fókuszba. Tippeket adtunk arra vonatkozóan, hogy hogyan lehet kalkulálni a Shopping kampányok költségeivel, és számba vettük a tipikus feed problémákat is.

Ha nem szeretnél te sem lemaradni a legújabb marketing tippekről, tarts velünk, hiszen hamarosan érkezünk a 2020-as év (várhatóan) legfontosabb digitális trendjeivel!