A social media felületein egyre nagyobb teret kapnak az animált tartalmak és videók, ami leginkább annak köszönhető, hogy rendkívül hamar elkapja a felhasználók figyelmét. Ez akár ötször annyi megtekintést is eredményezhet a tartalomgyártók részére, mint a statikus képek esetében. Az animációs tartalmak ezen kívül akár egyszerre több információt is tartalmazhatnak, így a már megszerzett figyelmet kihasználhatjuk arra, hogy az a márkánk felé irányuló érdeklődéssé alakuljon át.
A nemrég megjelent Reels videók a felületek legnépszerűbb tartalmává váltak a felhasználók és az algoritmus számára is. Az elérések és interakciók a statikus képek többszörösét érik el, nagyobb elköteleződést generálva.
Kreatív csapatunk rövid, lebilincselő videós tartalmakat készít akár egyedi megrendelésre, akár a havi tartalomgyártás keretében, mindezt az aktuális trendek és a márka értékeinek figyelembevételével.
Engagement célú animált tartalmak
A látványos és kreatív animált tartalmak interakcióra ösztönzik a felhasználókat, like vagy egyéb reakciók, illetve kommentek formájában, így növelik a márkánk social media oldala iránti elköteleződést.









Forgalom célú animált tartalmak
A márka weboldalára tereli a közönséget. Legyen szó saját oldalunkról, webshopban található termékről vagy szolgáltatásról, a forgalom célú tartalmak kulcsfontosságúak lehetnek a honlapra látogatók számának növelésében.







Konverziós célú animált tartalmak
Ha azt szeretnénk, hogy a honlapunkra terelt látogató valamilyen cselekvést is hajtson végre, mint például vásárlás, regisztráció vagy feliratkozás, akkor érdemes a konverziós célú animált tartalmakat választanunk.







