A marketingünk megtervezésének folyamata alapköve annak, hogy brandünk folyamatosan épüljön, erősödjön, webáruházunk forgalma növekedjen. A világban számos kiszámíthatatlan esemény történhet, azonban ez nem jelenti azt, hogy egy bizonytalanabb időszakban nincs szükség célkitűzésekre, előre kigondolt, kreatív kampány ötletekre. A kulcs abban rejlik, hogy folyamatosan felül kell vizsgálni elképzeléseinket és alkalmazkodni a változásokhoz, ezzel megszerezve és megtartva a felhasználók figyelmét.
Lényeges, hogy már az év első hónapjaiban jelöljük ki az új irányokat, mérjük fel a lehetőségeket. Ne szalasszunk el egy kínálkozó alkalmat sem arra, hogy előnyt kovácsoljunk magunknak versenytársainkkal szemben!
Húsvét, karácsony, mikulás - a kiemelt ünnepek szinte mindannyiunk fejében aktívan jelen vannak, de te lehetsz ennél még ötletesebb is idén a kampánytervezésed során! Hallottál már a barátság világnapjáról, a nemzetközi kávénapról vagy akár a kutyák napjáról? Számtalan jeles esemény teszi színesebbé a mindennapokat, amelyek közül a cégünk profiljába illőeket egy kis leleményességgel szintén felhasználhatjuk munkánk folyamán.
Inspirációra van szükséged? Idén is összeállítottuk Neked a 2023-as év marketing naptárát! A kiemelt ünnepeken és időszakokon túl számos egyéb ünnepet, világnapot, szabadnapot is tartalmaz a gyűjtemény, amelyek arculatodhoz igazítva segíthetnek a tartalomgyártásban.
Ne feledd, érdemes kiegészíteni a saját vállalkozásodra vonatkozó fontos dátumokkal (akár a cég születésnapja, évfordulók vagy további jeles napok pl. nagyobb sportesemények, fesztiválok is) a naptárat, hogy elsöprő legyen a siker!