2020 márciusában hazánkat is elérte a “válság”. Ilyen időszakban legyen szó egy “házon belüli” marketing munkatársról vagy akár egy külsős tanácsadóról/ügynökségről, akik menedzselik a Google hirdetéseket vagy a Shopping kampányokat, mindenképpen érdemes egy harmadik hozzáértő felet bevonni. Ő pártatlanul átnézi friss szemmel a beállításokat és a lehetőségeket. Így biztosítható, hogy üzletileg a lehető legjobb eredményeket érhessék el ebben a válságos időszakban a hirdetésekkel.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli kampánykezelőnek?

  • Nem megfelelő szintű szaktudás: A Google és a Facebook hirdetések közepes szintű kezeléséhez is legalább 100 órát kell a kampányokkal és beállításokkal foglalkozni, és nem is egyetlen terület hirdetéseit kezelve ezen idő alatt.
  • Nem naprakész szaktudás: Hiába a 100+ óra gyakorlati tapasztalat, ha ez 2-3 éve történt, hiszen mind a Google, mind a Facebook rengeteg újdonsággal jön ki minden évben, ezek közül a relevánsak kiszűrése és implementálása rendszeres feladat kell legyen a kampánykezelőnél.
  • Nincs elég ideje: Nem csak a PPC kampányokat kezeli, hanem hírlevelet készít és a social kommunikáció is az ő feladata? Így biztos nem jut elég idő a hirdetések optimalizálására.
  • Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: csak a PPC hirdetéseket menedzseli, de más forrásokból származó információkkal nem dolgozik? Sajnos gyakori hiba, hogy ilyenkor a másik csatornától veszi el az eredményeket vagy egymást egyáltalán nem erősítő formában futnak a reklámok.
  • Hiányzik a válságban szükséges friss szemlélet és higgadtság: aki folyamatosan kezel egy jól működő kampányt, az nehezen tud azzal mit kezdeni, hogy teljesen felborultak a keresési szokások, másra-máshogy keresnek a felhasználók és más üzenetekre reagálnak jobban, mint egy átlagos időszakban.

Miért érdemes auditáltatni a fiókokat?

A PPC tanácsadóink legalább heti 25 órát a Google Ads és Shopping hirdetések kialakításával és menedzselésével töltik, 15+ ügyfélnek dolgozva, akik különböző méretűek és különböző szektorokban működnek. Ezáltal egy széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések, tesztelések és külföldi hirdetések kezelése biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden fiókhoz.

Ezen tudással és legalább 2 éves kampánykezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott fiókokat, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva a következő nehéz időszakban a költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató hirdetések futtathatóak.

PPC és Shopping audit szolgáltatásaink

  • PPC tanácsadóval: Óradíj alapon (20.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte – hozzáférés megadása esetén – tanácsadónk készül. Így a hirdetési stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illeszkedő irányokra, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után jó pár gyakorlati feladattal távozhat tőlünk!
  • Vezető PPC tanácsadóval: Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó a vezető PPC tanácsadóink egyikével, akik legalább 5 éves kampánykezelési tapasztalattal bírnak. Az audit hasonlóan zajlik, mintha PPC tanácsadóval történne, előnye ahhoz képest, hogy nagyobb üzleti összefüggések és más csatornák PPC-ra gyakorolt hatását is átbeszéljük. Általában ez 2-3 óra hosszúságú szokott lenni.

Kapcsolatfelvétel

Név (kötelező)

Telefon (kötelező)

Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

Google Ads audit érdekelShopping audit érdekel


További audit szolgáltatásaink