Válság Google PPC és Shopping audit

2020 márciusában hazánkat is elérte a "válság", ahogy 2022 végétől is ezt érezzük. Ilyen időszakokban legyen szó egy "házon belüli" marketing munkatársról vagy akár egy külsős tanácsadóról/ügynökségről, akik menedzselik a Google hirdetéseket vagy a Shopping kampányokat, mindenképpen érdemes egy harmadik hozzáértő felet bevonni. Ő pártatlanul átnézi friss szemmel a beállításokat és a lehetőségeket. Így biztosítható, hogy üzletileg a lehető legjobb eredményeket érhessék el ebben a válságos időszakban a hirdetésekkel.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli kampánykezelőnek?

Nem megfelelő szintű szaktudás: A Google és a Facebook hirdetések közepes szintű kezeléséhez is legalább 100 órát kell a kampányokkal és beállításokkal foglalkozni, és nem is egyetlen terület hirdetéseit kezelve ezen idő alatt.

Nem naprakész szaktudás: Hiába a 100+ óra gyakorlati tapasztalat, ha ez 2-3 éve történt, hiszen mind a Google, mind a Facebook rengeteg újdonsággal jön ki minden évben, ezek közül a relevánsak kiszűrése és implementálása rendszeres feladat kell legyen a kampánykezelőnél.

Nincs elég ideje: Nem csak a PPC kampányokat kezeli, hanem hírlevelet készít és a social kommunikáció is az ő feladata? Így biztos nem jut elég idő a hirdetések optimalizálására.

Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: csak a PPC hirdetéseket menedzseli, de más forrásokból származó információkkal nem dolgozik? Sajnos gyakori hiba, hogy ilyenkor a másik csatornától veszi el az eredményeket vagy egymást egyáltalán nem erősítő formában futnak a reklámok.

Hiányzik a válságban szükséges friss szemlélet és higgadtság:aki folyamatosan kezel egy jól működő kampányt, az nehezen tud azzal mit kezdeni, hogy teljesen felborultak a keresési szokások, másra-máshogy keresnek a felhasználók és más üzenetekre reagálnak jobban, mint egy átlagos időszakban.

Miért érdemes auditáltatni a fiókokat?

A PPC tanácsadóink legalább heti 25 órát a Google Ads és Shopping hirdetések kialakításával és menedzselésével töltik, 15+ ügyfélnek dolgozva, akik különböző méretűek és különböző szektorokban működnek. Ezáltal egy széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések, tesztelések és külföldi hirdetések kezelése biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden fiókhoz.

Ezen tudással és legalább 2 éves kampánykezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott fiókokat, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva a következő nehéz időszakban a költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató hirdetések futtathatóak.

Google PPC és Shopping audit szolgáltatásaink

PPC tanácsadóval

Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte - hozzáférés megadása esetén - tanácsadónk készül. Így a hirdetési stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illeszkedő irányokra, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után jó pár gyakorlati feladattal távozhat tőlünk!

Vezető PPC tanácsadóval

Óradíj alapon (30.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó a vezető PPC tanácsadóink egyikével, akik legalább 5 éves kampánykezelési tapasztalattal bírnak. Az audit hasonlóan zajlik, mintha PPC tanácsadóval történne, előnye ahhoz képest, hogy nagyobb üzleti összefüggések és más csatornák PPC-ra gyakorolt hatását is átbeszéljük. Általában ez 2-3 óra hosszúságú szokott lenni.

További audit szolgáltatásaink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ha lehet ne info@... legyen)

    Google Ads audit érdekelShopping audit érdekel

    PPC és Shopping cikkeink

    2024.01.31.
    Hogyan maradj versenyelőnyben 2024-ben is? Google Ads trendek
    2023 több szempontból is a Google Ads életének egy meghatározó éve volt, hiszen a mesterséges intelligencia lett a gazdaság és a technológia új nyersanyaga. Minden technológiai giant 3, 5 de akár 10 éves tervébe várhatóan belekerült valamilyen (ha nem túlnyomó) részben az MI fejlesztése, értékesítése, használata. De hogy érintette ez a Google hirdetés felhasználóját és a Google Ads rendszerét?
    2023.11.06.
    Cookie Policy ami megöli a hirdetéseidet
    A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.
    2023.11.02.
    Webáruház hatékonyság növelés AI segítségével
    Az AI megoldások már nagyot tudnak dobni egy webáruház hatékonyságán is. Balázs a prezentációjában egy ilyen esettanulmányunkat mutatja be!
    2023.10.30.
    Hogyan teszteljünk design ötleteket PPC hirdetésekkel?
    Egy design-al foglalkozó szakember gondolkozásmódja nagyon távol áll tőlem! Hiszen ő előbb kitalál valamit (igaz, adatok-tapasztalatok alapján), de mégis csak feltételezések mentén "alkot", még a mi munkánk a felhasználók által generált adatokra épít. Hogyan lehet ezt a két területet összehozni?