Válság Google PPC és Shopping audit

2020 márciusában hazánkat is elérte a "válság", ahogy 2022 végétől is ezt érezzük. Ilyen időszakokban legyen szó egy "házon belüli" marketing munkatársról vagy akár egy külsős tanácsadóról/ügynökségről, akik menedzselik a Google hirdetéseket vagy a Shopping kampányokat, mindenképpen érdemes egy harmadik hozzáértő felet bevonni. Ő pártatlanul átnézi friss szemmel a beállításokat és a lehetőségeket. Így biztosítható, hogy üzletileg a lehető legjobb eredményeket érhessék el ebben a válságos időszakban a hirdetésekkel.

Milyen kihívásai vannak a házon belüli kampánykezelőnek?

Nem megfelelő szintű szaktudás: A Google és a Facebook hirdetések közepes szintű kezeléséhez is legalább 100 órát kell a kampányokkal és beállításokkal foglalkozni, és nem is egyetlen terület hirdetéseit kezelve ezen idő alatt.

Nem naprakész szaktudás: Hiába a 100+ óra gyakorlati tapasztalat, ha ez 2-3 éve történt, hiszen mind a Google, mind a Facebook rengeteg újdonsággal jön ki minden évben, ezek közül a relevánsak kiszűrése és implementálása rendszeres feladat kell legyen a kampánykezelőnél.

Nincs elég ideje: Nem csak a PPC kampányokat kezeli, hanem hírlevelet készít és a social kommunikáció is az ő feladata? Így biztos nem jut elég idő a hirdetések optimalizálására.

Hiányzik az ökoszisztémában gondolkozás: csak a PPC hirdetéseket menedzseli, de más forrásokból származó információkkal nem dolgozik? Sajnos gyakori hiba, hogy ilyenkor a másik csatornától veszi el az eredményeket vagy egymást egyáltalán nem erősítő formában futnak a reklámok.

Hiányzik a válságban szükséges friss szemlélet és higgadtság:aki folyamatosan kezel egy jól működő kampányt, az nehezen tud azzal mit kezdeni, hogy teljesen felborultak a keresési szokások, másra-máshogy keresnek a felhasználók és más üzenetekre reagálnak jobban, mint egy átlagos időszakban.

Miért érdemes auditáltatni a fiókokat?

A PPC tanácsadóink legalább heti 25 órát a Google Ads és Shopping hirdetések kialakításával és menedzselésével töltik, 15+ ügyfélnek dolgozva, akik különböző méretűek és különböző szektorokban működnek. Ezáltal egy széles körű, szofisztikált és ökoszisztémán alapuló tudással rendelkeznek. A folyamatos továbbképzések, tesztelések és külföldi hirdetések kezelése biztosítják, hogy naprakész tudással álljanak minden fiókhoz.

Ezen tudással és legalább 2 éves kampánykezelői tapasztalattal gyorsan fel tudják mérni az újonnan látott fiókokat, már 1-2 órás tanácsadás során is olyan javaslatokat adnak, amiket megvalósítva a következő nehéz időszakban a költséghatékonyabb és az üzleti célokat jobban támogató hirdetések futtathatóak.

Google PPC és Shopping audit szolgáltatásaink

PPC tanácsadóval

Óradíj alapon (25.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó, amire előtte - hozzáférés megadása esetén - tanácsadónk készül. Így a hirdetési stratégia illetve üzleti célok átbeszélése után elmondja a talált technikai hibákat, javaslatokat tesz a célokhoz jobban illeszkedő irányokra, valamint hogy miket lehetne tesztelni a fiókban. Így az átlag 2 órás auditálás után jó pár gyakorlati feladattal távozhat tőlünk!

Vezető PPC tanácsadóval

Óradíj alapon (30.000 Ft + áfa / óra) árazott személyes találkozó a vezető PPC tanácsadóink egyikével, akik legalább 5 éves kampánykezelési tapasztalattal bírnak. Az audit hasonlóan zajlik, mintha PPC tanácsadóval történne, előnye ahhoz képest, hogy nagyobb üzleti összefüggések és más csatornák PPC-ra gyakorolt hatását is átbeszéljük. Általában ez 2-3 óra hosszúságú szokott lenni.

További audit szolgáltatásaink

Kapcsolatfelvétel


    Név (kötelező)

    Telefon (kötelező)

    Email cím (kötelező, ne info@... legyen)

    Domain (ha van)

    Még nem tudomMég nem hirdetekPPC kezelés érdekel, már hirdetekPPC audit-oktatás érdekelFejlesztés érdekel

    Mekkora a levelezési listád?

    Nem tudom a listám méretét5 ezernél kisebb a listám5 ezernél nagyobb a listám

    Milyen levélküldőt használsz?

    MailChimpet használokMás levélküldőt használok

    Nem igazán tudomEgyszeri audit érdekelKiszerveznék marketing feladatot

    Ez a terület érdekel:

    Még nem tudomTanácsadás érdekelTechnikai segítség érdekelFolyamatos menedzselés érdekelHaladó, üzleti menedzselés érdekel

    Még nem tudom melyik érdekelKözösségi marketing audit érdekelFolyamatos közösségi marketing érdekelKözösségi marketing tanácsadás érdekel

    Még nem tudom, melyik érdekelAnalitika érdekelCRO érdekel

    Még nem tudomSEO audit érdekelFolyamatos SEO érdekelTartalom marketing érdekelSEO tanácsadást szeretnék

    PPC audit érdekelHírlevél audit érdekelSEO audit érdekelShopping audit érdekelMérés audit érdekel

    Még nem tudom10 db 300 szavas cikket szeretnék1500 szavas corner cikket szeretnék

    Még nem tudom melyik érdekelArculati gif érdekelSocial matrica érdekel

    Még nem tudomEmployer Branding audit érdekelKommunikációs segítség érdekelHR segítség érdekel

    Még nem tudomBranding audit érdekelBranding fejlesztés érdekel

    Még nem tudom melyik érdekelTikTok hirdetési fiókot szeretnékTikTok hirdetés kezelés érdekelTikTok tanácsadás érdekel

    Nem igazán tudomÉpítőipari kereskedő vagyokÉpítőipari nagykereskedő vagyokÉpítőipari kivitelező vagyok

    Még nem tudomSEO tartalomgyártás érdekelCikkírás / PR Cikkírás érdekelTartalom disztribúció érdekelLandolóoldal készítés érdekel

    Van saját marketingesemNincsen marketingesem

    Melyik workshop érdekel? (kötelező)

    Csoportos AI marketinges workshopCéges egyedi AI marketinges workshop

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!
    A Partnereinknek, az Ecommerce Hungary illetve Bizalmi Kör tagoknak 25% kedvezményt biztosítunk!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH vagy Bizalmi Kör tag?

    Még nem tudom, melyik érdekelIngyenes tájékoztatás érdekelA méréseim akarom átemeltetniTeljes átállás támogatást szeretnék!

    Partnerként kéremAjándékozottként kérem

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag? 10% kedvezményt adunk!

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos Analytics 4Céges egyéni Analytics 4Csoportos szerver oldali

    2 különböző workshopra jelentkezés esetén 10%, 3-ra való jelentkezésnél 20% kedvezményt adunk! A kedvezmények nem összevonhatóak, a maximális kedvezmény 20%!

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

    Melyik képzés érdekel? (kötelező)

    Csoportos képzésCéges tréningTeljes beállítás

    Partnerünk vagy? Esetleg EH tag?

    Kommunikációs tanácsadás érdekelAds tanácsadás érdekel

    Facebook kommunikációs audit érdekelFacebook PPC audit érdekel

    Google Ads audit érdekelShopping audit érdekel

    Üzenet:

    PPC és Shopping cikkeink

    2025.01.30.
    Sikeres webshopok 2025-ben: Stratégia, AI és növekedés
    A 2025-ös Magyar Marketing Fesztiválon Szabó Balázs, a HD Marketing Google Ads & Analytics divízióvezetője arról beszélt, hogy a webshopok sikere ma már nem csupán a jól felépített stratégián múlik, hanem azon is, hogy mennyire gyorsan tudnak alkalmazkodni a változásokhoz.
    2024.05.14.
    Consent Mode v2: Készüljünk kevesebb adatra!
    Március 6-ai határidővel életbe lépett a legújabb EU-s szabályozás, miszerint minden weboldal-tulajdonos, aki használja a Google Analytics eszközét és/vagy futtat fizetett hirdetést a Google eszközeivel, annak kötelező alkalmazni a Consent Mode v2 adattovábbítási megoldását.
    2024.01.31.
    Hogyan maradj versenyelőnyben 2024-ben is? Google Ads trendek
    2023 több szempontból is a Google Ads életének egy meghatározó éve volt, hiszen a mesterséges intelligencia lett a gazdaság és a technológia új nyersanyaga. Minden technológiai giant 3, 5 de akár 10 éves tervébe várhatóan belekerült valamilyen (ha nem túlnyomó) részben az MI fejlesztése, értékesítése, használata. De hogy érintette ez a Google hirdetés felhasználóját és a Google Ads rendszerét?
    2023.11.06.
    Cookie Policy ami megöli a hirdetéseidet
    A PPC hirdetések sikeres futtatásához rengeteg adatra van szükség, ami viszont nagyon kihívásos, ha az oldalon szigorúan akar megfelelni a Cookie szabályozásnak, mivel egy a felhasználók hozzájárulásán műlik a hirdetéseink eredményessége.